quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
De nieuwe Ducatie Monster 1100 Evo gezeten
Of Viva Italia, daar heb je er ook genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die auto's zie je op elke wille keurige clubsportdag op Zandvoort rondjes draaien en dan kost het kijken niks!
ohja, wel iets van gezien geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
geloof dat er n volgauto van t wielrennen gepresenteerd werd ofzo met de fietsen erbij? Ff kijken.
Inderdaad, of Italia A Zandvoort.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of Viva Italia, daar heb je er ook genoeg
En of het nu mosterd in of na de maaltijd is, Yuki blieft het nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er was niemand meer in het topic die erover praatte. Jouw "vriendelijke" opmerking was gewoon mosterd na de maaltijd.
En die laatste zin
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef STING het volgende:
[..]
En of het nu mosterd in of na de maaltijd is, Yuki blieft het niet
Ik hoop dat ze hem niet hoger hebben gemaakt. Anders kan ik nooit monster rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil, ik wil, ik wil! Al zit het stuur voor mij wat laag had ik het idee
Je kan al Nederlandse krijgen, waarom dan Spaanse kopen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Tip: koop geen Spaanse aardbeien nu.
Of eet ze binnen een dag op.
Juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef STING het volgende:
[..]
En of het nu mosterd in of na de maaltijd is, Yuki blieft het niet
Mosterdquote:
Qua zit was die voor mij goed (1m82) maar t stuur was wat laag. Nu is het wel zo dat ik mn lengte vooral in mn rug heb zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem niet hoger hebben gemaakt. Anders kan ik nooit monster rijden
Vind ik ookquote:
Ik heb ze nog niet gezien. Veel te vroeg in het seizoen ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan al Nederlandse krijgen, waarom dan Spaanse kopen?
o god ja, ga er nog even over door. Ik heb óók graag t laatste woord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er was niemand meer in het topic die erover praatte. Jouw "vriendelijke" opmerking was gewoon mosterd na de maaltijd.
En die laatste zin
Smaken verschillen natuurlijk. Maar een steak marineren in mosterd, rozemarijn en knoflook en dan grillen is toch echt welquote:
Die "top kok" Rudolph oid was laatst bij Q-music aan het vertellen over aardbeien taart die hij met Nederlandse aardbeien had gemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien. Veel te vroeg in het seizoen ook.
Die kunnen ook niet lekker zijn nu
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
o god ja, ga er nog even over door. Ik heb óók graag t laatste woord.
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk. Maar een steak marineren in mosterd, rozemarijn en knoflook en dan grillen is toch echt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |