Naast mij ?quote:
Doe de groeten aan Dora.quote:
je moeder ook, tussen haar benenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je ouders hebben een hazenlip en aids
Jan toch!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niks tegen hazenlippen hoor, ik ken een jongen en die heeft er een en hij is knap verderrrrquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dora heeft jeuk aan haar wang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar wel wat tegen de ouders van utopie dat ze zo'n misbaksel op de wereld hebben gezetquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks tegen hazenlippen hoor, ik ken een jongen en die heeft er een en hij is knap verderrrr
Doe de groeten aan Dora.quote:
Ghehehehe awwhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar wel wat tegen de ouders van utopie dat ze zo'n misbaksel op de wereld hebben gezet![]()
Straks loopt ie weer vast, en daarna weer. En dan start ie niet meer opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Furdinand het volgende:
PlayStation doet het weer.
Sterf zombies!!!!!!
Ja dat wel eerst ff in de vaseline hequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, mag ik een vinger in je kont stoppen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga even verder kwijlen alles.Hij lijkt op Beach, vind je niet Klinkertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ochtenddienstquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die denken dat ik gay ben.
[..]
Hoezo?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, mag ik een vinger in je kont stoppen?
uhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij lijkt op Beach, vind je niet Klinkertje?
gastquote:
Nee?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij lijkt op Beach, vind je niet Klinkertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je niet gay danquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee?Ik vind van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat wel eerst ff in de vaseline he
Ah.quote:
Nee.quote:
?quote:
Homo's aan boord van schip, o jee. Dan krijgen we verkrachtingen en ziektes enzo aan boord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Beach het volgende:
Henkie als je gay bent geen probleem we accepteren je gewoon.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee?Hij lijkt een beetje op Jezus met een anders kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILERS1!1!1EO_!INZ1!_1quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En mn best gelukte foto van de avond, die niet in een spoiler mag.
[ afbeelding ]
Ja hoi, Jezus hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Jezus met een anders kapsel
spoilers met mn mobiel loopt vastquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En mn best gelukte foto van de avond, die niet in een spoiler mag.
[ afbeelding ]
Sjaak en nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
maar wie is het en wil ik zn muziek horen?
Zoek op youtube maar naar Angerfist.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
maar wie is het en wil ik zn muziek horen?
Opnemen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef killerbee911 het volgende:
Kan ik vanavond geen Newcastle-Man U kijken
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK VOND ZE ZOOOOO MEGA VET AAAAH.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en nog steeds geen verslag van minuut tot minuutquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klote indiers altijd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nietwaar! Het waren Noah and the Whale en het is indie
Je lijkt wel dat Knettermens, met haar op smilies gegeil....quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()