Hi, ik ben Paul....van Carglassquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hi, ik ben Paul....van Carglass
Het erge is dat ik één van die gasten herkende op de autorai
"Wat een rare achternaam heb je, Paul"quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hi, ik ben Paul....van Carglass
Voor de echte beautiesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef padlarf het volgende:
Morgen in de Masterclass doen de chefs voor hoe je HPX3 hars maakt!
Soort inkt voor je printer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef padlarf het volgende:
Gaan we de antiaanbaklaag even fixenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef padlarf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
ja ach, dan gooien we deze er ook maar even inBeter een ster in je ruit dan een ruit in je ster, hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo is datquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beter een ster in je ruit dan een ruit in je ster, hè.
Een lekker mondgevoelquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hmmm lekkere saus hoor, lekker drupje. Er gebeurd wat in mijn mond. Bravo!
Hilarisch, de rollen omgedraaidquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Djokotron het volgende:
Er komt nog meer Robert en dan die blik van Kraan![]()
Valt wel mee vandaagquote:
Voor lieke kan het niet dik genoeg zijn. Lekker dik stukken vlees voor een overheerlijk mondgevoel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vlees is te dik voor het mondgevoel
het is ook nooit goed hequote:
Streng, doch rechtvaardigquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
We zijn aan het beoordelen, we zoeken niet naar de reden, maar naar het resultaat
Jammer inderdaadquote:
Nouja zegquote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
Pim ziet Simone wel zitten volgens mij, ik denk dat hij haar het liefst in de keuken wilt nemen
Heet dat keuken tegenwoordigquote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
Pim ziet Simone wel zitten volgens mij, ik denk dat hij haar het liefst in de keuken wilt nemen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heet dat keuken tegenwoordig
"Ja ze is er niet, ze heeft last van haar keuken. Iets met een vreemd mondgevoel."
Ja en dan zeker klagen dat je een bittertje proeft....quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heet dat keuken tegenwoordig
"Ja ze is er niet, ze heeft last van haar keuken. Iets met een vreemd mondgevoel."
Of een ziltjequote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja en dan zeker klagen dat je een bittertje proeft....
Geen last van, ik neem het op en ga een kwartier later beginnen met kijken, reclames vooruitspoelen FTW!!quote:
blegh ze is 14 jaar ouder dan hem.. op een oude fiets...? of een oude baklap??quote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
Had ze de boel maar beter stijf moeten kloppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef roos85 het volgende:
en Simone maar klagen dat de saus van Pim niet lobbig genoeg was
ze had er meer Samba in moeten doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Had ze de boel maar beter stijf moeten kloppen.
quote:
Iets met dirty mindquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Djokotron het volgende:
Damndie ballen zou ik ook wel willen proeven
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mogen we jullie ballen en bieten zien
Nomnomnomnomquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sappige balletjes
Please stop, please
Met een goeie textuur, heel belangrijkquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sappige balletjes
Please stop, please
Idd Robert, dat is kaas van Old Amsterdamquote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
Geraspte kaas? MAAR DAT IS TOCH GEEN GEWONE KAAS?
Ga er maar vanuit dat die kaas wel op komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef Djokotron het volgende:
Paar snippers en toch het hele blok in beeld.
Hoeveel kazen zullen ze hiermee al aangebroken hebben voor de reclame
Wil idd niet zeggen dat jaspers zo geboren isquote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat die kaas wel op komt.
Het is een harde wereld in de keukenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
Lekker zo'n opdracht. als je iets niet weet is het bijna onmogelijk..
True, maar als niemand het weet is het nogal een schrale opdracht..quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is een harde wereld in de keuken
Dat doen ze natuurlijk expres. Daarnaast kun je dat soort dingen bij dit programma verwachten. Het is niet voor het eerst op tv.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
Lekker zo'n opdracht. als je iets niet weet is het bijna onmogelijk..
Creativiteitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
True, maar als niemand het weet is het nogal een schrale opdracht..
Patat maar de frituur was te heet, toen maar pasta.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef fespo het volgende:
ik schakel net in, moesten ze appelmoes met pasta maken?
Het is maar net wat je voorkeur isquote:
Vossius vroeg om een hard gekookt ei. Maar dat zachte ei japie snapte het weer niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je voorkeur is
Niet!quote:
Je hebt ook een grotere vijver om uit te vissen als het om kandidaten gaat he? In het VK wonoen sowieso bijna 4x zoveel personen als in NL, dus de kans is ook groter dat er meer kwaliteit in de eindrondes zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef SiGNe het volgende:
Nu op BBC1 Masterchef 2011, daar ligt de lat écht een stuk hoger.
Masterclass krijgen ze van een topleerling van Adrian Ferran (Van rest. El Bulli..)
Moleculair koken.. leuk
Ach dat niveau maakt me nog niet eens zo heel veel uit, gewoon heerlijk vermaak met Julius en Robert.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef SiGNe het volgende:
Masterclass krijgen ze van een topleerling van Adrian Ferran (Van rest. El Bulli..)
Moleculair koken.. leuk
quote:
Geef mij er maar een paar amateurkokjes bij hoor. Dat maakt het programma voor mij lekker luchtig en nog wat om te lachen. Nu is het programma ook leuk voor mensen die echt helemaal niks met koken hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef SiGNe het volgende:
Moleculair koken.. leuk
Het heeft soms z'n momentenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
Die serie hiervoor is echt ultiem slecht.
How I met Your Mother is fokking geniaalquote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ken ook weinig meer overschatte series inderdaad. (al blijft het een mening blabla bla etc.)quote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
Simpele Amerikaanse humor.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
How I met Your Mother is fokking geniaal
Simpel, maar dat maakt het uitdagend!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Eerder al Mac&cheese en een Koreaans broodje döner, nu een kaassoufflé!
Niet haten op Friendsquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Friends, dát is pas een simpel-Amerikaanse overschatte serie
Kranenborg modus :quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Simpel, maar dat maakt het uitdagend!
Finessequote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kranenborg modus :
Hoow Pas Op ! Hier zitten een hoop valkuilen in, nu komt het aan op vaardigheden.
Feli, wat is de leeftijd geworden? (ik weet dat ik dat niet hoor te vragen aan vrouwmenschenquote:
O geen geheimen hoor, ik ben 46 geworden.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Feli, wat is de leeftijd geworden? (ik weet dat ik dat niet hoor te vragen aan vrouwmenschen)
Wederom te aardigquote:
Bij deze dan ook gefeliciteerd.quote:
Danke.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hey wat leuk, jij ook nog van harte gefeliciteerd hoor!
Voldoet 5 dagen geleden nog?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij deze dan ook gefeliciteerd.
Nog meer gegadigden?
Tuurlijk joh, feliquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
"Geen taart? Dat is jammer, dan hebben we niks te beoordelen. Neem maar weer mee."
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
"Geen taart? Dat is jammer, dan hebben we niks te beoordelen. Neem maar weer mee."
Ik heb zojuist mijn kat Forel/zalm voorgeschoteld in een vettige saus. Ik kan anders wel een extra boordje voor jou serveren?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
"De opdracht is niet uitgevoerd. Dat betekent een 0"quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn kat Forel/zalm voorgeschoteld in een vettige saus. Ik kan anders wel een extra boordje voor jou serveren?
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 21 april 2011 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZOu Jaspers echt hebben geproeft dat het niet gaar was, of...
Maar Juul kan dat het beste beoordelen. Dat eet ie immers elke dagquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
Ze maken gewoon frituur voor juul daar, wtf
Kwam vorig seizoen inderdaad veel vaker langsquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een keer Grolsch bier, die sponsor heeft lang moeten wachten
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ga zo ook een lekker frituurtje maken.
Zet ie het dadelik ook op de kaart van zijn smullers restaurant.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar Juul kan dat het beste beoordelen. Dat eet ie immers elke dag
quote:
Die man heeft een zelfkennisquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik vind een vetje altijd wel lekker hoor
Zijn vrouw ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik vind een vetje altijd wel lekker hoor
Ja, dat ben ik. Komt volgende week donderdag op de kijkbuis als het goed is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
Er was/is hier toch iemand die voor het shot ook iets van koffie moest drinken ?
Lavazza belt nu boos met RTL.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
Er was/is hier toch iemand die voor het shot ook iets van koffie moest drinken ?
Ok.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Komt volgende week donderdag op de kijkbuis als het goed is.
Moest van de regisseur iddquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
Dat "nu in" wordt altijd zo plichtmatig meegedaan door de Kraan
Ik snap niet dat Kraag daar geen opmerking over heeft gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef RanTheMan het volgende:
waaarom heeft die ene eigenlijk een pet op???
komt niet zo profi over, of zit er een verhaal achter?
Dan is er nog de thee...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef Physics het volgende:
Lamskotelet grillen en die bedekken met een coating van appel, honing en munt. GoodStuff
heeft ie nou wel of niet dr iets over gezegd? heb maandag nml niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Kraag daar een opmerking over heeft gemaakt
Bedoelde niet nietquote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
heeft ie nou wel of niet dr iets over gezegd? heb maandag nml niet gezien
Oh ja, dan een coating van appel gezoet met honing, dan die thee met munt combineren (en wat waren de andere ingredienten? zo irritant dat ze dat meer heel ff laten zien -_-) in een mousse?quote:
dr is vast een reden voor, ik vond kees al een apart type met zn kistjes en iets slonzige look, maar dit is wel erg raarquote:
mwahquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef RanTheMan het volgende:
tt: waar koken met een pet op als normaal wordt beschouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |