quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
giemeid.
Afgeleid van giechelen. Meiden giechelen.
Giechelmeid. Afgekort giemeid.
Echter de eerste persoon die dit opschreef, schreef het als chimeid omdat die dacht dat je giechelen als chiechelen schreef.
wtf leeft mijn topic nog steeds.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
HOE SPREEK JE CHIMEID UIT? DAN KAN IK HET IRL GEBRUKIEN
Ze stonden weer in te korte skirts tussen mij en me bois in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:35 schreef NightBoulevard het volgende:
[..]
1tje al gespot in de metro richting je hood??
Hoeveel accounts heb jij wel niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef NightBoulevard het volgende:
[..]
wtf leeft mijn topic nog steeds.
moet je zeggen tegen je werkgever: abi zat ik op de streets te chillen tog kwam opeens blond chimeid voorbij spacen echt die chimeid stond kk hard te feunen tog ik vraag heb je vuur dan dus we feunde in mij hood albei drm mnr de werkgever space ik hem nu hard bij die kipnuggets vriend.
sorry verveel me, ik ga maar naar de sportschool
Leuk dat je je herinnering met ons deelt maar we kunnen er niks mee zonder pics ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:09 schreef Chicha het volgende:
Het kan nog erger. Een keer ging een vriendin van me moeder (rond de 40) bij mij op schoot zitten omdat alle stoelen bezet waren. Ik kon de druk niet aan en ook ik viel ten prooi aan een stijfje. Gelukkig was ze nog wel zo vriendelijk om een keer met de billen te schudden om het karwei af te maken
gatverdamme man truus van 40 met dikke lichaam op je schoot en jij krijgt stijve?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:09 schreef Chicha het volgende:
Het kan nog erger. Een keer ging een vriendin van me moeder (rond de 40) bij mij op schoot zitten omdat alle stoelen bezet waren. Ik kon de druk niet aan en ook ik viel ten prooi aan een stijfje. Gelukkig was ze nog wel zo vriendelijk om een keer met de billen te schudden om het karwei af te maken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:45 schreef NightBoulevard het volgende:
[..]
gatverdamme man truus van 40 met dikke lichaam op je schoot en jij krijgt stijve?![]()
ahh vies broeder
Maar wel stijfje materiaal wanneer ze op je schoot zitquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:53 schreef NightBoulevard het volgende:
die 2e vindt ik nog steeds vies sorry
gast, hoe oud ben je ? met je stijfjequote:Op zaterdag 30 april 2011 16:54 schreef Chicha het volgende:
[..]
Maar wel stijfje materiaal wanneer ze op je schoot zit
Zit niet zo te haten eindbaasquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
gast, hoe oud ben je ? met je stijfje![]()
is dat Surinaamsquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Afkorting van Chinese meid. Hetzelfde geldt voor chiboy, dat staat voor Chinese boy.
Nope, straattaalquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
nee chimi snap je, gewoon de straat gewoon kijk, pad betekend een beest maar ook een wandelpad dubbele betekenis..
Oh Lord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
Dus ze kwam aan met een ander ook naar het terras en ik zei: kom hier bij mij zitten dan schatje.![]()
![]()
kom hier bij mij zitten dan schatje.quote:
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.quote:
ahaha wie denk je dat je bent man kom hierheen zet mn lul in zn 5 we gaan een stukkie rijdequote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.
Dus no ty.
En dan halverwege "zonder benzine" staan...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:38 schreef amenth het volgende:
[..]
ahaha wie denk je dat je bent man kom hierheen zet mn lul in zn 5 we gaan een stukkie rijde
Thanks normaal word ik nooit als pimp op waarde geschat. Mocht je je bedenken moet je maar eens langskomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.
Dus no ty.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef wise het volgende:
chimeid¿
oh je bedoelt chinese meid zoals linpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |