Laatst gegeven antwoord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef tong80 het volgende:
Welke Fin wilde in Nederland de opvolger van Jari worden ?
Foto van Shefki Kuqi.quote:
Sumiala.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien die bij NEC en Twente heeft gespeeld. Iets met Ku..
Komt er niet op
of bedoel je iemand anders?
Inderdaad in zijn eerste interview zei ie dat Jari zijn grote held was. Hij wilde net zo goed worden.quote:
Ook goed! Ik had Cocu als antwoord, maar Makaay is ook goed geantwoord. Kuijt voldoet ook al aan alles, maar is nog steeds international. Hieronder de cijfers van Cocu:quote:
[renevandegijp] Ja jôh, die waren goed zeg. [/renevandegijp]quote:
Ik vond die van Lazio in de jaren 90 stoerder, wie waren deze 2 aanvallers?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[renevandegijp] Ja jôh, die waren goed zeg. [/renevandegijp]
Fout.quote:
Omdat ze ten onrechte menen dat koeman die vrije trap nam. Ik ken die instinker inmiddels welquote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fout.
Waarom wachten jullie niet op mijn antwoord
Ah ok....quote:Op woensdag 20 april 2011 14:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat ze ten onrechte menen dat koeman die vrije trap nam. Ik ken die instinker inmiddels wel
Casiraghi en Signori. En Boksic.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik vond die van Lazio in de jaren 90 stoerder, wie waren deze 2 aanvallers?
Eigenlijk 3 met Boksic erbij
Pierluigi Casiraghi en Beppe Signori.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik vond die van Lazio in de jaren 90 stoerder, wie waren deze 2 aanvallers?
Eigenlijk 3 met Boksic erbij
Ik deed alleen maar een tussenvraag.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fout.
Waarom wachten jullie niet op mijn antwoord
Zo snel alquote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik deed alleen maar een tussenvraag.![]()
Vroeg ik jou wat oldbie ? Maak het nou niet kapotquote:Op woensdag 20 april 2011 14:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat ze ten onrechte menen dat koeman die vrije trap nam. Ik ken die instinker inmiddels wel
Snorry. Ik zag dat bij andere FOK! Trivia's echte afspraken zijn gemaakt. Iemand zin om afsrpaken op papier te zetten?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo snel al
Er zijn dagen dat er hier niet wordt gepost.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Casiraghi en Signori. En Boksic.
Bakero?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef DeNummer10 het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Ah ok....
Voorzet van Guardiola dan?
Kijk eens naar de oorspronkeleijke OP.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snorry. Ik zag dat bij andere FOK! Trivia's echte afspraken zijn gemaakt. Iemand zin om afsrpaken op papier te zetten?
Hij nam hem. Bakero legde de bal stil.quote:
Zal vast wel Stade Reims tussen zitten. Misschien Montpellier en Paris?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke 3 Franse grootmachten uit de jaren 50 degradeerde allen in het seizoen 63/64 naar de 2e klasse?
Anderhalf goed. Stade Reims is sowieso goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Zal vast wel Stade Reims tussen zitten. Misschien Montpellier en Paris?
Beiden niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |