gek hequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
was helemaal dizzy toen! Was al 4de x die week geloof ik!
wat voor "uitrusting"..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... men noemt dit technisch weer, maar in complete uitrusting is het nu alweer te heet om door de hallen te struinen...
ja ik heb koorts, maar het is pas twee dagen, dus een dokter vind ik nog niet echt nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je hebt koorts? Ben je al bij de dokter geweest?
brandvertragende broek, veiligheidsschoenen, brandvertragende jas, veiligheidsbril, helm.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat voor "uitrusting"..
oeps *schrikt*
"blauwe" uitrusting?
Oh brandweer. ik dacht wat andersquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
brandvertragende broek, veiligheidsschoenen, brandvertragende jas, veiligheidsbril, helm.
Jep, het is blauw
Sterkte dan maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ja ik heb koorts, maar het is pas twee dagen, dus een dokter vind ik nog niet echt nodig
met een warme kruik en kopjes thee zing ik het nog wel even uit
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh brandweer. ik dacht wat anders
Sinds wanneer heeft de brandweer blauwe kleding en een veiligheidsbrilquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh brandweer. ik dacht wat anders
Tijd voor een kopje van deze theequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ja ik heb koorts, maar het is pas twee dagen, dus een dokter vind ik nog niet echt nodig
Pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Thee! goed plan..quote:
* goldfinger1963 zet een hele grote ventilator aanquote:
* wel.o.k haalt kopje warme thee voor Muckquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt lekkerquote:
thanks wokkiequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k haalt kopje warme thee voor Muck
sterkte meid
zoietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betonblokken weghalen zodat GF zijn paal in de grond kan stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |