Jammer inderdaadquote:
Nouja zegquote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
Pim ziet Simone wel zitten volgens mij, ik denk dat hij haar het liefst in de keuken wilt nemen
Heet dat keuken tegenwoordigquote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
Pim ziet Simone wel zitten volgens mij, ik denk dat hij haar het liefst in de keuken wilt nemen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heet dat keuken tegenwoordig
"Ja ze is er niet, ze heeft last van haar keuken. Iets met een vreemd mondgevoel."
Ja en dan zeker klagen dat je een bittertje proeft....quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heet dat keuken tegenwoordig
"Ja ze is er niet, ze heeft last van haar keuken. Iets met een vreemd mondgevoel."
Of een ziltjequote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja en dan zeker klagen dat je een bittertje proeft....
Geen last van, ik neem het op en ga een kwartier later beginnen met kijken, reclames vooruitspoelen FTW!!quote:
blegh ze is 14 jaar ouder dan hem.. op een oude fiets...? of een oude baklap??quote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |