Nieuwe features voor de 3DSquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Qua game-aankondigingen wil ik gewoon een nieuwe Rainbow Six voor Xbox 360. Verder doe ik het komend jaar wel gewoon met de al aangekondigde games waar we geheid meer van gaan zien komende E3:
[knip lange lijst met spellen]
Wat betreft de hardware wordt het wel interessant. We zullen nieuwe features voor 3DS zien (Virtual Console, 3DS-Ware, browser, film en muziek streaming), we zullen de volledige planning voor NGP te horen krijgen (launch in september, 399 euro/dollar) en ik verwacht dat Nintendo wat vertelt over Super Wii.
Microsoft en Sony zullen nog geen nieuwe console-hardware tonen of bespreken. Ze hebben teveel ingezet op Kinect en Move.
Wellicht, maar elke exclusive is de laatste jaren multiplatform geworden en dat is op zich prima, ik ben een groot fan van multiplatform en heb een broertje dood aan exclusives. Het probleem is dat de PS3 nog wel exclusives heeft die ik wil spelen en als de 360 niks heeft dat niet ook op de PS3 is, waarom dan niet overstappen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef wc-eend het volgende:
Mwha... je hebt kans dat Microsoft zich stil heeft gehouden voor de E3... Ik weet niet zo wat ik moet verwachten
Die hoop had ik vorig jaar wel maar toen ben ik echt teleurgesteldquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef wc-eend het volgende:
Mwha... je hebt kans dat Microsoft zich stil heeft gehouden voor de E3... Ik weet niet zo wat ik moet verwachten
Heeft MS dat wel ooit gehad voor jou? Ik kan alleen Fable bedenken...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht niets exclusiefs van MS dat de moeite waard is.
Kameo, Dead Rising, Lost Odyssey, Tales of Vesperia, Crackdown en Geometry Wars. Inmiddels vrijwel niets meer dus naast Fable. Want als ik eerlijk ben vond ik Fable III ook een tegenvallerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef koei het volgende:
[..]
Heeft MS dat wel ooit gehad voor jou? Ik kan alleen Fable bedenken...
Hardcore games voor de Kinect is wel ooit beloofdquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Van MS verwacht ik Kinect all the way -->
Ik zou het niet vreemd vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Van MS verwacht ik Kinect all the way -->
Er is laatst een 18+ game aangekondigd voor Kinect, dus er zit er wel minimaal één in de pijpleiding! Maar zit je echt te wachten op dergelijke games voor Kinect? Dat is een beetje net als Sony die Socom en Killzone speelbaar maakt met Move. Leuke gimmick maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hardcore games voor de Kinect is wel ooit beloofd
Nintendo heeft al aangegeven dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:45 schreef koei het volgende:
Maar stiekem verwacht ik geen gloednieuwe Wii, maar een Wiii, Wii slim of Wii XS. Gewoon een krachtigere Wii met iets meer functies, zoals een blu-ray speler, maar verder weinig spectaculaire vernieuwingen.
maar wel jammerquote:
ik geloof het wel als ik het ziequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:17 schreef ForumPimp het volgende:
Ik neem aan dat de geruchten van de nieuwe Nintendo wel waar gemaakt zullen worden tijdens de E3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is al eerder gezegd dus, maar ik deel ook deze mening. Ik ben dan ook niet meer een gamer die van alles blind koopt, maar héél selectief te werk gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef Morthill het volgende:
Ik verwacht er dit jaar eigenlijk helemaal niks vanMicrosoft is al jaren tanende en ik verwacht niet dat er nu plots verandering in gaat komen. Ze moeten echt met wat toffe games komen die laten zien waarom ik nog een 360 heb, want anders gaat die steeds minder gebruikt worden.
Soquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is al eerder gezegd dus, maar ik deel ook deze mening. Ik ben dan ook niet meer een gamer die van alles blind koopt, maar héél selectief te werk gaat.
Mijn xbox360 hapt dan ook al sinds januari stof en ik heb geen Xbox Live Gold meer, want er zijn simpelweg geen spellen uitgekomen die mij aanspreken. Hoewel het hun (Microsoft) geen drol kan schelen, zijn ze mij kwijtgeraakt. Fable 3 heb ik niet eens gekocht, aangezien 2 voor mij zo simpel en kinderachtig was dat ik daar geen verandering in zag komen.
Daarbovenop verwacht ik van andere platforms (in iets mindere mate van de PC) niet uitzonderlijk goede spellen meer. Het ligt hem in het feit dat het nog wel een lange tijd gaat duren voor er opvolgers komen voor de PS3 en Xbox360. Wii interesseert me helemaal niks, dat zijn ook de spellen die ik het meest haat.
Action RPG's komen ook niet meer echt uit, tegenwoordig is het echt het FPS tijdperk, met daarin wat RPG elementen. Skyrim zorgt dan weer wel dat mijn hart wat sneller gaat kloppen; alleen houd ik niet zo van de engine van oblivion (dat gezegd hebbende, ga ik hem wel kopen).
Op de E3 zelf verwacht ik dus niet veel interessants; misschien wat nieuwe features in Guild Wars 2 of TOR (The Old Republic MMO) voor de PC. Helaas heb ik niet veel tijd om handen / wil ik niet veel tijd vrijmaken voor MMO's.
Men moet met een splinternieuwe IP komen wil ik aan het haakje bijten van de ontwikkelaars. Ik vind het spijtig dat ik uit moet kijken naar games die over 5.000 jaar uitkomen, zoals Diablo 3, Hitman 5 (i.e.g. die ene na blood money dan) en de volgende GTA. Al zal dat uiteraard ook eerst positief moeten worden beoordeeld door de reviewers. Alleen AAA titels voor deze man.
De e3 is toch al lang weer terug in zijn oude vorm? Gamescom is daar niets bijquote:Op maandag 25 april 2011 13:19 schreef Smoofie het volgende:
De E3 is niet meer wat het was. Gamescom in Köln is vele malen groter. Denk dat ik er naar toe ga.
waarbij al lang gelijk staat aan misschien 1 jaarquote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De e3 is toch al lang weer terug in zijn oude vorm? Gamescom is daar niets bij![]()
Ook grote aankondigingen worden op de E3 gedaan.
En de 2 jaar daarvoor was het maar anders ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 19:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarbij al lang gelijk staat aan misschien 1 jaar
Niet op het niveau van de oude E3, toen de hele gameswereld daar maandenland naartoe leefde.quote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En de 2 jaar daarvoor was het maar anders ofzo
Agh, beurzen zijn altijd gezellig, ik heb ook zeker in in keulen dit jaar. Dat is wat anders dan zeggen dat de E3 zijn legendarische status terug heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
Nu wordt het weer tof en daar gaat het om!
De GK bazen gaan er weer 6 man sterk heen
Eerste trailer is al geweest, game komt eind van het jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef il_Tonno het volgende:
Ik kijk uit naar Mass Effect 3 maar weet niet of ie de komende E3 wordt aangekondigd. Dit is eigenlijk de enige game waar ik naar uitkijk.
Why?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:03 schreef wc-eend het volgende:
Ik hoop wel dat Microsoft en Sony de Move en Kinect op de voorgrond zet... maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |