Naast mij ?quote:
Doe de groeten aan Dora.quote:
je moeder ook, tussen haar benenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je ouders hebben een hazenlip en aids
Jan toch!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niks tegen hazenlippen hoor, ik ken een jongen en die heeft er een en hij is knap verderrrrquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dora heeft jeuk aan haar wang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar wel wat tegen de ouders van utopie dat ze zo'n misbaksel op de wereld hebben gezetquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks tegen hazenlippen hoor, ik ken een jongen en die heeft er een en hij is knap verderrrr
Doe de groeten aan Dora.quote:
Ghehehehe awwhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar wel wat tegen de ouders van utopie dat ze zo'n misbaksel op de wereld hebben gezet![]()
Straks loopt ie weer vast, en daarna weer. En dan start ie niet meer opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Furdinand het volgende:
PlayStation doet het weer.
Sterf zombies!!!!!!
Ja dat wel eerst ff in de vaseline hequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, mag ik een vinger in je kont stoppen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga even verder kwijlen alles.Hij lijkt op Beach, vind je niet Klinkertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ochtenddienstquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die denken dat ik gay ben.
[..]
Hoezo?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, mag ik een vinger in je kont stoppen?
uhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij lijkt op Beach, vind je niet Klinkertje?
gastquote:
Nee?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij lijkt op Beach, vind je niet Klinkertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je niet gay danquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee?Ik vind van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat wel eerst ff in de vaseline he
Ah.quote:
Nee.quote:
?quote:
Homo's aan boord van schip, o jee. Dan krijgen we verkrachtingen en ziektes enzo aan boord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Beach het volgende:
Henkie als je gay bent geen probleem we accepteren je gewoon.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee?Hij lijkt een beetje op Jezus met een anders kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILERS1!1!1EO_!INZ1!_1quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En mn best gelukte foto van de avond, die niet in een spoiler mag.
[ afbeelding ]
Ja hoi, Jezus hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Jezus met een anders kapsel
spoilers met mn mobiel loopt vastquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En mn best gelukte foto van de avond, die niet in een spoiler mag.
[ afbeelding ]
Sjaak en nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
maar wie is het en wil ik zn muziek horen?
Zoek op youtube maar naar Angerfist.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
maar wie is het en wil ik zn muziek horen?
Opnemen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef killerbee911 het volgende:
Kan ik vanavond geen Newcastle-Man U kijken
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK VOND ZE ZOOOOO MEGA VET AAAAH.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en nog steeds geen verslag van minuut tot minuutquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klote indiers altijd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nietwaar! Het waren Noah and the Whale en het is indie
Je lijkt wel dat Knettermens, met haar op smilies gegeil....quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knetter doet dansenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je lijkt wel dat Knettermens, met haar op smilies gegeil....
Raise your fist!!quote:
Naa ik ga toch altijd al de uitslag kijken en dan is het niet meer leuk om te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Naa ik ga toch altijd al de uitslag kijken en dan is het niet meer leuk om te kijken
Ok doei.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
Kill for the broken heart, ga uit mijn hoofd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
Kill for the broken heart, ga uit mijn hoofd
hihi klink is verlieft op een onbereikbaar persoonquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Emo gif eens niet zo vaak naar mij ja?!?!??!??!
Wrijf het er lekker in toch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hihi klink is verlieft op een onbereikbaar persoon [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Emo gif eens niet zo vaak naar mij ja?!?!??!??!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet jij, jij mag in mijn hoofd blijven
quote:
ohw, die ken ik wel. dies vaker op studio brussel.quote:
Is goedquote:
Doe het niet!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
Er zit een man in mijn hoofd heel hard een nummer te zingen en hij gaat er maar niet uitIk ga L.I.F.E.G.O.E.S.O.N luisteren.
Gewoon Dimmu Borgir luisteren, hoor je heel de dag niks meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
Er zit een man in mijn hoofd heel hard een nummer te zingen en hij gaat er maar niet uitIk ga L.I.F.E.G.O.E.S.O.N luisteren.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon Dimmu Borgir luisteren, hoor je heel de dag niks meer.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon Dimmu Borgir luisteren, hoor je heel de dag niks meer.
Sharr luistert Lynyrd Skynyrd en Cutting Crew.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
sharr luistert Fallout Boyquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sharr luistert Lynyrd Skynyrd en Cutting Crew.
Zo gay zijn we niet hoorquote:
Leugens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]dat zijn de verkeerde adviezen.
Ik denk dat sharr te fijngevoelig is voor dat geschreeuw.
Hardrock en black metal zijn wel een beetje verschillend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
Ik kan Dimmu Borgir gewoon aanhoren. Voordeel als je 'vroeger' hardrock luisterde
Zoek je ruzie? Ik kom wel even langs in mijn bomberjack.quote:
waarhedenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Leugens.
[..]
Hardrock en black metal zijn wel een beetje verschillend.
was heel even best leuk.quote:
Ja dat is waar, maar tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hardrock en black metal zijn wel een beetje verschillend.
Noem t dan metal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar tochIk luisterde hier vroeger naar maar ik noem alles hardrock.
Ik hoop dat je een trauma aan ons overhoud.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plagen is net zo erg als pesten ja.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar tochIk luisterde hier vroeger naar maar ik noem alles hardrock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
School.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga even keihard aan school werken liefjens, want dan kan ik morgen naar Haarklipje
Tot vanavond ergens
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niveau nazi
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Moet je eens het clipje Grinded Nig - Freezer Full Of Nigger Heads bekijken...quote:
Nee bedankt. Ik ben niet zo van de racistische muziek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet je eens het clipje Grinded Nig - Freezer Full Of Nigger Heads bekijken...
Succes met vingeren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef sharr het volgende:
Hihi ik ga de douchen bezoeken doei doei alles ik denk dat jullie me toch niet missen maar ik zeg het maar even oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn soort "rock"Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee hoor, want jij weet dat we stiekem wel van je houdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plagen is net zo erg als pesten ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga even keihard aan school werken liefjens, want dan kan ik morgen naar Haarklipje
Tot vanavond ergens
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef sharr het volgende:
Hihi ik ga de douchen bezoeken doei doei alles ik denk dat jullie me toch niet missen maar ik zeg het maar even oke
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik zou wel eens naar de Irriducibili van Lazio Roma willen gaan. Ben ik nu een rechtsradicaal?Hangt er vanaf waarom je er heen wilt gaan lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik zou wel eens naar de Irriducibili van Lazio Roma willen gaan. Ben ik nu een rechtsradicaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kern is beest
You can call me Commander.
Sowieso.quote:
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom je er heen wilt gaan lijkt me.
quote:
Wie ga je vingeren?quote:
Je was toch niet gay?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Furdinand het volgende:
Sharr dat moet je niet zelf doen... Ik doe het wel hoor
quote:
Niet zo doen tegen Smeg hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ga weg. Jij hebt smegma aan je reet, bah.
sryquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen Smeg hoor.
Daar prik je zo doorheenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ga weg. Jij hebt smegma aan je reet, bah.
geen homohaat aan boord hequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Ragboer het volgende:
Homo's aan boord, daar krijg je .... van. Ik ga. Doei.
ik ga ook even, steken we er samen 1 opquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Ragboer het volgende:
Homo's aan boord, daar krijg je .... van. Ik ga. Doei.
Ik doe altijd aan potenrammen in het park.quote:
en wie ben jij? E-casanova?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat blijkt, anders had je t wel subtieler gedaan ofzo.
Een wat? Shaggie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga ook even, steken we er samen 1 op
En dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen is op de negeermodus. Dan ga ik maar aan land. Doei.
Latersquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen is op de negeermodus. Dan ga ik maar aan land. Doei.
Hey Haarklipquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
Bloempje heeft niet uitlegogd op mn ipad faalster
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
OMG EEN INBREKER WIE BEN JHIJ DAN IK BEL DE POLITI EN DE BRANTEER!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
Haarklip hierrrrrrquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
OMG EEN INBREKER WIE BEN JHIJ DAN IK BEL DE POLITI EN DE BRANTEER!!!
Zulke dingen zou ik voor mezelf houden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ] verkapt ik heb een ipad
Ik weet nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ragboer is boos op me en gaat me opzoeken.![]()
![]()
![]()
![]()
BEACH IK HAAT JE NIET ECHT TOCH??????
Ga baggeren op haar account danquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
Dat weten we niet. Haat je Beach echt niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BEACH IK HAAT JE NIET ECHT TOCH??????
ja haarklip post tubgirl op haar account in feedbackquote:
Ik haat hem niet!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Haat je Beach echt niet?
Netjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan mijn reet bijna weer afvegen met rechts
Minder rukken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan mijn reet bijna weer afvegen met rechts
Truste swa.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef killerbee911 het volgende:
Oke nog ff ijsje eten en dan slapen
Het is half 9 man.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef killerbee911 het volgende:
Jij ook alvastquote:
hehehe slaap lekker manquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef killerbee911 het volgende:
ochtenddienstquote:
Genietenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Dikke burenruzie hier, ze staan over en weer te schelden met politie
Is die bitch ontsnapt uit mn kelder wat ???quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
wat heb je gedaan dan??quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Rukken hoop ik morgen ook weer normaal te kunnen
put it on youtube!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Video'en enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Ik dacht zelf eigenlijk tubgirl en de tensoquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ja haarklip post tubgirl op haar account in feedback
Nee een anderequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is die bitch ontsnapt uit mn kelder wat ???![]()
ga je ermee bemoeien en maak vreemde beweringen dat de buren terroristen van alqaida zijn en hun hond lasers kan schietenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Kinect sportspelletjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan??
kan je nog wel UI's Piraatpimpen?
Wat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ga je ermee bemoeien en maak vreemde beweringen dat de buren terroristen van alqaida zijn en hun hond lasers kan schieten
Only in Dordrechtquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ga je ermee bemoeien en maak vreemde beweringen dat de buren terroristen van alqaida zijn en hun hond lasers kan schieten
Te verquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
Godver ze lopen naar binnen bij dat kutwijf. Wat is dezen![]()
Iemand zin om een bord in oud-beijerland uit de grond te komen rammen? Verboden voor honden bord
Dan moet iedereen naar de kerk ja !quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef Furdinand het volgende:
wie gaat er vrijdag mee naar het strand?
wrmquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Mag ik jullie nog even vermelden dat dit gewoon een feit moet worden; [YAR] Nieuw forum: Piraten [ afbeelding ]
Indianen hebben al gewonnen toch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Mag ik jullie nog even vermelden dat dit gewoon een feit moet worden; [YAR] Nieuw forum: Piraten [ afbeelding ]
Dirty mind!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe strakker om de lul! Of was dat weer een andere..
Er kan heus wel een piratenforum bij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Indianen hebben al gewonnen toch.
bah bah sharrquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe strakker om de lul! Of was dat weer een andere..
WAAROM KLINKERTJE WAAROM HAAT JE BEACH VERTEL HET MIJ JE MAG BIETSJ NIET HATEN HIJ IS MIJN RAGBROER 030 BUNNIKSIDE ALLES VOOR DIE LEVENTJEquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef sharr het volgende:
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lulDat was het
Bn je dronken ofzo????quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAAROM KLINKERTJE WAAROM HAAT JE BEACH VERTEL HET MIJ JE MAG BIETSJ NIET HATEN HIJ IS MIJN RAGBROER 030 BUNNIKSIDE ALLES VOOR DIE LEVENTJE
* Henkie94 clapsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef sharr het volgende:
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lulDat was het
Eerste wat in me opkwam, het was niet echt serieus, maar ik was 'm wel kwijt, die van de lulquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je meende het dus echt serieus
ik denk dat het iets met de nazi muziek te maken heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAAROM KLINKERTJE WAAROM HAAT JE BEACH VERTEL HET MIJ JE MAG BIETSJ NIET HATEN HIJ IS MIJN RAGBROER 030 BUNNIKSIDE ALLES VOOR DIE LEVENTJE
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Ragboer het volgende:
Gaan jullie ook naar Pattaya op vakantie?
onder de 11 was toch voor papa zelfquote:
klinkt alsof je er coke kan halen voor 5 euro per gramquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Ragboer het volgende:
Al geweestquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Ragboer het volgende:
Daar is al een ander topic voor. Bovendien voel ik me aangesproken.quote:
Iets met oude koeien en een sloot en Friesland en kettingzagen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Daar is al een ander topic voor. Bovendien voel ik me aangesproken.
Hoi Utopie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
En een appeltaartquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Iets met oude koeien en een sloot en Friesland en kettingzagen.
Is dit je kloon utopie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Hoe gaat het?quote:
Dan krijg je levenslang. Je kan er wel kleuters en travestieten neuken voor een paar baht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
klinkt alsof je er coke kan halen voor 5 euro per gram
watwatwat zemmel kom fittie dan lan ik klap je noh kom dan kom danquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef utopie het volgende:
[..]
beter hou je je kankersmoel even met je bijdehante mond ?
ok ga gewoon weg hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef utopie het volgende:
[..]
RELLEN! UTEREG HOOLIGANS! BUNNIKSIDE TERREUR!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef utopie het volgende:
[..]
voetbal boeit me niet, kunnen we niet gewoon meppen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
RELLEN! UTEREG HOOLIGANS! BUNNIKSIDE TERREUR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |