Dequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja en ik geef alleen dat er fouten gemaakt worden. Een goede diagnose maakt je zeker geen arts, dat zeg ik ook niet en wil ik er ook niet mee zeggen. En flauw? Och, het is maar een toevoeging aan het onderwerp hoor, meer niet.
Met de auto? Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik er bijna 2x zo lang over heb gedaan. En ik nu helemaal gaar ben.
Het was nog steeds sneller dan wanneer ik met de trein zou zijn gegaanquote:
Oh, das minderquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Redelijk, ik verwacht dat ze me afwijzen. Ik proefde van hun kant toch nog wel twijfel.
Troosteloze bende?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was nog steeds sneller dan wanneer ik met de trein zou zijn gegaan
Ik was nog ff langs de RAI gegaan, wat een troosteloze bende is dat geworden, ik snap niet dat er nog mensen heen gaanDaarom kwam ik in de spits.
Thanx, ik ben ook wel heel benieuwd. Morgen vroeg maar ff een paar anderen bellen, kijken of zij wat hebben, t begint een beetje te rustig te worden hiero.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das minder![]()
Ik zal in ieder geval voor je duimen, kerel!
Ideaal. Hangt nog geen 2 uur buiten en zelfs handdoeken zijn praktisch droogquote:
Hoera!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb misschien een megaopdracht binnengehaald
Feli!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Oh, dat is wel jammer. Ik wilde donderdag gaan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen steeds minder automerken. Anders was ik ook gegaan met m'n vader.
Aardbeitjesquote:
Minder merken, lege plekken, hallen half afgeschermd. Vroeger stond het bom vol en waren er super smalle paden.quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |