abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97133036
en toch is die echt dik 140 cm
en de aankleding nog niet compleet
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:03:10 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_97133406
Ik heb één bloem in de clematis, veel in de passiflora, twee druiventrosjes aan de druif en verder minder last van lampionplanten: hoewel die wortels hardnekkig blijven :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:37:08 #243
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97137779
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:50 schreef Xebber het volgende:
Ik vind die vijver wel grappig. :D

Het lijkt net een speciekuip met water met daarnaast wat stenen om te metselen. _O-
Zo raar is dat toch niet? Ik heb een speciekuip ingegraven. Ik had geen plek voor een "echt" vijvertje. Zit vol met kikkervissen nu. :)
En onze nieuwe kat is er al twee keer in gevallen, vanwege die kikkervissen. :D
pi_97138648
Bij een stuk of wat buren hebben ze ook zo,n speciekuip ,maar ja waarom een klein bakje als het ook groot kan :D
pi_97153248
@asfalt, ik zou op dat schuurtje met klimop gaan werken.
Dat gaat sneller en is wat mij betreft mooier.
pi_97153546
Pas op met klimop :o :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97153576
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:37 schreef Gwywen het volgende:

Zo raar is dat toch niet? Ik heb een speciekuip ingegraven. Ik had geen plek voor een "echt" vijvertje. Zit vol met kikkervissen nu. :)
En onze nieuwe kat is er al twee keer in gevallen, vanwege die kikkervissen. :D
:D O+
Ik zou het ook leuk vinden om een keer een vijver in een grote bak te proberen!
Is dat dan handiger op een plekje uit de zon?
pi_97153609
weet dat de lonicera henry ook erg snel gaat en dicht word + hij blijft groen s,winters.
Hedera is geen optie hier ivm huurbaas.
pi_97153704
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:25 schreef asfalthooligan het volgende:
weet dat de lonicera henry ook erg snel gaat en dicht word + hij blijft groen s,winters.
Hedera is geen optie hier ivm huurbaas.
Love your huurbaas *O* O+

* Bluezz gaat weer een plukkie klimop verwijderen nu want het kruipt alweer w/ ~O> })
pi_97153764
Wou zelf ook geen klimplant die zich vasthecht
deze begeleid ik zelf door het gaas .
Zodra die gesetteld is groeit ie ong 10 cm per week
pi_97153993
Heb nog even een voor en na foto voor de liefhebbers :D (heeft hier al eens gestaan geloof ik)
(de buurman rechts heeft de restanten inmiddels ook in de kiem gesmoord, maar het blijft bijhouden nu)

pi_97154178
stuk beter zo ja
ik hield de mijne ook altijd bij scheelt een hoop
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 mei 2011 @ 14:42:35 #253
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97154203
Klimop is rotzooi ja. In Haarlem stond er eentje tegen de gevel. Gelukkig kreeg ik een nieuwe onderbuurvrouw die het ding ook wel weg wilde hebben. Dus het ding afgehakt maar toen moest de gevel nog schoon :X Echt mooi wordt dat niet meer.

Wij hebben hier een metalen hek staan dat niet verwijderd kan worden omdat er een boom doorheen groeit. Daar heb ik nu een bruidssluier tegenaan gezet, en die begeleid ik het hek langs. Als die maar lekker blijft groeien is ons hek straks mooi groen :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_97155749
Een bruidssluier blijft wel groeien hoor......In een normale tuin zou ik 'm niet aanraden, maar bij jullie is er gelukkig veel ruimte. (ik heb een grotere hekel aan bruidssluier dan aan klimop).
pi_97155898
Ik ben ruim een uur bezig geweest en weer een heel gedeelte klimop weggehaald van de schutting en op de grond en meteen 2 heule lelijke half dooie kale grote struiken :o met de takkenschaar verwijderd }) Het was een opwelling maar het is zoveel beter *O*
(en een aanslag op mijn al brakke lijf maar dan heb je ook wat) w/
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 mei 2011 @ 15:45:34 #256
13151 crew  Rewimo
pi_97156419
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Een bruidssluier blijft wel groeien hoor......In een normale tuin zou ik 'm niet aanraden, maar bij jullie is er gelukkig veel ruimte. (ik heb een grotere hekel aan bruidssluier dan aan klimop).
Dat moet ook :D Er is nogal wat hek waarop ie zich mag uitleven. Wacht, zal even een foto maken van onze hek/boom-symbiose.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 mei 2011 @ 15:54:43 #257
13151 crew  Rewimo
pi_97156817
Aan deze kant valt het mee, al krijg je dat natuurlijk nooit meer uit elkaar

Maar om de hoek ziet het er zo uit (let ook op de ruitjes in de bast!)

En de stam die je op de vorige foto achteraan ziet, heeft het helemaal bont gemaakt

Ziehier onze dappere bruidssluier :D

pi_97157154
Ik zou zelf nooit voor die grond gaan zo
  zondag 22 mei 2011 @ 16:06:09 #259
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_97157347
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Aan deze kant valt het mee, al krijg je dat natuurlijk nooit meer uit elkaar

[ afbeelding ]

Maar om de hoek ziet het er zo uit (let ook op de ruitjes in de bast!)

[ afbeelding ]

En de stam die je op de vorige foto achteraan ziet, heeft het helemaal bont gemaakt

[ afbeelding ]

Ziehier onze dappere bruidssluier :D

[ afbeelding ]
Gaaf zeg! :D Nooit geweten dat bomen dat doen. :D Ik zou het zelf een speerpunt maken in mn tuin als ik zo iets zou hebben. Het overtollige hek weg halen en dan een zitplaatsje maken oid. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 22 mei 2011 @ 16:06:57 #260
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_97157384
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:01 schreef Dementor het volgende:
Ik zou zelf nooit voor die grond gaan zo
Waar heb jij het over? :?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_