Ja het is ook een mens ietsje anders dan jij en ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef rico80 het volgende:
Ben t wel met de bewoners eens eigenlijk. Ik heb m wekenlang Stervio genoemd maar hij zat er nu zo relaxed in zonder druk om te winnen dat ie een heel ander mens leek :/
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Coos het volgende:
Nou Servio rot maar terug in de anonimiteit. Dáááháááág...........
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.
ooo dat zou leuk zijn samen met lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.
Wacht maar tot er weer gerekent (sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef elby1988 het volgende:
Lekkere ondertitelingGezegd met een -t
Als liaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef suksan het volgende:
[..]
ooo dat zou leuk zijn samen met laura
Ja! We kijken inderdaad de daily! Nu weet ik het weer zeker!quote:
Dan krijgt hij ¤500 en mag een publieke mevrouw laten komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef afca_oc het volgende:
Wat zal er gebeuren als Karim zijn dates weigert
Ik hoop het want ik ben de juistequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef afca_oc het volgende:
Wat zal er gebeuren als Karim zijn dates weigert
Natuurlijk hadden ze het weken terug al moeten doen, toen het geheim van Sharon nog niet bekend was (bij de bewoners danquote:
Wát...is er.....preeeecies mis....met...de Stém?quote:
Samen zijn is best lastig hoorquote:
Ik vind ze wel leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
Goffer, hou toch eens op over Flip en Djoon.
Maar dan in de Stille Oceaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden ze het weken terug al moeten doen, toen het geheim van Sharon nog niet bekend was (bij de bewoners dan): bij wijze van clue voor Sharon's geheim gewoon Maik en Mo 's nachts op dat vlot zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |