Dequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja en ik geef alleen dat er fouten gemaakt worden. Een goede diagnose maakt je zeker geen arts, dat zeg ik ook niet en wil ik er ook niet mee zeggen. En flauw? Och, het is maar een toevoeging aan het onderwerp hoor, meer niet.
Met de auto? Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik er bijna 2x zo lang over heb gedaan. En ik nu helemaal gaar ben.
Het was nog steeds sneller dan wanneer ik met de trein zou zijn gegaanquote:
Oh, das minderquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Redelijk, ik verwacht dat ze me afwijzen. Ik proefde van hun kant toch nog wel twijfel.
Troosteloze bende?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was nog steeds sneller dan wanneer ik met de trein zou zijn gegaan
Ik was nog ff langs de RAI gegaan, wat een troosteloze bende is dat geworden, ik snap niet dat er nog mensen heen gaanDaarom kwam ik in de spits.
Thanx, ik ben ook wel heel benieuwd. Morgen vroeg maar ff een paar anderen bellen, kijken of zij wat hebben, t begint een beetje te rustig te worden hiero.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das minder![]()
Ik zal in ieder geval voor je duimen, kerel!
Ideaal. Hangt nog geen 2 uur buiten en zelfs handdoeken zijn praktisch droogquote:
Hoera!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb misschien een megaopdracht binnengehaald
Feli!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Oh, dat is wel jammer. Ik wilde donderdag gaan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen steeds minder automerken. Anders was ik ook gegaan met m'n vader.
Aardbeitjesquote:
Minder merken, lege plekken, hallen half afgeschermd. Vroeger stond het bom vol en waren er super smalle paden.quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef CherryLips het volgende:
FYI, de discussie was al overquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kan gewoon niet goed tegen al die zelfbenoemde psychologen. Ik hoor ècht te vaak mensen zeggen: hij zal wel dit of dat hebben. Dat stoort me, als dat niet voor jou geldt, hoef je je niet aangesproken te voelen.
Ik zat trouwens te denken he, mensen die zelf vinden dat er niets mis met ze is (de rest van de wereld is gek) en die geen gevaar zijn voor hun omgeving ofzo, doe worden toch nooit geholpen?
Hmm, ik zie dat ik toch een tussenstop had moeten maken in Utrechtquote:
Oh, dat is niet leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Minder merken, lege plekken, hallen half afgeschermd. Vroeger stond het bom vol en waren er super smalle paden.
Er stond ook bijna niks wat niet al op de weg rond rijdt, dus weinig vernieuwends. Ben blij dat ik er niet voor heb betaald, anders had ik het zonde van mn geld gevonden.
Is vanwege de crisis. Beurs in Londen was er in 2009 al mee opgehouden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is niet leukDan ga ik donderdag ook niet. Ik wil speciale auto's zien!
Hoe komt dat, eigenlijk? Gewoon aan 't aftakelen?
Er is wel een superpaddock met wat toffe supercars zoals de Ferarri F40. Vond zelf dat het ook wat minder is doordat veel types opvolgers zijn van vorige modellen en er maar weinig verschil tussen die twee zit. Je hebt dus wel snel een 'been there done that' idee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederland stelt niks voor, dus alleen hier komen geen primeurs, die komen pas op de echte groter beurzen, welke meestal pas na de RAI zijn. Daar komt bij dat auto's die wel in Geneve onthuld zijn (maandje terug) soms gewoon ontbreken hiero. De merken vinden het niet boeiend genoeg om die dure prototypes en studies naar NL te transporteren. En ik geef ze groot gelijk, beter gaat heel Nederland gewoon in Essen naar de Esser Motorshow, valt tenminste wel alles te zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
echt, als iemand eenzijdig besluit dat ie t er niet over wil hebben terwijl ik zit te eten, is het niet perse over. Bovendien was dit in t licht van die hele discussie n vriendelijke opmerking en ben jij nu degene die zuigt.quote:
Die auto's zie je op elke wille keurige clubsportdag op Zandvoort rondjes draaien en dan kost het kijken niks!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er is wel een superpaddock met wat toffe supercars zoals de Ferarri F40. Vond zelf dat het ook wat minder is doordat veel types opvolgers zijn van vorige modellen en er maar weinig verschil tussen die twee zit. Je hebt dus wel snel een 'been there done that' idee.
Ik zuig nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
echt, als iemand eenzijdig besluit dat ie t er niet over wil hebben terwijl ik zit te eten, is het niet perse over. Bovendien was dit in t licht van die hele discussie n vriendelijke opmerking en ben jij nu degene die zuigt.
Wat zal Ang3l verdrietig zijn nuquote:
Fietsen? Ik heb ze niet gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Er staan toch ook fietsen bij de auto rai, waarom?
Tsja, ik lik liever als Lassie, heb ik meer voldoening van.quote:
Dus hij wil niet meer met mij daten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef STING het volgende:
[..]
Valt mee denk ik. Hij heeft vanochtend aangekondigd alleen nog voor homo's te gaan
Neeh, krijg ik ruzie met zoenmevrouw denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Tenzij je van plan was om uit de kast te komen
geloof dat er n volgauto van t wielrennen gepresenteerd werd ofzo met de fietsen erbij? Ff kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fietsen? Ik heb ze niet gezien![]()
Wel op de nieuwe Ducatie Monster 1100 Evo gezeten
Dan krijg je straf van haar?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeh, krijg ik ruzie met zoenmevrouw denk ik
Als je op tijd bent, kan je wel motorlessen volgen of met electrische auto's rijden (oa met de Tesla Roadster) dat is wel geinig. Alleen was ik te laat en kon dat niet meerquote:
Er was niemand meer in het topic die erover praatte. Jouw "vriendelijke" opmerking was gewoon mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
echt, als iemand eenzijdig besluit dat ie t er niet over wil hebben terwijl ik zit te eten, is het niet perse over. Bovendien was dit in t licht van die hele discussie n vriendelijke opmerking en ben jij nu degene die zuigt.
hmhmquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik lik liever als Lassie, heb ik meer voldoening van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |