quote:
Wat jong. Een echte legendequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef borisz het volgende:
Marathonloopster Grete Waitz is overleden. 57![]()
Won 9x de NY marathon. Wereldtitel in 1983. Pakte zilver tijdens OS 1984 in LA.
tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Over 4 weken gesprek over ander werk. Wat ik begrepen heb zal het in het begin op vrijwillige basis zijn om er even in te komen en te wennen aan meer uren. Maar als ik het goed begrepen heb en alles goed gaat wordt het een vast dienstverband
Ja, ik heb al op de site van hun gekeken, en het lijkt me wel iets wat bij me pastquote:
Dat klinkt inderdaad heel leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al op de site van hun gekeken, en het lijkt me wel iets wat bij me past. Dus ben erg benieuwd. Het is een organisatie dat kleine non-profitorganisaties (sportverenigingen e.d.) helpt bij de organisatie (promotie, boekhouding, onderhoud etc.). Ik zal dan meehelpen op het boekhoudgedeelte.
Deuren en ramen openquote:
inderdaad, beetje hooikoorts gevoelig alleen, er zou best eens een buitje mogen vallenquote:
SPort1 in mijn gevalquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Kijken Tong en Boris ook naar Barca - Real (op ZDF) ?
Shit zie dit nu pasquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Kijken Tong en Boris ook naar Barca - Real (op ZDF) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |