Oiquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef L-E het volgende:
Als je iemand in je omgeving verdenkt van een of andere persoonlijkheidsstoornis, moet je echt niet gaan googlen. De persoon in kwestie heeft er al een stuk of elf, als ik google mag geloven.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
en sting post weer door het slotje heen, zucht.
Stoute STINGquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
en sting post weer door het slotje heen, zucht.
Zeker van die checklistjes. Dan ben ik ook hypersensitief, heb ik ook borderline en ben ik ook een autist. Je kan altijd wel wat aankruisenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef L-E het volgende:
Als je iemand in je omgeving verdenkt van een of andere persoonlijkheidsstoornis, moet je echt niet gaan googlen. De persoon in kwestie heeft er al een stuk of elf, als ik google mag geloven.
Ach, als ik google moet geloven had ik al 3 keer dood moeten zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef L-E het volgende:
Veel loopt ook in elkaar over, dat maakt het wel lastig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker van die checklistjes. Dan ben ik ook hypersensitief, heb ik ook borderline en ben ik ook een autist. Je kan altijd wel wat aankruisen
Of ik ben gewoon een hypochonder natuurlijk....
Persoonlijkheidsstoornissen zijn ook niet eenduidig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Veel loopt ook in elkaar over, dat maakt het wel lastig.
Bij mij volgens mij wel... Weet 't niet zeker, zit er niet meer genoeg voor in de zon. Ik haat zequote:
Ik wil DUIDELIJKHEID!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Persoonlijkheidsstoornissen zijn ook niet eenduidig.
Elke man op straat zag me staan ja, het is wel te merken dat 'jullie' het moeilijk hebben met het weer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef xFriendx het volgende:
Dat zomerweer is erg fijn, maar dan zie je al die dames in nietsverhullende kleding...ook heel fijn, maar toch...je mag er niet zomaar aanzitten
Wel een vrouwenoverschot.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef STING het volgende:
[..]
Zover ik weet is er geen woestijn in Utrecht
Vanavond weer ff op Google Street Viewquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke man op straat zag me staan ja, het is wel te merken dat 'jullie' het moeilijk hebben met het weer.
Goed opgemerkt...the pain, the painquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke man op straat zag me staan ja, het is wel te merken dat 'jullie' het moeilijk hebben met het weer.
En ik was behoorlijk bedekt. Dat worden helse maanden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed opgemerkt...the pain, the pain
Dat zijn mensen met het syndroom van Down ook. Ik zou het toch anders omschrijven als ik jou was.quote:
het lijkt me moeilijker in t begin.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik was behoorlijk bedekt. Dat worden helse maanden.
Zeker al die mannen die je steeds maar weer uitkleden met hun ogenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil iemand geen stoornis aansmeren, er is serieus iets aan de hand.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarom zou je iemand n persoonlijkheidsstoornis aan willen smeren?
Volgens mn ex heb ik ook borderline, maar volgens mij lult ie uit zn nek en is ie zelf de contactgestoorde.
Still, als ze de ogen van je afwenden bij voorbaat is ook niet echt een pluspunt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen. Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Still, als ze de ogen van je afwenden bij voorbaat is ook niet echt een pluspunt.
ja, met mn ex ook, maar wat heb je daar aan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil iemand geen stoornis aansmeren, er is serieus iets aan de hand.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:09 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker al die mannen die je steeds maar weer uitkleden met hun ogen
ik heb echt nergens last vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:09 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker al die mannen die je steeds maar weer uitkleden met hun ogen
Wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, met mn ex ook, maar wat heb je daar aan?
Waarom stemt dit mij een beetje verdrietig?quote:
Nee, nooitquote:
Dat er iets met haar ex aan de hand is?quote:
In de gang zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:15 schreef STING het volgende:
[..]
Rij je met je paard altijd binnen dan?
No offence, maar je weet echt te weinig van dit geval om daar zoiets over te kunnen zeggen. Ik heb het niet over iemand met wat simpele moodswings, geloof me maar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat het geen nut heeft om labeltjes te plakken en dat t ook best iets kan zijn dat je zoekt..
Eens. Labels/hokjes compleet afdoen slaat ook weer nergens op. Ze hebben zeker hun nut.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:16 schreef L-E het volgende:
Overigens, dat labelen heeft als doel dat er een passende behandeling aangeboden kan worden. Zodat hij blijft leven. Dat heb ik namelijk wel graag.
Nee. Maar met rijden heb ik een cap op. Geen zon in m'n gezichtquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:15 schreef STING het volgende:
[..]
Rij je met je paard altijd binnen dan?
Emotie-regulatiestoornis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarom zou je iemand n persoonlijkheidsstoornis aan willen smeren?
Volgens mn ex heb ik ook borderline, maar volgens mij lult ie uit zn nek en is ie zelf de contactgestoorde.
Ja. Nou. Well.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar met rijden heb ik een cap op. Geen zon in m'n gezicht
jij bent geen arts, iemand die echt iets heeft, heeft niets aan jouw diagnose. Die moet naar n dokter, je kan beter proberen m over te halen dàt te doen dan zelf te gaan diagnostiseren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:15 schreef L-E het volgende:
[..]
No offence, maar je weet echt te weinig van dit geval om daar zoiets over te kunnen zeggen. Ik heb het niet over iemand met wat simpele moodswings, geloof me maar.
Er zijn genoeg mensen die te pas en te onpas een ander van een stoornis betichten, dat is wel waar. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen écht ziek en hebben écht hulp nodig. Daar moet je ook je ogen niet voor sluiten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef STING het volgende:
[..]
Eens. Labels/hokjes compleet afdoen slaat ook weer nergens op. Ze hebben zeker hun nut.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
jij bent geen arts, iemand die echt iets heeft, heeft niets aan jouw diagnose. Die moet naar n dokter, je kan beter proberen m over te halen dàt te doen dan zelf te gaan diagnostiseren.
En met mijn ex is ook echt vanalles mis. Maar dat weten heeft weinig nut als hij t niet toegeeft en geen hulp zoekt.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die te pas en te onpas een ander van een stoornis betichten, dat is wel waar. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen écht ziek en hebben écht hulp nodig. Daar moet je ook je ogen niet voor sluiten.
Je bent niet vies van aannames he? Ik ga hem niet diagnosticeren, ik ben gewoon uit interesse aan het kijken of ik iets herken. Omdat het me nogal bezig houdt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
jij bent geen arts, iemand die echt iets heeft, heeft niets aan jouw diagnose. Die moet naar n dokter, je kan beter proberen m over te halen dàt te doen dan zelf te gaan diagnostiseren.
En met mijn ex is ook echt vanalles mis. Maar dat weten heeft weinig nut als hij t niet toegeeft en geen hulp zoekt.
Dan zal je van hen wel horen wat hij heeft, toch? Je zegt net zelf dat je al 11 mogelijke stoornissen hebt gevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent niet vies van aannames he? Ik ga hem niet diagnosticeren, ik ben gewoon uit interesse aan het kijken of ik iets herken. Omdat het me nogal bezig houdt.
De psycholoog én psychiater zitten er al bovenop.
Er zal vast een diagnose komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal je van hen wel horen wat hij heeft, toch? Je zegt net zelf dat je al 11 mogelijke stoornissen hebt gevonden.
dan kun je tovh gewoon beter wachten op wat zij zeggenquote:
Het is nu eenmaal menseigen om iets een plek te kunnen geven, iets te willen begrijpen. Informatie zoeken op internet kan hierbij helpen. Zeker als je die informatie niet gelijk als heilig ziet en de defintieve diagnose aan de artsen overlaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dan kun je tovh gewoon beter wachten op wat zij zeggen
En nee, ik ben niet vies van aannames, nou en. De meeste mensen doen dat.
Ik wil hier over ophouden, voordat ik boos word. Die kutsmiley mag je in een andere discussie gebruiken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dan kun je tovh gewoon beter wachten op wat zij zeggen
En nee, ik ben niet vies van aannames, nou en. De meeste mensen doen dat.
Dat laatste kan ook niet anders, zij zijn de enigen die mogen diagnosticeren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal menseigen om iets een plek te kunnen geven, iets te willen begrijpen. Informatie zoeken op internet kan hierbij helpen. Zeker als je die informatie niet gelijk als heilig ziet en de defintieve diagnose aan de artsen overlaat.
Kan wel zijn, toch heb je van die mensen die iets op internet lezen en gelijk denken dat ze een gediplomeerd psycholoog zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook niet anders, zij zijn de enigen die mogen diagnosticeren.
Die mongolen houd je altijd. Laat diagnoses maar aan erkende artsen over. Een leek kan hoogstens een anamnese geven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef STING het volgende:
[..]
Kan wel zijn, toch heb je van die mensen die iets op internet lezen en gelijk denken dat ze een gediplomeerd psycholoog zijn
Jammer dat een leek soms nog beter weet wat je hebt dan een arts die een verkeerde diagnose geeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mongolen houd je altijd. Laat diagnoses maar aan erkende artsen over. Een leek kan hoogstens een anamnese geven.
Die gevallen heb je ook ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat een leek soms nog beter weet wat je hebt dan een arts die een verkeerde diagnose geeft.
Dat is wel echt een drogredenatie he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat een leek soms nog beter weet wat je hebt dan een arts die een verkeerde diagnose geeft.
Redenatie? Dat is geen redenatie, ik geef alleen aan dat die situaties er ook zijn. Daarmee doel ik verder nergens op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel echt een drogredenatie he.
In dat geval kan je net zo goed alles zelf doen en oplossen.
Hoe ging het?quote:
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Een goede diagnose maakt je nog geen arts. Ik vind het een beetje flauw, zoiets.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Redenatie? Dat is geen redenatie, ik geef alleen aan dat die situaties er ook zijn. Daarmee doel ik verder nergens op.
Ja en ik geef alleen dat er fouten gemaakt worden. Een goede diagnose maakt je zeker geen arts, dat zeg ik ook niet en wil ik er ook niet mee zeggen. En flauw? Och, het is maar een toevoeging aan het onderwerp hoor, meer niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Een goede diagnose maakt je nog geen arts. Ik vind het een beetje flauw, zoiets.
Redelijk, ik verwacht dat ze me afwijzen. Ik proefde van hun kant toch nog wel twijfel.quote:
Ik er bijna 2x zo lang over heb gedaan. En ik nu helemaal gaar ben.quote:
Dequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja en ik geef alleen dat er fouten gemaakt worden. Een goede diagnose maakt je zeker geen arts, dat zeg ik ook niet en wil ik er ook niet mee zeggen. En flauw? Och, het is maar een toevoeging aan het onderwerp hoor, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |