Ik hoop dat het snel resultaat boekt Pgrquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook vertrouwen in
Maar het is best lastig af en toe.
Nee, maar ik kom er wel doorheenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel resultaat boekt PgrKan me voorstellen dat het echt geen pretje is.
Haha nee, ik ben niet zo'n gastrapper. Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je het gas niet meer loslaten Vaduz?
trappen op het gas wil ook niet bij een motorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben niet zo'n gastrapper. Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.
Polsen heb ik minder controle over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef omearos het volgende:
[..]
trappen op het gas wil ook niet bij een motor
Oh!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo'n snelle leerling als het om die zaken gaat.
Best raar!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen zingen had ik niet bij je geplaatst
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?quote:
da's de verkeerde beweging, daar kom je niet ver meequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Best raar!
En de polsen zijn te getraind door het bieren Omie!
zien!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?
Ja, is helemaal goed. 8x snel achter elkaar tikken en iedereen rondom me stopt en dan geef ik een solo weg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat ik denk dat je de sterren van de hemel danst op de inline?
Je weet niet hoe ik op een motor ga zitten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef omearos het volgende:
[..]
da's de verkeerde beweging, daar kom je niet ver mee
Dat wordt dan wel heel creatief op de motor zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik op een motor ga zitten!
oldtimersquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mooi altijd die motorgroepen.Ook die oldtimergroepen zijn super.
het voelt gewoon heel anders. Je voelt dat je mechanisch iets in beweging zet ipv drive-by-wirequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oldtimers zijn mooi, ook op autogebied. Maar de charme van erin rijden zie ik niet, dan ben ik een luxepaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |