abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95715886
Hoewel het nog een tijdje duurt voordat de E3 weer gaat beginnen doen wel de eerste geruchten de ronde zoals de Wii 2, Super Wii of Wii HD. Wat zijn jouw verwachtingen voor deze E3 en welke games of hardware zou jij graag aangekondigd zien?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_95716408
Ik zou heel graag willen dat Microsoft met wat goede titels voor de 360 komt, of de opvolger aankondigt. Er is, afgezien van Kinect, al lange tijd geen toffe exclusieve game meer voor het platform verschenen, en als die al verschijnt dan is het wéér een shooter. Ik zou graag een toffe platformer zien waarmee Microsoft de strijd aan kan gaan met Ratchet & Clank en Mario. Een terugkeer van Blinx bijvoorbeeld, waar qua gameplay best veel mee mogelijk is!

Verder zit ik eigenlijk niet te wachten op een Wii HD. Zeker met touch-screen controllers en camera's op de controllers vraag ik me af of ik daar wel mee wil gamen. Ik ben toch groot voorstander van de ouderwetse controller waarbij je gewoon lui op de bank kunt liggen. Als ze een dergelijke controller aankondigen voor de nieuwe Wii en deze controller ook met alle games werkt, dan heb ik wellicht wel interesse! Maar stiekem verwacht ik geen gloednieuwe Wii, maar een Wiii, Wii slim of Wii XS. Gewoon een krachtigere Wii met iets meer functies, zoals een blu-ray speler, maar verder weinig spectaculaire vernieuwingen. Dat zou ik eigenlijk ook wel prima vinden.

Van Sony verwacht ik weinig eigenlijk. Ik hoop dat ze wat third party-games voor de Move hebben kunnen regelen want anders is ook dat stuk hardware gedoomd, maar persoonlijk heb ik daar weinig interesse in. Ik zou graag een nieuwe Jak & Daxter-game voor de PS3 zien en een nieuwe epische game in de trant van God of War, maar dan geen nieuwe God of War. Een Heavenly Sword 2 bijvoorbeeld, of een gloednieuwe game.

PC games heb ik geen interesse in, maar ik gun het iedereen wel dat Valve nu eindelijk eens bekend maakt hoe het verder gaat met Half-life. Episodic content is waardeloos als een nieuwe episode langer duurt dan dat het duurt om een gloednieuwe game te maken.

Ik hoop verder op niet teveel nutteloze hardware, of hardware die maar voor één game geschikt is. Ik hoop dat we niets horen over de hartslagmeter van Nintendo of de lasergamegame van Ubisoft. En misschien wel een leuke game waardoor ik mn Wii Balanceboard weer eens uit de doos kan halen...
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:06:17 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95717424
Qua game-aankondigingen wil ik gewoon een nieuwe Rainbow Six voor Xbox 360. Verder doe ik het komend jaar wel gewoon met de al aangekondigde games waar we geheid meer van gaan zien komende E3:

3DS
Super Mario 3DS
Mario Kart 3D
Resident Evil Revelations 3D
Tales of the Abyss
Kid Icarus
Paper Mario
Prof. Layton

PS3
Uncharted 3
Final Fantasy XIII-2
Final Fantasy Versus XIII
Tales of Graces F
Ninokuni

Wii
Dragon Quest X
The Last Story
Pandora's Tower
New Kirby
Xenoblade Chronicles

Xbox 360
Batman Arkham City
Skyrim
Bioshock Infinite
Fallout New Vegas DLC

PSP
Final Fantasy Type 0

Wat betreft de hardware wordt het wel interessant. We zullen nieuwe features voor 3DS zien (Virtual Console, 3DS-Ware, browser, film en muziek streaming), we zullen de volledige planning voor NGP te horen krijgen (launch in september, 399 euro/dollar) en ik verwacht dat Nintendo wat vertelt over Super Wii.

Microsoft en Sony zullen nog geen nieuwe console-hardware tonen of bespreken. Ze hebben teveel ingezet op Kinect en Move.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_95720084
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Qua game-aankondigingen wil ik gewoon een nieuwe Rainbow Six voor Xbox 360. Verder doe ik het komend jaar wel gewoon met de al aangekondigde games waar we geheid meer van gaan zien komende E3:

[knip lange lijst met spellen]

Wat betreft de hardware wordt het wel interessant. We zullen nieuwe features voor 3DS zien (Virtual Console, 3DS-Ware, browser, film en muziek streaming), we zullen de volledige planning voor NGP te horen krijgen (launch in september, 399 euro/dollar) en ik verwacht dat Nintendo wat vertelt over Super Wii.

Microsoft en Sony zullen nog geen nieuwe console-hardware tonen of bespreken. Ze hebben teveel ingezet op Kinect en Move.
Nieuwe features voor de 3DS :') Het zou leuk zijn als ze daadwerkelijk eens wat nieuws aankondigen ipv features die eerdere versies ook al hadden. Muziek en film streaming zie ik niet succesvol van de grond komen in Europa het komende jaar. Zeker gezien Nintendo's eerdere pogingen om in de online markt te stappen :')

Een nieuwe Xbox of PS3 verwacht ik ook niet, maar de aankondiging van een nieuwe Xbox zou wel verklaren waarom Microsoft zo stil is de laatste tijd. Als ze die nieuwe console goed backwards compatible maken en de huidige Kinect daar goed op werkt en er daar geen nieuwe variant van komt, dan lijkt me dat op zich geen verkeerde stap van Microsoft. Daarmee kunnen ze wel weer hun core gamers tevreden stellen, als er tenminste een mooie launch line-up is!
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:29:23 #5
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_95721414
Ik hoop dat de echt toffe dingen op de gamescom worden aangekondigd! :P
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_95721694
Ik verwacht er dit jaar eigenlijk helemaal niks van :{ Microsoft is al jaren tanende en ik verwacht niet dat er nu plots verandering in gaat komen. Ze moeten echt met wat toffe games komen die laten zien waarom ik nog een 360 heb, want anders gaat die steeds minder gebruikt worden.

Er zit ook eigenlijk nergens iets in de pijpleiding dat ik niet al uitgebreid gezien heb waar ik naar uitkijk. Ja, Mass Effect 3 is leuk, maar zal geen schokkende vernieuwingen bevatten, dus dat zal wel.

Nee, de E3 wordt voor mij denk ik geen interessante beurs dit jaar. Hooguit weer redenen erbij om geld opzij te zetten voor een PS3, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_95721773
Mwha... je hebt kans dat Microsoft zich stil heeft gehouden voor de E3... Ik weet niet zo wat ik moet verwachten :D
pi_95722187
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef wc-eend het volgende:
Mwha... je hebt kans dat Microsoft zich stil heeft gehouden voor de E3... Ik weet niet zo wat ik moet verwachten :D
Wellicht, maar elke exclusive is de laatste jaren multiplatform geworden en dat is op zich prima, ik ben een groot fan van multiplatform en heb een broertje dood aan exclusives. Het probleem is dat de PS3 nog wel exclusives heeft die ik wil spelen en als de 360 niks heeft dat niet ook op de PS3 is, waarom dan niet overstappen?

Ik heb er weinig hoop in dat Microsoft nu plots vanuit het niets met een geweldige line-up gaat komen, zeker aangezien ze best wat energie hebben zitten in Kinect.
pi_95722329
Dat is waar...
pi_95722421
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef wc-eend het volgende:
Die hoop had ik vorig jaar wel maar toen ben ik echt teleurgesteld :(
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:51:18 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95722449
Ik verwacht niets exclusiefs van MS dat de moeite waard is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_95722690
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht niets exclusiefs van MS dat de moeite waard is.
Heeft MS dat wel ooit gehad voor jou? Ik kan alleen Fable bedenken...
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:58:21 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95722776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef koei het volgende:

[..]

Heeft MS dat wel ooit gehad voor jou? Ik kan alleen Fable bedenken...
Kameo, Dead Rising, Lost Odyssey, Tales of Vesperia, Crackdown en Geometry Wars. Inmiddels vrijwel niets meer dus naast Fable. Want als ik eerlijk ben vond ik Fable III ook een tegenvaller :{
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:09:05 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95723253
Ik wil iets horen over een nieuwe Xbox de rest maakt me niet veel uit.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2011 @ 20:25:37 #15
188609 crew  Kensuke
pi_95730771
Crytek werkt aan een game exclusief voor de 360. Er wordt ook zeker weten een nieuwe Halo aangekondigd. Microsoft houdt titels ook veel langer geheim dan Sony en Nintendo, dus ze hebben vast nog wel wat dingetjes.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:47:28 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95732232
Ik heb ook wel een beetje dat het me niet veel uitmaakt wat er allemaal uitkomt omdat ik sowieso nog wel 20 games op m'n lijst heb staan die al lang uit zijn.

Kwam er maar eens een tijdje niets aan :9
pi_95734546
Van MS verwacht ik Kinect all the way --> :')
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:25:22 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95734793
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Hardcore games voor de Kinect is wel ooit beloofd ;(
pi_95735331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou het niet vreemd vinden.
pi_95850452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hardcore games voor de Kinect is wel ooit beloofd ;(
Er is laatst een 18+ game aangekondigd voor Kinect, dus er zit er wel minimaal één in de pijpleiding! Maar zit je echt te wachten op dergelijke games voor Kinect? Dat is een beetje net als Sony die Socom en Killzone speelbaar maakt met Move. Leuke gimmick maar meer ook niet.
pi_95851351
Remake van Resident Evil 2
pi_95855474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:45 schreef koei het volgende:
Maar stiekem verwacht ik geen gloednieuwe Wii, maar een Wiii, Wii slim of Wii XS. Gewoon een krachtigere Wii met iets meer functies, zoals een blu-ray speler, maar verder weinig spectaculaire vernieuwingen.
Nintendo heeft al aangegeven dat dat niet gaat gebeuren.
pi_95882698
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Ik zou het niet vreemd vinden.
maar wel jammer ;(
pi_95882793
Ik neem aan dat de geruchten van de nieuwe Nintendo wel waar gemaakt zullen worden tijdens de E3.

pi_95891450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:17 schreef ForumPimp het volgende:
Ik neem aan dat de geruchten van de nieuwe Nintendo wel waar gemaakt zullen worden tijdens de E3.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik geloof het wel als ik het zie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: