Maar Juul kan dat het beste beoordelen. Dat eet ie immers elke dagquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
Ze maken gewoon frituur voor juul daar, wtf
Kwam vorig seizoen inderdaad veel vaker langsquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een keer Grolsch bier, die sponsor heeft lang moeten wachten
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ga zo ook een lekker frituurtje maken.
Zet ie het dadelik ook op de kaart van zijn smullers restaurant.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar Juul kan dat het beste beoordelen. Dat eet ie immers elke dag
quote:
Die man heeft een zelfkennisquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik vind een vetje altijd wel lekker hoor
Zijn vrouw ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik vind een vetje altijd wel lekker hoor
Ja, dat ben ik. Komt volgende week donderdag op de kijkbuis als het goed is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
Er was/is hier toch iemand die voor het shot ook iets van koffie moest drinken ?
Lavazza belt nu boos met RTL.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
Er was/is hier toch iemand die voor het shot ook iets van koffie moest drinken ?
Ok.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Komt volgende week donderdag op de kijkbuis als het goed is.
Moest van de regisseur iddquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
Dat "nu in" wordt altijd zo plichtmatig meegedaan door de Kraan
Ik snap niet dat Kraag daar geen opmerking over heeft gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef RanTheMan het volgende:
waaarom heeft die ene eigenlijk een pet op???
komt niet zo profi over, of zit er een verhaal achter?
Dan is er nog de thee...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef Physics het volgende:
Lamskotelet grillen en die bedekken met een coating van appel, honing en munt. GoodStuff
heeft ie nou wel of niet dr iets over gezegd? heb maandag nml niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Kraag daar een opmerking over heeft gemaakt
Bedoelde niet nietquote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
heeft ie nou wel of niet dr iets over gezegd? heb maandag nml niet gezien
Oh ja, dan een coating van appel gezoet met honing, dan die thee met munt combineren (en wat waren de andere ingredienten? zo irritant dat ze dat meer heel ff laten zien -_-) in een mousse?quote:
dr is vast een reden voor, ik vond kees al een apart type met zn kistjes en iets slonzige look, maar dit is wel erg raarquote:
mwahquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef RanTheMan het volgende:
tt: waar koken met een pet op als normaal wordt beschouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |