als ik hem z'n gang laat gaan kijkt hij de hele dag tv/dvd's idd. of hij wil het iig op de achtergrond aan hebben staan. Maar nee, een uurtje of 2 op een dag vind ik al meer dan genoeg.quote:
Geen idee, maanden niet meer gesproken. Tenzij je Evie bedoeld, met haar gaat het goed.quote:
Echt Peu:quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maanden niet meer gesproken. Tenzij je Evie bedoeld, met haar gaat het goed.
quote:
Nee. Ik heb ze al gezienquote:
quote:
oh, dat benul heb je nog wel?quote:
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.quote:
Zou 'ie ook een zeikmevrouw hebben?quote:
Kijk, goeie smaak!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dude, helemaal!
Genialiteit.... enige woord dat ik erover kan zeggen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.
ik durf het niet te vragenquote:
quote:
Ruilen? Mijn plaat is groot genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.
Letterlijk en figuurlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
Dat wordt zoenmevrouw misschien wel na verloop van tijd.
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
zoenmevrouw....?
Dan klinkt knuffelmeisje beter![]()
Beidequote:
Incontinente frigide bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
zijkwijf, was mn ex alquote:
maar die heb jij al geclaimedquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
zoenmevrouw....?
Dan klinkt knuffelmeisje beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |