Ik hoop dat het snel resultaat boekt Pgrquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook vertrouwen in
Maar het is best lastig af en toe.
Nee, maar ik kom er wel doorheenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel resultaat boekt PgrKan me voorstellen dat het echt geen pretje is.
Haha nee, ik ben niet zo'n gastrapper. Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je het gas niet meer loslaten Vaduz?
trappen op het gas wil ook niet bij een motorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben niet zo'n gastrapper. Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.
Polsen heb ik minder controle over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef omearos het volgende:
[..]
trappen op het gas wil ook niet bij een motor
Oh!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.
Best raar!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen zingen had ik niet bij je geplaatst
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?quote:
da's de verkeerde beweging, daar kom je niet ver meequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Best raar!
En de polsen zijn te getraind door het bieren Omie!
zien!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?
Ja, is helemaal goed. 8x snel achter elkaar tikken en iedereen rondom me stopt en dan geef ik een solo weg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?
Je weet niet hoe ik op een motor ga zitten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef omearos het volgende:
[..]
da's de verkeerde beweging, daar kom je niet ver mee
Dat wordt dan wel heel creatief op de motor zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik op een motor ga zitten!
oldtimersquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mooi altijd die motorgroepen.Ook die oldtimergroepen zijn super.
het voelt gewoon heel anders. Je voelt dat je mechanisch iets in beweging zet ipv drive-by-wirequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oldtimers zijn mooi, ook op autogebied. Maar de charme van erin rijden zie ik niet, dan ben ik een luxepaard.
Spamslet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef iBenny het volgende:
hey hoi...
zouden jullie ook nog ff willen stemmen?
FOK!Idols: De inzendingen
Al gedaan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef iBenny het volgende:
hey hoi...
zouden jullie ook nog ff willen stemmen?
FOK!Idols: De inzendingen
Het is net alsof een vinger een vagina aanraakt maar dan gaat ie ineens open en blijkt het een oog te zijn.quote:
hier beweegt geen enkele .gif, dus blijft er vaag uitzienquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is net alsof een vinger een vagina aanraakt maar dan gaat ie ineens open en blijkt het een oog te zijn.
Wel mooi dat je dromen hebt en die ook najaagt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat probeer ik dit jaar nog waar te maken![]()
En anders volgend jaar
Ik heb 4 dingen die ik graag wilquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dromen hebt en die ook najaagt.
nou ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb 4 dingen die ik graag wil
Heb jij ook doelen om na te streven?
Vier? Ben ik te nieuwsgierig als ik naar de andere drie vraag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb 4 dingen die ik graag wil
Heb jij ook doelen om na te streven?
Ik heb niks tegen motors, snap echt dat mensen het leuk vinden om te rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mooi altijd die motorgroepen.Ook die oldtimergroepen zijn super.
Neuh, dat laatste ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vier? Ben ik te nieuwsgierig als ik naar de andere drie vraag?
En tuurlijk heb ik dingen die ik graag wil... Maar nog niet echt één levensdoel ofzo.
quote:
daar heb ik ook een hekel aan. Stilstaand toeren maken om stoer te doen, veel te hard door de straat scheurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen motors, snap echt dat mensen het leuk vinden om te rijden, maar ik woon in een buurt waar iedereen sinds 2 jaar een motor heeft aangeschaft. Ik word gestoord van het rijden in de straat, stationair laten draaien, 20 rondjes om de straat om hem te testen.
![]()
Pleur lekker de snelweg op met die dingen.Rustig wonen foetsie
Mooie doelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neuh, dat laatste ook niet.
Maar gewoon dingen die ik graag wil.
- Mini
- Een opleiding / werk waar ik plezier in heb
- Vriendin
- Reis naar Australie
Ik had heel lang maar één droom/doel en dat was arts worden. Maar ik leefde voort zo in de toekomst en was bijna alleen bezig met zo hoog mogelijke cijfers halen dat ik vergat om van het nu te genieten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef omearos het volgende:
volgens mij moet je wel meerdere doelen hebbenanders val je in zo'n zwart gat zodra je je doel haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |