Ik hoop dat het snel resultaat boekt Pgrquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook vertrouwen in
Maar het is best lastig af en toe.
Nee, maar ik kom er wel doorheenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel resultaat boekt PgrKan me voorstellen dat het echt geen pretje is.
Haha nee, ik ben niet zo'n gastrapper. Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je het gas niet meer loslaten Vaduz?
trappen op het gas wil ook niet bij een motorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben niet zo'n gastrapper. Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.
Polsen heb ik minder controle over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef omearos het volgende:
[..]
trappen op het gas wil ook niet bij een motor
Oh!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.
Best raar!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen zingen had ik niet bij je geplaatst
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?quote:
da's de verkeerde beweging, daar kom je niet ver meequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Best raar!
En de polsen zijn te getraind door het bieren Omie!
zien!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?
Ja, is helemaal goed. 8x snel achter elkaar tikken en iedereen rondom me stopt en dan geef ik een solo weg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?
Je weet niet hoe ik op een motor ga zitten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef omearos het volgende:
[..]
da's de verkeerde beweging, daar kom je niet ver mee
Dat wordt dan wel heel creatief op de motor zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik op een motor ga zitten!
oldtimersquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mooi altijd die motorgroepen.Ook die oldtimergroepen zijn super.
het voelt gewoon heel anders. Je voelt dat je mechanisch iets in beweging zet ipv drive-by-wirequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oldtimers zijn mooi, ook op autogebied. Maar de charme van erin rijden zie ik niet, dan ben ik een luxepaard.
Spamslet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef iBenny het volgende:
hey hoi...
zouden jullie ook nog ff willen stemmen?
FOK!Idols: De inzendingen
Al gedaan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef iBenny het volgende:
hey hoi...
zouden jullie ook nog ff willen stemmen?
FOK!Idols: De inzendingen
Het is net alsof een vinger een vagina aanraakt maar dan gaat ie ineens open en blijkt het een oog te zijn.quote:
hier beweegt geen enkele .gif, dus blijft er vaag uitzienquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is net alsof een vinger een vagina aanraakt maar dan gaat ie ineens open en blijkt het een oog te zijn.
Wel mooi dat je dromen hebt en die ook najaagt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat probeer ik dit jaar nog waar te maken![]()
En anders volgend jaar
Ik heb 4 dingen die ik graag wilquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dromen hebt en die ook najaagt.
nou ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb 4 dingen die ik graag wil
Heb jij ook doelen om na te streven?
Vier? Ben ik te nieuwsgierig als ik naar de andere drie vraag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb 4 dingen die ik graag wil
Heb jij ook doelen om na te streven?
Ik heb niks tegen motors, snap echt dat mensen het leuk vinden om te rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mooi altijd die motorgroepen.Ook die oldtimergroepen zijn super.
Neuh, dat laatste ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vier? Ben ik te nieuwsgierig als ik naar de andere drie vraag?
En tuurlijk heb ik dingen die ik graag wil... Maar nog niet echt één levensdoel ofzo.
quote:
daar heb ik ook een hekel aan. Stilstaand toeren maken om stoer te doen, veel te hard door de straat scheurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen motors, snap echt dat mensen het leuk vinden om te rijden, maar ik woon in een buurt waar iedereen sinds 2 jaar een motor heeft aangeschaft. Ik word gestoord van het rijden in de straat, stationair laten draaien, 20 rondjes om de straat om hem te testen.
![]()
Pleur lekker de snelweg op met die dingen.Rustig wonen foetsie
Mooie doelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neuh, dat laatste ook niet.
Maar gewoon dingen die ik graag wil.
- Mini
- Een opleiding / werk waar ik plezier in heb
- Vriendin
- Reis naar Australie
Ik had heel lang maar één droom/doel en dat was arts worden. Maar ik leefde voort zo in de toekomst en was bijna alleen bezig met zo hoog mogelijke cijfers halen dat ik vergat om van het nu te genieten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef omearos het volgende:
volgens mij moet je wel meerdere doelen hebbenanders val je in zo'n zwart gat zodra je je doel haalt
Lijkt me allevier haalbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neuh, dat laatste ook niet.
Maar gewoon dingen die ik graag wil.
- Mini
- Een opleiding / werk waar ik plezier in heb
- Vriendin
- Reis naar Australie
Echt? Dat lijkt me een enorme druk op jezelf leggen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn enige doel is eigenlijk het succesvolste en beste zijn in wat ik dan ook doe.
Hehequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lijkt me allevier haalbaar.En ik denk dat nummertje drie best mee wil met nummer vier hihi.
Gewoon op een gezonde manier ver willen komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
Je moet ook een beetje druk op jezelf leggen, anders blijf je in de middelmatigheid steken. En ik ben een perfectionist, maar ook realist en ik weet ook wel dat niets ooit perfect kan zijn. Maar wel bijna perfect.
Wat een verstandige uitspraak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon op een gezonde manier ver willen komen
Dat mag je ook zeker zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben best blij wat ik de laatste tijd bereikt hebt.
Situatie anderhalf jaar geleden was heel anders.
Je hebt veel bereikt voor jezelf de laatste tijd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
Eetze cherrypoppin'quote:
Ja dat is ook wel belangrijk,quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
Best wel vind ik zelf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt veel bereikt voor jezelf de laatste tijd?
Jij bent ook lekker op dreef Bos!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Nu is de vooruitgang eindelijk weer in zicht.
Zoals?quote:
Jazeker. Ik heb vorige week zelfs gewoon 5 dagen achter elkaar kunnen werken. (ca 3 uur op een dag). Daar kon ik een half jaar geleden alleen maar van dromen.quote:
Je vraagt teveelquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoals?(Je/jullie moet(en) het echt zeggen als ik te veel vraag!!)
En jij bent zeker goed bezig Bos, ik ken je nu een half jaar denk ik en in die tijd heb je al een hele hoop bereikt en heb je je door genoeg lastige periodes heen weten te slaan!
Is prima.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je vraagt teveel![]()
Nee, hou ik liever voor mezelf
Wow Bos, wat goed van die 5 dagen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb vorige week zelfs gewoon 5 dagen achter elkaar kunnen werken. (ca 3 uur op een dag). Daar kon ik een half jaar geleden alleen maar van dromen.
Morgen wordt ook een redelijke testcase. Eerst werken vanaf ca 9.45. Om 11.00 gesprek met hoofd afdeling over mijn functioneren. Daarna om 12.30 naar de psych en dan om 14.00 met de raad bezig. Maar ik heb wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik heb sowieso een puzzelboekje bij me, mocht ik op het werk het gevoel krijgen dat het teveel wordt en anders maak ik een korte wandeling over het terrein.
Heb je leuke collega's? Kun je wel mooi cashenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef pgrferrari het volgende:
Vanavond weer werken.
Moet deze week 3 avonden
Lekker dan... Leuk werk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef pgrferrari het volgende:
Vanavond weer werken.
Moet deze week 3 avonden
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je leuke collega's? Kun je wel mooi cashen
Informeer bij een uitzendbureauquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker dan... Leuk werk?
Ik zoek nog een vakantiebaantje, de hele vriendenclub zit in Portugal deze vakantie dus ik zal me op een andere manier moeten vermaken.
quote:
Succes straks!quote:
Ja dat zal ook zeker schelen! Hoop dat je iets leuks kunt vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef Lutte het volgende:
Dat moet ik dan binnenkort maar eens doen.In de zomer ben ik ook voort zestien, dat maakt het zoeken iets makkelijker.
Volgens mij mag je op je twaalfde zelfs al licht werk doen.. (dacht 2 u/w)quote:
Je moet niet zitten aan me nikerrrszquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, lekker op werkvakantie naar china, nikes in elkaar zetten!
Hmm ja dat is waar. Op die leeftijd mag je ook achter de kassa enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek alleen een vakantiebaantje, en als zestienjarige mag je weer net iets meer.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, lekker op werkvakantie naar china, nikes in elkaar zetten!
*le poke*quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet niet zitten aan me nikerrrsz
wil je miijn buddy sijn op hyves, kunnen we ok poken,,,,??quote:
NUDGEN op Msnquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wil je miijn buddy sijn op hyves, kunnen we ok poken,,,,??
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
Hoe vaker je naar die honden kijkt hoe leuker ze worden.
oh for fuck's sakequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
BABY BABY BABY OHHHHHHHHHHHHHHH
Bieber bij de TV Makelaar als achtergrondmuziekje![]()
Notabene in Voorburg
OHHHHHHHHHHHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Piepers!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
En dan zitten die 2 honden ook nog lekker oldskool aan de piepers
Piepers is toch een Nederlands woord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Piepers!!
Ik had het laatst over 'piepers' tegen een rechtstreeks uit Delft geïmporteerde vriendin, ze keek alsof ze water zag branden.
dat ligt niet aan de omgeving want ik zeg het ook wel eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Piepers!!
Ik had het laatst over 'piepers' tegen een rechtstreeks uit Delft geïmporteerde vriendin, ze keek alsof ze water zag branden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Piepers!!
Oh en dan nog een kingsize versie ookquote:
Ja dat is toch typisch Nederlands, piepers...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Piepers is toch een Nederlands woord.Als je nou érpels had gezegd.
Dan heeft ze gewoon een kleine woordenschat want ze kende alleen 'aarrrrrrdappels'.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Piepers is toch een Nederlands woord.Als je nou érpels had gezegd.
en lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is toch typisch Nederlands, piepers...
Ja maar jij bent oldskool en preschool en futuristic, dat telt niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ligt niet aan de omgeving want ik zeg het ook wel eens
Eend?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ik zou denken dat piepers algemeen Hollandse pot is...
Ken je pulletjes?
Ik lust aardappels zowat in alle variaties. Aardappels gekookt, gebakken aardappels, gepoft, stampot, aardappelkroketten, aardappelpuree.quote:
wait, wut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent oldskool en preschool en futuristic, dat telt niet.
Jaquote:
Oh manquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou gewoon echt van dieren die zich als mensen gedragen.
[ afbeelding ]
Dat je van vroeger en nu en morgen bent, all combined in one. Dus je kent ook allesquote:
Ik ken het niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaBaby eendje. In Noord-Holland kent iedereen het, hier in Zuid-Holland kijken mensen me soms vreemd aan... tikkie regionaal?
Je hebt het volgensmij ooit eerder gezegd, want anders had ik het ook niet kunnen weten haha.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaBaby eendje. In Noord-Holland kent iedereen het, hier in Zuid-Holland kijken mensen me soms vreemd aan... tikkie regionaal?
Cat Stevens.quote:
http://www.viddler.com/explore/cheezburger/videos/1121/quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou gewoon echt van dieren die zich als mensen gedragen.
[ afbeelding ]
quote:
Ja zie je, zou het typisch Noord-Holland zijn dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt het volgensmij ooit eerder gezegd, want anders had ik het ook niet kunnen weten haha.
Mijne ook, met een flinke worst, spekjes, flink veul sju en wat appelmoes.quote:
Nee?quote:
Die driftige armen en geknepen ogenquote:
neh, die ken ik ook, mijn moeder gebruikt het wel eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boerenkoolstamppot!quote:
slechts 1 kwijldraad en wat gekleurde stickers verwijderd van een jostibandlidquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die driftige armen en geknepen ogen
Ik denk het!! Ik vind dat wel interessant haha, daarom zit ik erover te denken om mijn profielwerkstuk over iets gerelateerd aan dialecten/taalfouten/handschriften, zoiets te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ja zie je, zou het typisch Noord-Holland zijn dan?
Ja dan kom ik weer terug bij m'n eerdere uitspraak, dat je van vroeger en vandaag bent en alles kentquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, die ken ik ook, mijn moeder gebruikt het wel eens
Is dat Brabants? Boerenkool, oh nom nom nomquote:
En hij kan heel goed schroefdraad tekenen. Ik ben daar nog steeds van onder de indruk Zwabber!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan kom ik weer terug bij m'n eerdere uitspraak, dat je van vroeger en vandaag bent en alles kent
Zo noem ik mijn moeder altijd.quote:
Maar toch dan even voor de statistiek, komt je moeder uit M'sluis?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, die ken ik ook, mijn moeder gebruikt het wel eens
Oh dat is wel een heel tof onderwerp!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk het!! Ik vind dat wel interessant haha, daarom zit ik erover te denken om mijn profielwerkstuk over iets gerelateerd aan dialecten/taalfouten/handschriften, zoiets te doen.Het enige wat me tegenhoudt is dat er natuurlijk megastreng op je taalgebruik gelet wordt als je je PWS voor Nederlands doet.
Het woord petazzie wel, maar stamppot is een wereld ding he, alles in één pan flikkeren en stampen maar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat Brabants? Boerenkool, oh nom nom nom![]()
Als het 25 graden in de zomer is, lekker een bakkie uit de vriezer plukken
neuh, vijf kilometer verderop uit vlaardingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar toch dan even voor de statistiek, komt je moeder uit M'sluis?
Whaha.quote:
Nou die verfijnde keuken in Nederland, is toch best typischquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het woord petazzie wel, maar stamppot is een wereld ding he, alles in één pan flikkeren en stampen maar.
Als ik tegen andere praat ook ons mam, maar als ik haar roep moes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha.Ik noem ze mam/pap en als ik over hen praat 'smam' en 'spap' en 'sRon' niet te vergeten.
Ook al zo'n moeke van hier, nu en gister, interessantquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neuh, vijf kilometer verderop uit vlaardingen
Je spreekt de a bijna uit als een o, of dat is gewoon het accent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die verfijnde keuken in Nederland, is toch best typisch![]()
Piepers en stampotten
Petazzie? Spreek je dat zo half gebakken op z'n Italiaans uit of Petassie?
En is 'ons Ron' dan speciaal voor Fok!?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha.Ik noem ze mam/pap en als ik over hen praat 'smam' en 'spap' en 'sRon' niet te vergeten.
moes ken ik wel als afkorting van Marloesquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik tegen andere praat ook ons mam, maar als ik haar roep moes.
Interessant, die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je spreekt de a bijna uit als een o, of dat is gewoon het accent.Maar dat laatste dus.
Tombeaulettequote:
Haha, zo noem ik hem irl ook gewoon. Vandaag nog tijdens mentorgesprek, ze zei: en je hebt ook nog een broer die studeert? Dus ik zeg: ja, ons Ron, die doet rechten. Maar dat klinkt dus voort als 'sron' en toen keek ze ook wel even vreemd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En is 'ons Ron' dan speciaal voor Fok!?Ik dacht dat dat iets was wat je ook irl zou zeggen
Durske.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, doe eens wat leuke Brabantse koosnaampjes of lieve benamingen plaatsen?![]()
Ik ken alleen Mupske enzo
Ahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zo noem ik hem irl ook gewoon. Vandaag nog tijdens mentorgesprek, ze zei: en je hebt ook nog een broer die studeert? Dus ik zeg: ja, ons Ron, die doet rechten. Maar dat klinkt dus voort als 'sron' en toen keek ze ook wel even vreemd.
Ik weet niet of het Brabants is, maar anders: prulleke.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, doe eens wat leuke Brabantse koosnaampjes of lieve benamingen plaatsen?![]()
Ik ken alleen Mupske enzo
Wat betekent durske dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Durske.
Mijn vader noemt mij altijd Erpel.
Medje. En mijn opa noemde mijn moeder altijd ons let, omdat ze zo lang is, en als je dat snel zei klonk het als ons slet_!
Oh die ken ik wel, maar idd denk ik dat ik die overal en nergens hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Brabants is, maar anders: prulleke.
Gewoon meisje!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat betekent durske dan?
ErpelIk vind hem nu al bij je passen
ons let
Haha, dat slet doet me aan iets denken, want het dialect voor 'vaatdoekje' is 'schotelslet' en dat klinkt ook vreemd als je het niet gewend bent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Durske.
Mijn vader noemt mij altijd Erpel.
Medje. En mijn opa noemde mijn moeder altijd ons let, omdat ze zo lang is, en als je dat snel zei klonk het als ons slet_!
Schotelslet? Dat is wel even wennen ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat slet doet me aan iets denken, want het dialect voor 'vaatdoekje' is 'schotelslet' en dat klinkt ook vreemd als je het niet gewend bent.
ik ben eigenlijk een schotelsletquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat slet doet me aan iets denken, want het dialect voor 'vaatdoekje' is 'schotelslet' en dat klinkt ook vreemd als je het niet gewend bent.
Ja echt he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan heb je er toch eentje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb helemaal geen accent
(behalve amsterdams)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schotelslet? Dat is wel even wennen ja.
Zwab, lees je mee?
quote:
Je praat heel erg ABN.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee of ik een accent heb, spreek volgens mij redelijk abn
Ik was altijd te laat om jou te spreken op skaipsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
dat denk ik ook van mezelfquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
Dat dus... Ik dacht ook dat ik abn praatte maar Benny had helemaal pret om mijn zachte g die ik zelf dus wel mee vind vallen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef omearos het volgende:
[..]
dat denk ik ook van mezelf
maar zal me niks verbazen als het toch te horen is waar ik vandaan kom
Ik heb je nooit gehoord of je was er zo weinig dat ik je stem vergeten ben. Volgens mij had je wel net zo'n heldere stem als Miauw.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was altijd te laat om jou te spreken op skaips
Waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer.quote:
miauw heeft een hele mooie stem jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gehoord of je was er zo weinig dat ik je stem vergeten ben. Volgens mij had je wel net zo'n heldere stem als Miauw.
Ik herken het al aan je manier van schrijvenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Giechelen? Het was net alsof een paard lachgas had ingenomen en aan het zuurstof moest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
miauw heeft een hele mooie stem ja![]()
en je kon jou vaak horen giechelen
manier van schrijven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken het al aan je manier van schrijvenTwente toch?
Je bent me vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gehoord of je was er zo weinig dat ik je stem vergeten ben. Volgens mij had je wel net zo'n heldere stem als Miauw.
Ik zat laatst in de trein naar Vaduz en naast me zat een man (die verdomd veel op Finkers leek trouwens) en de enige woorden die ik kon opmaken waren Karwei, Tsjechie en voicemail.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef omearos het volgende:
[..]
Twente
maar ik kan geen Twentswel verstaan maar niet spreken
Of iets 'mooi' was, schrijf je wel eensquote:
Ja echt he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent me vergeten, ik weet jou nog wel, exact zelfs
![]()
Miauw klinkt zo elegant
dan heb ik toen niet op skype gezeten denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Giechelen? Het was net alsof een paard lachgas had ingenomen en aan het zuurstof moest.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de trein naar Vaduz en naast me zat een man (die verdomd veel op Finkers leek trouwens) en de enige woorden die ik kon opmaken waren Karwei, Tsjechie en voicemail._!
whehe, wist niet dat dat typisch Twents wasquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of iets 'mooi' was, schrijf je wel eens
Lekker Brabants onderonsie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
Ik heb Bella, Graseter en nog iemand (Patje dan denk ik?) horen praten op Skype.
Tombo is er veel minder geweest dan mij denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he.Ze klinkt echt heel mooi. Ja maar ik ben tombo ook vergeten, omdat jullie er nauwelijks waren.
Jep, is echt typisch Twentsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef omearos het volgende:
[..]
whehe, wist niet dat dat typisch Twents was
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
en de enige woorden die ik kon opmaken waren Karwei, Tsjechie en voicemail._!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een stuk beter dan "morgen", "bomkoffer" en "werelddominatie"
Weet jij of er nog een typisch Twentse lekkernij is? Ik vroeg het al aan Vaduz, maar die wist er geenquote:
De krentenwegge is wel typisch Twents trouwens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet jij of er nog een typisch Twentse lekkernij is? Ik vroeg het al aan Vaduz, maar die wist er geen
Zo lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De krentenwegge is wel typisch Twents trouwens!
dan ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo is er veel minder geweest dan mij denk ikMaar ik ben er alleen in het begin een paar keer geweest ja
![]()
Tombo klinkt ook vrouwelijk en neutraal
Andere naam denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En is bakleverworst ook bekend bij jullie?
Hmm zit al wat dichter in de buurt.quote:
Ik ken die worst niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)entse-bakleverworst/
Benieuwd of je iets soortgelijks kent!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Zo Familieportret uit. Toch nog wel stiekem een prachtig boek![]()
Nu slapen, morgen maar weer in een ander boek beginnen. Wel wat luchtigers. Desnoods fiets ik donderdag wel even naar de bieb voor een Brusselmans ofzo.
Klinkt niet echt luchtig, maar meer zware kostquote:
dat is het ook, het was een garpjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt luchtig, maar meer zware kost
Okeequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is het ook, het was een garpje
Does does!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef omearos het volgende:
krentewegge hoort bij een geboorte, en is idd twents.
verder zou ik het zo snel niet weten. Maar eens een nachtje over slapen. Trusten allemaal
Ga je hem nu elke 12 uur plaatsen?quote:
Oehquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De krentenwegge is wel typisch Twents trouwens!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
een typische maassluisse lekkernij is de lucht van pernis
Als je dan toch de wijsneus uit gaat hangen, er staat nog een vraag openquote:
Welke?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan toch de wijsneus uit gaat hangen, er staat nog een vraag open
Bij de burenquote:
Oh, nee, dan zou ik wel komen jubelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de burenOf je al nieuws over je huis hebt
Ja, drukdrukdruk enzo, sorryquote:
Ik dacht dat het eigenlijk wel, maar was toch nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nee, dan zou ik wel komen jubelen
Spelletje op je DS?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
mijn reistijd is overigens een stuk aangenamer geworden sinds ik apen in hamsterballen door doolhoven navigeer onderweg
Ik heet geen lovelessquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eigenlijk wel, maar was toch nieuwsgierig.![]()
Voor je het weet doe je een voorbehoudje
Helemaal begrijpelijk, laatste doet er echt toe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, drukdrukdruk enzo, sorry![]()
Jullie zitten in mijn hart wel
Ja, jij bent de Tomboraiderquote:
ojaquote:
Ik heb het idee dat ik iets op heb als ik die ogen en wenkbrauwen van die aap ziequote:
SEGAquote:
Haha, dat is tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
er zit een functie op die 3ds, dat als je in de buurt bent van andere 3ds eigenaars, dat je dan een poppetje uitwisselt
ik heb er nu 5, alleen al door vandaag en gisteren met dat ding in m'n zak over rotterdam centraal te lopen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, jij bent de Tomboraider, mannen doen het lafjes
Kun je dat ook lekker girly in een schema bekijken? Inclusief je periode enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
en er zit een stappenteller in, en ik kom dus gewoon aan 10k stappen per dag, check mij gezond zijn
niet dat ik weet, ik zie het alleen maar in een balkje staanquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je dat ook lekker girly in een schema bekijken? Inclusief je periode enzo?
Waar is je baardquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
kijk!
[ afbeelding ]
die voorste ben ik zelf
Waar zijn je locks?quote:
Deze lokken zijn toch stijl? Waar zijn je krullies?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nooit beardylocks gehad, alleen die aan de bovenkant van mijn hoofd waren lang
ik heb geen krulletjes gezien in de mii makerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze lokken zijn toch stijl? Waar zijn je krullies?![]()
Dat linker poppetje met die konijnen(?)oortjes doet me aan Patrique denken
Chinese kortoortjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
kattenoortjes, of je hebt hele rare konijnen gehad
Ah dat is klote, zeker wel moe genoeg maar gewoon te wakkerquote:
ik slaap altijd tot halverwege de zomer in een winterdeken en tot halverwege de winter onder een lege hoesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lig onder m'n dunne zomerdeken, heerlijk
Trustenquote:
Ik heb zo'n dubbel seizoenendekbed, dat hou je niet vol zodra het voorbij de 20 graden gaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik slaap altijd tot halverwege de zomer in een winterdeken en tot halverwege de winter onder een lege hoes
ik vergeet het steeds
Haha, dat dekbed?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Nou doe maar lekker duur madame padame!!
bijna weekendquote:Op woensdag 20 april 2011 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
ben kapot, nog maar twee daagjes te gaan
quote:
Toen zat ik mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |