quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt ik zag hem net nog aan zijn piemel likken, nadat Joanna hem een smak gaf.
Er was geen opdracht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook gemist wat de opdracht nou precies was
Ze hebben echt een wurg-contract of wat? Hoe kan Maik het "geruchten" noemen als het duidelijk bij SST zelf vandaan komt, bah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
of monique zwanger is of niet merken we vanzelf wel, op ben op de hoogte van de "geruchten" maar maak me nog niet zo druk hoor. #sstnl
1 minute ago
Ik denk eerder dat een deel van "Nederland" maar in staat is een beperkt beeld van iemand te bevatten, dus zo helemaal ongelijk heeft hij niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef Roguee het volgende:
Heerlijk ook hoe Maik alles probeert recht te praten wat krom is op twittah!
ben ook teleurgesteld in de manier waarop het in de media is gebracht #sstnl
Thanx, dat is precies wat ik nu voel. In NL is maar 1 beeld van monique neergezet terwijl ze absoluut veel meer is. #sstnl
haha dat zou wat zijn!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze hadden de leader moeten verknippen en in de leader MAIK kussend met JOHANNA moeten doen.
Wat dat aan gaat is secret story een kinderprogramma er moet meer zwung in!
Alsof er zoveel variatie aan beelden is, het is of janken of neuken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat een deel van "Nederland" maar in staat is een beperkt beeld van iemand te bevatten, dus zo helemaal ongelijk heeft hij niet.
DATquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat een deel van "Nederland" maar in staat is een beperkt beeld van iemand te bevatten, dus zo helemaal ongelijk heeft hij niet.
Eerlijk is eerlijk, zo ziet ze er smakelijk uitquote:
Dank voor het voorbeeld bij mijn berichtjequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:58 schreef Roguee het volgende:
[..]
Alsof er zoveel variatie aan beelden is, het is of janken of neuken.
haha ik wist het, toen ik het typte!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dank voor het voorbeeld bij mijn berichtje
Huh?!?!??! WAT?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:59 schreef StephanL het volgende:
Op Ziggo, geen idee of het bekend is, heb gewerkt"Monique denkt dat ze zwanger is van Maik, Vanavond 19:30u op Net5"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:59 schreef Roguee het volgende:
[..]
haha ik wist het, toen ik het typte!!
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh?!?!??! WAT?!?!?!?!?!
Staat dat er????
Zo fakking kansloosquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:59 schreef StephanL het volgende:
Op Ziggo, geen idee of het bekend is, heb gewerkt"Monique denkt dat ze zwanger is van Maik, Vanavond 19:30u op Net5"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Roguee het volgende:
Laura is weer moe van het kijken naar de leader?
Ja iedereen heeft verteld hoe mooi en prachtig Maik is, dat hij haar op staat te wachten op schiphol en dat ze samen met Alex en Laura gezellige stelletjes dingen gaan doenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
de volgende kandidaat voor mamjos botos spuit...
quote:
Echt wel. Die is bang om naar huis te gaan, als ze genomineerd is. Bang voor de beelden, die ze zelf geproduceerd heeft. Verder is er niks aan de hand. Heeft ze iedere week, als ze genomineerd kan wordenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft verteld hoe mooi en prachtig Maik is, dat hij haar op staat te wachten op schiphol en dat ze samen met Alex en Laura gezellige stelletjes dingen gaan doen
Ik denk en hoop niet dat Laura dat zal doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
de volgende kandidaat voor mamjos botos spuit...
ik snap dat kapsel van haar niet, heeft servio dat gedaan? iemand moet op donder krijgen daarvoorquote:
ook vrouwen met een alkohol probleem zouden last hebben van moodswings....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat heb je met zwangere vrouwen he, van die moodswings
Ze weten dat Mo alleen jankend op tv is, komen zij ook weer eens troostend in beeld. Win-winquote:
kijk maar naar Bonny st Clairequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ook vrouwen met een alkohol probleem zouden last hebben van moodswings....
jou !quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef Momazie het volgende:
Ligt het aan mij of doen de streams het niet?
Dan mag zij dus dubbel labiel en emotioneel zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Ze heeft een keer verteld, verslaafd te zijn aan RedBull.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hahaha..daar lijkt ze wel op als ze die pet op heeft.vind je niet??/
Treffendquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hahaha..daar lijkt ze wel op als ze die pet op heeft.vind je niet??/
Laat IBenny het maar zeggen, die schijnt een lijntje te hebben met de redactie....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond tijdens de uitzending:
De Stem.
Bewoners, de nominaties zijn bekend.
De kijkers zijn op de hoogte van de genomineerden.
Jullie krijgen donderdagavond tijdens de liveshow te horen wie het huis moet verlaten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Stem.
Jullie krijgen donderdagavond tijdens de liveshow te horen wie het huis moet verlaten.
Oh, is deze wending nu al uitgelekt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Stem.
Mo is alleen het huis in gegaan, dus dat is wel anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef suksan het volgende:
ik kan mo heel goed begrijpen.. ik kan ook nog geen dag zonder mijn man... en ik kan heel goed 24 uur per dag met hem opgesloten zitten, toen ik hem in het begin ontmoette toen moest hij ook een paar dagen weg voor zijn werk... ik dacht toen ook dat de wereld verging.. maar ik denk dat het ook met zelfvertrouwen te maken heeft.... zo onzeker zijn over jezelf en dan ook door je verleden
ik kijk ook via internet maar kost mij niks en ze doen het gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef Momazie het volgende:
Ik wil het via internet bekijken, heb 1,50 betaald, maar ze doen het niet... Stom gedoe... pffff
mega idee!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Stem.
snap je post niet echt..keek verleden week naar je profiel omdat je het steeds over vetklep sharon had en dacht dat je een vrouw was...maar je was man..en in eerdere post schreef je iets over je vrouw....of posten jullie samen op dit account??quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef suksan het volgende:
ik kan mo heel goed begrijpen.. ik kan ook nog geen dag zonder mijn man... en ik kan heel goed 24 uur per dag met hem opgesloten zitten, toen ik hem in het begin ontmoette toen moest hij ook een paar dagen weg voor zijn werk... ik dacht toen ook dat de wereld verging.. maar ik denk dat het ook met zelfvertrouwen te maken heeft.... zo onzeker zijn over jezelf en dan ook door je verleden
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef suksan het volgende:
jo wil flip een kus geven en hij zegt... bah je heb vieze lippen![]()
lol.. ik ben ook de vrouw van suksan...........sorry voor deze onduidelijheidquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef trollie67 het volgende:
[..]
snap je post niet echt..keek verleden week naar je profiel omdat je het steeds over vetklep sharon had en dacht dat je een vrouw was...maar je was man..en in eerdere post schreef je iets over je vrouw....of posten jullie samen op dit account??
Ja idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef Sorry... het volgende:
Gerard saboteert de fohn, fijn, nu maar hopen dat Lau of Mo hem als eerste pakt.
Oooow super ! LOLquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef 38half het volgende:
YESS, Moniek, je koffer staat klaar en NU oprotten!!!!
Dat kan ook iets anders zijn. Misschien zijn ze de kamer in orde aan het maken voor de nieuwe tijdelijke oud bewoner in het huis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef 38half het volgende:
Geer en Kaar hoorden iets op zolder, er werd een koffer neergezet!
Aafke terug zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ziet hij de boel weer te fokken, of is het echt waar...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef suksan het volgende:
[..]
lol.. ik ben ook de vrouw van suksan...........sorry voor deze onduidelijheid
ja, dit zal het zijn!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Candyfreak het volgende:
Dadelijk krijgt Monique als missie om te doen alsof dat ze zwanger is
Dat zou wel heel zielig zijn... dan kan het programma wat mij betreft niet verder zakkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Candyfreak het volgende:
Abortuskoffer???quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef mazaru het volgende:
Ik slinger de streams weer eens aan, en wat is het eerste wat ik zie? Een liggende Laura. Vanmorgen deed ik het ook, en het eerste wat ik zag was een liggende en gapende Laura.
Hoe bedoel je: "het boeit me steeds minder en minder?"
vlammenwerper, woeizz, weg lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef Sorry... het volgende:
Gerard saboteert de fohn, fijn, nu maar hopen dat Lau of Mo hem als eerste pakt.
Het gevoel begint mij ook te bekruipen dat ik de finale niet haal ;-)quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef mazaru het volgende:
Ik slinger de streams weer eens aan, en wat is het eerste wat ik zie? Een liggende Laura. Vanmorgen deed ik het ook, en het eerste wat ik zag was een liggende en gapende Laura.
Hoe bedoel je: "het boeit me steeds minder en minder?"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aafke en Guido ruilen voor Mo en Laura... hoppakee!
ze heeft gister op haar kop gekregen van de stem; dat zal t zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef suksan het volgende:
[..]
ja he..
maar ligt het aan mij of heeft sharon vandaag al minder lopen blaffen tegen die hond??
jaloezie is zo sneu..quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Dakotamu het volgende:
flip mooiboy.. pfff.. hij heeft felle ogen... in zijn rotkop staan
ohja helemaal vergeten die servio....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef trollie67 het volgende:
ff een vraag tussendoor..ik lees na en voor me werk alles na...kijken..laat maar..ik word er doodongelukkig van..behalve donderdag dan..maar zit servio nog steeds op zolder en weten de bewoners dat??ik kon er niets meer over terugvinden nadat karim gelukkig weer terug was...
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Momazie het volgende:
Waar kijken jullie de streams op wanneer jullie op internet kijken?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef suksan het volgende:
wij leren onze kinderen dat ze niet mogen gillen door het huis, maar naar elkaar toe lopen als je wat wil zeggen.. scheelt een hoop voor je oren.. maar sharon die gilt gewoon van voor naar achter
heeft ook reclamequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef wildstar het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
en Mo kan er ook wat van. ze gaan soms ook steeds harder praten om over elkaar heen te komen. En niet even rustig kunnen luisteren wat een ander te zeggen heeft.
sorry (goeie naam heb ik ey)quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
jaloezie op wat? Vind karim aantrekkelijk, en flip niet, is toch prima?
http://www.secretstory.nl/kijk-live/3/Camera%203quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Momazie het volgende:
Waar kijken jullie de streams op wanneer jullie op internet kijken?
Hij geeft aan, de video die u wilt bekijken is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later nog eens, en dit doet ie al de hele tijd.. pfffquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef wildstar het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Hij zou haar helemaal platn....walsen denk ik ! En of tie gelijk heeft ! Fen is lekkuhr !quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef MargrietV het volgende:
Hypothese: gisteravond zei Gerard, dat hij best een paar dagen op die zolder wilde vertoeven. Misschien verdwijnt hij straks en mag hij ook Fenneke zien.
www.spixtv.nl dan ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Momazie het volgende:
[..]
Hij geeft aan, de video die u wilt bekijken is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later nog eens, en dit doet ie al de hele tijd.. pfff
pjoeter opnieuw startenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Momazie het volgende:
[..]
Hij geeft aan, de video die u wilt bekijken is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later nog eens, en dit doet ie al de hele tijd.. pfff
boefjequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat is het voor ras die hond eigenlijk?
boxer/herdermix denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
doet ie ook op mijn laptop, desktop werkt prima, snap er nix van, of mijn laptop is gewoon verrotquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Momazie het volgende:
[..]
kruising boxerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
http://www.spixtv.nl/quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef 38half het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/kijk-live/3/Camera%203
zal wel weer..niet douchen na de sex..douchen met bikinibroekje en het erna aanhouden..dat vraagt om problemen..behalve dat dat ze te veel zuipt..te zoet drinkt...schimmels vinden dit heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo heeft een zalfje ,schimmelinfectie ??
http://www.secretstory.nl/kijk-live/3/Camera%203 doet ut welquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar laptop.. pfffquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
doet ie ook op mijn laptop, desktop werkt prima, snap er nix van, of mijn laptop is gewoon verrot
Zij plakt overal aan vast...maar haar voorkeur gaat naar een bed !quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef knagsje het volgende:
zit laura vastgeplakt op die keukenstoel?
Hier andersom, desktop niet maar laptop wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
doet ie ook op mijn laptop, desktop werkt prima, snap er nix van, of mijn laptop is gewoon verrot
Gaat ook moeilijk met een douchekop die je er niet van af kunt halen. Tja, dan wordt wassen voor een vrouw een beetje moeilijk. (De dames zullen wel begrijpen wat ik bedoel. Voordat je het weet, staan dergelijke "bewegingen/handelingen" op het internet;-)quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Dakotamu het volgende:
het is niet alleen mo die dat probleem heeft, volgens mij wast niemand zich daar fatsoenlijk van de vrouwen
net als dat speelgoed van 'vroeger', weet niet of ze dat nog steeds hebben, zo'n rubberachtige plakbal met tentakels die je tegen dingen aan kunt gooien....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Zij plakt overal aan vast...maar haar voorkeur gaat naar een bed !
Die zag ik van de week ook wakker worden en vervolgens haar make-up bijwerken/opdoen zonder de wasbak bezocht te hebben. Dit, nadat De Stem 3 keer had gezegd dat de bewoners hun bed uitmoesten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef Sorry... het volgende:
ja vind het een stelletje smerige ranzige dozen.....sharon lijkt me de schoonste...lijkt...zeg ik ey..
ik zie ze ook niet met van die hygienische doekjes naar de wc lopen om het daar ff schoon te maken, zou ik toch op zijn minst doen, hoewel ik eerder zou gaan douchen met een handdoek om me heen en dan maar zo goed en kwaad als het kan ophooghouden zodat het niet in beeld kan lol. Ik zou ook niet graag in beeld hebben dat ik me sta te wassen denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef 38half het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk met een douchekop die je er niet van af kunt halen. Tja, dan wordt wassen voor een vrouw een beetje moeilijk. (De dames zullen wel begrijpen wat ik bedoel. Voordat je het weet, staan dergelijke "bewegingen/handelingen" op het internet;-)
het is ook maar net zo dat ik in een rs nooit zulke luie wijfen heb meegemaakt..zelf die natte lie uit bb 5 valt in het niets,,,,ze koken niet..ruimen niet op..douchen met moeite en vallen met al dat geklieder en make up in bed..het komt er gewoon niets vanaf af..helemaal nietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Dakotamu het volgende:
het is niet alleen mo die dat probleem heeft, volgens mij wast niemand zich daar fatsoenlijk van de vrouwen
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef Sorry... het volgende:
Bemoei je er niet mee Luira, want jij kunt niet koken, net als je mamske !
quote:
Ze kan volgens mij niks.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef Sorry... het volgende:
Bemoei je er niet mee Luira, want jij kunt niet koken, net als je mamske !
Bahbah zij is de vieste ze doucht bijna niet, want haar "haar" he bahbah.quote:[img] Op [url= 19 april 2011 17:25[/url] schreef Sorry... het volgende:
ja vind het een stelletje smerige ranzige dozen.....sharon lijkt me de schoonste...lijkt...zeg ik ey..
Tja, moeilijke materie. Ik kom regelmatig in de sauna. Maar voor een camera waar "heel" Nederland (200.000kijkers) naar kijkt is het toch anders om je te wassen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik zie ze ook niet met van die hygienische doekjes naar de wc lopen om het daar ff schoon te maken, zou ik toch op zijn minst doen, hoewel ik eerder zou gaan douchen met een handdoek om me heen en dan maar zo goed en kwaad als het kan ophooghouden zodat het niet in beeld kan lol. Ik zou ook niet graag in beeld hebben dat ik me sta te wassen denk ik
Ooow , dan valt die ook al af...kun je nagaan hoe de rest isquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Bahbah zij is de vieste ze doucht bijna niet, want haar "haar" he bahbah.
Douche gewoon 2 per dag ofzo..
mja....die handelingen van orinair brullen..kotsen en bezopen zijn..neuken..gapen tot dat je amandelen zichtbaar zijn staan er ook op..en op strand gaan ze toch ook wel miss topless??quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef 38half het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk met een douchekop die je er niet van af kunt halen. Tja, dan wordt wassen voor een vrouw een beetje moeilijk. (De dames zullen wel begrijpen wat ik bedoel. Voordat je het weet, staan dergelijke "bewegingen/handelingen" op het internet;-)
Mo doet echt helemaal niks in het huis en Flip niet veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef Sorry... het volgende:
Luira voor president ! Die doen ook geen reet voor de wereld ! Alleen maar slap lullen en rondhangen !
Oke, klopt! Hoop voor Shar dat het gauw weer beter mag gaan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
Sharon is aan de antibiotica en sommige hebben vermoeidheid als bijwerking
Ja klopt, maar dan van de dames staat Joanna echt wel op 1. En bij de mannen die zijn gewoon goed bezig.quote:[img] Op [url= 19 april 2011 17:32[/url] schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ooow , dan valt die ook al af...kun je nagaan hoe de rest is
Ja, maar het is toch wel heel anders als er een douchekop op je muts gericht staat!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mja....die handelingen van orinair brullen..kotsen en bezopen zijn..neuken..gapen tot dat je amandelen zichtbaar zijn staan er ook op..en op strand gaan ze toch ook wel miss topless??
Ja Mo klopt ook, ze doet geen reet, Flip maakt vaaaaaaaaaaak het zwembad schoon, dus...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Mo doet echt helemaal niks in het huis en Flip niet veel meer dan dat.
paar weken geleden plasje ingeleverd, daarna niet meer, dus denk dat het zwanger verhaal niet kloptquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef bixs het volgende:
vraagje heeft mo all een zwangerschapstest van de stem gehad en heeft ze all een bezoekje aan de wc heer voor gebragt?
thanksquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
paar weken geleden plasje ingeleverd, daarna niet meer, dus denk dat het zwanger verhaal niet klopt
Dan moet je je maar niet opgeven, zo kan je er nog wel tig privileges bij gaan noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef 38half het volgende:
Eigenlijk snap je niet, dat er niet 1 douche is, waar men zich prive kan douchen.
Flip doet het zwembad ja, maar verder niks.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:35 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ja Mo klopt ook, ze doet geen reet, Flip maakt vaaaaaaaaaaak het zwembad schoon, dus...
Huh welks kanaal heb je afgestemd??quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Flip doet het zwembad ja, maar verder niks.
Jo doet af en toe een beejte overdreven schoonmaken.
Laura helpt wel vaak mee met dingen, ze is zeker actiever in het huishouden dan Mo, Jo en Flip.
Karim en Gerardquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef Sorry... het volgende:
Heeerlijk melig weer die 2 gasten : Mmmm Lekker !!!!
verhaal klopt ook niet ze zei vanmorgen zelf dat ze gisteren als geintje had gezegd dat ze zwanger was en de regie heeft dat opgevangen en maken er een cliff-hanger vanquote:
nopequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef Candyfreak het volgende:
Had Maik wel een keer gekookt in het huis? Nee, toch?
ik neem toch aan..ook als ze blond zijn..dat ze dat wel weten uit erdere rl????je moet met je kut zo nodig op tv...was ze dan ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:35 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch wel heel anders als er een douchekop op je muts gericht staat!
Gewoon regelmatig/vaak/te vaak streams kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Huh welks kanaal heb je afgestemd??
je kan ook schimmels krijgen door ze te eten, als je er gevoelig voor ben.. en als je ze eenmaal heb gehad blijven ze terug komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
zal wel weer..niet douchen na de sex..douchen met bikinibroekje en het erna aanhouden..dat vraagt om problemen..behalve dat dat ze te veel zuipt..te zoet drinkt...schimmels vinden dit heerlijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef Sorry... het volgende:
Geer heeft een prima stem voor een reclamespot voor lekker eten...Mmmm lekker en heel NL eet en eet
ja de melk voor de koffiequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef Candyfreak het volgende:
Had Maik wel een keer gekookt in het huis? Nee, toch?
die doet de hele dag niet anders.. of nou ja... soms eet ze van wat ze tussen haar tenen en vingernagels heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig/vaak/te vaak streams kijken.
Ze gaapt wel een beetje?????? veel en zegt te vaak dat ze moe is, maargoed geen enkel mens is perfect.
Idd. Het zijn 2 toppers. Ze klagen nooit. En ze zijn aardig en sympathiek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef PinkLow het volgende:
ik ben zo blij dat Karim er weer issamen met Geer, vind ze gewoon echt leuk samen. Zijn de enige twee die leven in dat huis
opgespoten melk danquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:40 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Idd, Maik en koken...burp echt niet !
helemaal mee eens, ik zie ook weinig mensen die ze niet leuk vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:42 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Het zijn 2 toppers. Ze klagen nooit. En ze zijn aardig en sympathiek.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:43 schreef Candyfreak het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
RT @SST_Maik: of monique zwanger is merken we vanzelf wel, op ben op de hoogte van de "geruchten" maar maak me nog niet zo druk #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
inderdaad!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Flip doet het zwembad ja, maar verder niks.
Jo doet af en toe een beejte overdreven schoonmaken.
Laura helpt wel vaak mee met dingen, ze is zeker actiever in het huishouden dan Mo, Jo en Flip.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
stem:
wegens herhaaldelijk overtreden van de regels moet JoJo per direct het huis verlaten.
dit was het
denkt karim gelukkig anders over!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:47 schreef Sorry... het volgende:
Sjee wat is Luira actief, maar jah haar 2 slijmmaatjes (althans zij slijmt zo om met die 2) zijn in de keuken....brrrrr, ik krijg echt de rillingen van die bonestaak...MissLukt !
Droomscenario.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
stem:
wegens herhaaldelijk overtreden van de regels moet JoJo per direct het huis verlaten.
dit was het
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
stem:
dit was het
koffers staan all klaar laura ga ze hallen en pak ze inquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
stem:
dit was het
ja ik droom weleens weg tijdens deze vreselijk boeiende streamsquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef Sorry... het volgende:
Mijn buurmeisje zit hier: Zit je nu hier gewoon mensen af te zeiken?!....Uhuh, iemand moet de waarheid onder ogen durven te zien.
sorry zal op mijn taal lettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
bikxxx..ik ben je fan./.maar nu ga je het verzieken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |