Decemberquote:
Zucht... ik kom je wel ophalen, sneeuwkoninginquote:
En dan met de fiets van zo'n berg?quote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... ik kom je wel ophalen, sneeuwkoningin
Ja, da's toch geniaal?quote:Op zondag 24 april 2011 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan met de fiets van zo'n berg?
quote:Op zondag 24 april 2011 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, da's toch geniaal?Of je gaat op mn rug zitten en dan ben ik je slee
Dan moeten we wel meetenquote:
Met die hitte zien we troebel dus het gaat meevallenquote:
Dat zal dan een hoop schelen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die hitte zien we troebel dus het gaat meevallen
Dat klinkt als een afwijzingquote:
quote:
je bent gemeen. je wil heul niet sleetje rijdenquote:
Durf jij dan?quote:Op zondag 24 april 2011 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
je bent gemeen. je wil heul niet sleetje rijden
Ik denk van welquote:
Dat klinkt niet alsof je er zeker van bent.quote:
Ik smelt in de hittequote:Op zondag 24 april 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je er zeker van bent.
Echt fokkers horen ook niet buiten te komen inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik smelt in de hittedus ben ik niet zeker of ik naar buiten kan nu
Daar ben ik het mee eens. Naar school gaan doe ik bijvoorbeeld altijd in een spookpak zodat niemand me ziet en niemand met me praat. Ben wel vaak in elkaar geslagenquote:Op zondag 24 april 2011 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Echt fokkers horen ook niet buiten te komen inderdaad.![]()
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Naar school gaan doe ik bijvoorbeeld altijd in een spookpak zodat niemand me ziet en niemand met me praat. Ben wel vaak in elkaar geslagen![]()
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij heeft de groothertog niet bevolen de poorten te sluiten!quote:Op zondag 24 april 2011 20:38 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet iemand toevallig of morgen de stad open is?!
Lijkt me eerlijk gezegd wel. Maar durf er geen vergif op in te nemen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nice, én heeft deze edele heer ook besloten dat de winkels open gaan of dat dan toch niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |