quote:
Welkomquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:55 schreef RitseB het volgende:
Olivia Wilde
Tron: Legacy
The Next Three Days
Turistas
Alpha Dog
Cowboys and Aliens
Gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Welkom
Voor een goede start en deelname aan dit spel, raad ik je aan om de OP goed door te lezen.
RitseB +1quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:55 schreef RitseB het volgende:
Olivia Wilde
Tron: Legacy
The Next Three Days
Turistas
Alpha Dog
Cowboys and Aliens
Year One
Lol...zo slecht dat het grappig isquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef Haarklip het volgende:
Ik denk dat het een astronaut is, aangezien hij z'n carriere gelanceerd heeft volgens Ritse.
Die is toch zwart?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef wyccie het volgende:
Hij is regisseur en videoclipmaker. Spike Jonze toch?
Ik snap het allemaal nog steeds niet. :,(quote:
Opstarter dan maar?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal nog steeds niet. :,(
quote:
Ben ondertussen een potje CS:S aan het spelen, dus maak jij hem maarquote:
quote:
quote:
Geen tijd hebben voor een vraag maar wel antwoord geven, da's niet heel netjes FF!quote:
Ik bakte er niks van, dus was snel weer terugquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen tijd hebben voor een vraag maar wel antwoord geven, da's niet heel netjes FF!![]()
Not even closequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dat heb je opgezocht!quote:
Dat kloptquote:
Misschien komt ie zo wel backquote:
Zo flauw, en toch moest ik lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Misschien komt ie zo wel back
FROM the future
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Misschien komt ie zo wel back
FROM the future
Hornage +1quote:Op woensdag 20 april 2011 09:51 schreef hornage het volgende:
Ow, hij zit in ROTK op het piratenschip, wordt per ongeluk geraakt door Legolas. Zit in EE
Dat is Live Free Or Die Hardquote:
Jawelquote:
Acteurs en film fout.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef picodealion het volgende:
Michael Douglas?
Kim Basinger?
Basic Instinct?
Hornage +1quote:
Dat was in the world is not enough maar hoe het karakter heette....quote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef hornage het volgende:
Denise Richards is natuurlijk bekend als ex van en als Bond girl!
Hoe heette het karakter wat Denise speelde in welke Bond film?
Ik ken haar vooral van Starship Troopers en Wild Things.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef hornage het volgende:
Denise Richards is natuurlijk bekend als ex van en als Bond girl!
Hoe heette het karakter wat Denise speelde in welke Bond film?
Film kloptquote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was in the world is not enough maar hoe het karakter heette....
InTrePidIvity + 1quote:
Oh ja, Christmasquote:Op woensdag 20 april 2011 10:58 schreef hornage het volgende:
James maakt telkens grapjes over haar naam....
Geen idee wiens vrouw het nu is, maar het is mijn ex iigquote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wiens vrouw is dit?
[ afbeelding ]
Zat volgens mij in de komedie hoek dus toch maar een gokje op Apatowquote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is leslie mann? alleen dan ben ik dit keer het andere gedeelte kwijt
Goede gokquote:Op woensdag 20 april 2011 11:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zat volgens mij in de komedie hoek dus toch maar een gokje op Apatow
Kan helaas niet veel andere plaatjes vinden die niet veel weggeven...quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh namen:
David Cronenberg
Jennifer Jason Leigh
Jude Law
Uiteraardquote:
Je mag nooit om een antwoord van iemand anders lachen, maar dat is wel hilarischquote:
Ik helemaal het water lopen photoshoppen, kom je er zelf opquote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef Doff het volgende:
Iets in de richting van Black Water of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik helemaal het water lopen photoshoppen, kom je er zelf op
[...]
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef Hulkio het volgende:
En wat waren de anderen? Of bewaar je die voor een volgende keer.
The Brady Bunchquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef Doff het volgende:
Joe Dante, Vincenzo Natali, Paco Plaza, Xavier Gens, Ryuhei Kitamura, Christopher Smith, Julien Maury & Alexandre Bustillo gaan deze zomer met z'n allen aan één film werken.
Hoe heet deze film?
Warmquote:
Hulkio +1quote:
Dan valt ook wel te verwachten met namen als Joe Dantequote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef Dopekoe het volgende:
Hmm.... op IMDB zegt ie dat het een horror wordt, toch maar ff in gaten houden
Ik moest gelijk denken aan Boondock saints 2: All saints day ....quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan Boondock saints 2: All saints day ....
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef Doff het volgende:
Raoul? Of zo'n andere titel met één voornaam?
Nope, dat is Edward Hogg (maar dat zal je waarschijnlijk niet verder helpen). Bekendste naam is Carrie Fisher a.k.a. Princess Leia, niet echt herkenbaar overigens en in een voor haar nogal merkwaardige rol.quote:
Idd zegt mij ook weinig (de acteur en de plaatjes)quote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Nope, dat is Edward Hogg (maar dat zal je waarschijnlijk niet verder helpen). Bekendste naam is Carrie Fisher a.k.a. Princess Leia, niet echt herkenbaar overigens en in een voor haar nogal merkwaardige rol.
Hulkio is weer terug.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef Doff het volgende:
Zal ik een tussendoortje maken? Of komt Hulkio weer terug?
SamuelofSEK+1quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dit is A Guide To Recognizing Your Saints
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wie is Downing? Het is niet Downey als je dat bedoelde
Jullie kennen hem uit Watchmen.
Dánk je. Ik kon maar niet op zijn naam komenquote:
Heeft ook wat weg van Jean Reno.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Klopt ook. Na een hele tijd weer terug bij zijn vertrouwde productiemaatschappij.
[ afbeelding ]
Sands +1quote:Op woensdag 20 april 2011 18:01 schreef Sands het volgende:
Chaplin
Due date
Iron man
Iron man 2
The incredible Hulk
Sherlock Holmes
Kiss kiss bang bang
quote:
En een tv movie is een movie en dit is movie trivia, derhalve ...quote:
Klopt, keer twee. De film is inderdaad een tv-film, maar hij leek me bekend genoeg om er een vraag over te stellen. Zoals SoK zegt, dat het een tv-film is, maakt 'm niet minder filmquote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef FireFox1 het volgende:
The Fall of Sam Axe
burn notice fan verzamel u
Maar dit is een tv movie toch?
(awaiting 5 votes)...En dan krijg ik gezeik met films die 300 votes hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef Doff het volgende:
[..]
Klopt, keer twee. De film is inderdaad een tv-film, maar hij leek me bekend genoeg om er een vraag over te stellen. Zoals SoK zegt, dat het een tv-film is, maakt 'm niet minder film.
Deel van het spelletje, aanvoelen wat anderen wel/niet weten.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:00 schreef Sands het volgende:
[..]
(awaiting 5 votes)...En dan krijg ik gezeik met films die 300 votes hebben
Ik kan er niks aan doen dat jullie genres uitsluiten om te kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Doff het volgende:
[..]
Deel van het spelletje, aanvoelen wat anderen wel/niet weten.
Volgens mij ook.quote:
Heathquote:
Inderdaad... Alsof ik die film ooit heb gezienquote:
Jij moet zo druk bezig zijn met de nieuwe vraag dat je geen tijd hebt voor andere reactiesquote:
Ik wacht met angst en beven afquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij moet zo druk bezig zijn met de nieuwe vraag dat je geen tijd hebt voor andere reacties
Nee zo erg is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Oh jeetje, dat wordt weer: noem 12 musicals uit 1944 die beginnen met een A of zo.
We hebben geluk, het is een makkelijke vraag.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Oh jeetje, dat wordt weer: noem 12 musicals uit 1944 die beginnen met een A of zo.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Je kon het verwachten.......
5. Bee Movie
Je bent te goed voor ons!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nou ook weer niet
Ik heb maar een redelijk makkelijke vraag gemaakt
Dat weet ikquote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Je bent te goed voor ons!![]()
9 = Dumbo?
Uhm...niet van die 2quote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef Michelangelo2 het volgende:
10. Iets van Yugioh of Dragon Ball Z of zoiets
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Nou, ik herken 4 zeker wel, maar weet niet meer waarvan. Is het Monsters Inc.?
Dat is goed genoegquote:
Ik had hem eigenlijk moeten bewaren tot het eindquote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is goed genoeg
En ik dacht nog wel dat deze als laatst geraden zou worden
Dit is overigens de volledige titel
Gundam Wing : Endless Waltz
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk moeten bewaren tot het eind
Toy Story 2? (4)
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
6. Over the hedge?
7. The black cauldron? Denk natuur, bos, elfjes en dat de mens EVIL is![]()
7 secret of NIMH?quote:
Ferngully jaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef DragonFodder het volgende:
Gokje op ferngully dan, maar die heb nooit gezien (Nimh is trouwens ook al tig jaar geleden)
Dragon's Lair is dan ook van dezelfde makerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef DragonFodder het volgende:
3. Heeft qua tekenstijl wel iets van Dragon's Lair, maar dat is een computerspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |