Donna Summer is geen hippie.quote:
Ik doe toch ook liefde geven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Make love, not war. Maar daar houdt het toch wel zo'n beetje op voor mij.
uiteraard is het voor sommige mensen wel zo dat ze vriend(innet)jes hebben om de tijd tussen de èchte geliefdes te overbruggen.quote:
Maar dat weet je van te voren nog niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
uiteraard is het voor sommige mensen wel zo dat ze vriend(innet)jes hebben om de tijd tussen de èchte geliefdes te overbruggen.
Och, welke scharrelaar heeft dat niet gehad...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is idd een beetje lullig om te zeggen: mn ex was beter in bed. (en leuker, liever, aardiger, eigenlijk heb ik Jou omdat ik zo gauw niets beters kon vinden)
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
OT: ik heb over een klein half uurtje een date
Have funquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
Jij verslindt ze ook bij de vleet he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
Donna Summer is geen hippie.(en ja, ik weet dat het een d scheelt)
Heb ik ooit klachten gehad?quote:
ik vroeg me af of je iets wilde zeggen met dat hartje, ik dacht verder niet iets te missen, maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet in jouw hoofd kijken, dus zeg eens wat je denkt te missen?
Wie, wat, waar, hoe rijk en houdt ie van techno?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
Maar zeg je dat ook? Heb ik nog nooit gedaan iig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, welke scharrelaar heeft dat niet gehad...
Hij kent Techno volgens mij niet.../quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe rijk en houdt ie van techno?
Ja, ik geef liefdequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vroeg me af of je iets wilde zeggen met dat hartje, ik dacht verder niet iets te missen, maar je weet maar nooit.
Dat kan de beste overkomen... sterkte dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij kent Techno volgens mij niet.../
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |