ik ben continue ongesteld als het op chocolade aankomtquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had ik al eens verteld dat ik net een ongestelde vrouw ben als het op chocolade aankomt
Het wordt wel weer eens tijd dat ik ongesteld wordquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben continue ongesteld als het op chocolade aankomt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had ik al eens verteld dat ik net een ongestelde vrouw ben als het op chocolade aankomt
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gooit een chocolade mouse door de KSC..
[ afbeelding ]
lekker luchtig!
quote:
Niet zoveel, alleen het zou er bij jou op neerkomen dat we "quote:
mweh.. ik ben ook een kerel in een vrouwen lijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Niet zoveel, alleen het zou er bij jou op neerkomen dat we "vent" tegen je zouden zeggen
zou dat een optie zijn?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. ik ben ook een kerel in een vrouwen lijf
En wat voor een lijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. ik ben ook een kerel in een vrouwen lijf
Godverdomme, daar ging mijn koffie!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou dat een optie zijn?
wacht eens...
waar is mijn geliefde
DaMart, joehoe
Tuurlijk is dat een optiequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou dat een optie zijn?
wacht eens...
waar is mijn geliefde
DaMart, joehoe
we hebben al een wilde nacht gehad hoorquote:
hehehquote:
ja, ik ken zo een. maar die ontkent nog steedsquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een optie
Er zijn genoeg mannen die in een huwelijk stappen en pas jaaaaaaaaren later 'erachter' komen dat ze homo zijn
maxiwok ook niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh
nou.. de zorgzame vrouwelijke kwaliteiten zijn hier met een vergrootglas te vinden hoor
en ik hou niet van roze
Tijd om die barbies weg te pleuren en technisch lego te gevenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om die barbies weg te pleuren en technisch lego te geven
Owja... als een vrouw niet van roze houdt, dan is het eigenlijk een man in een vrouwenlichaamquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh
nou.. de zorgzame vrouwelijke kwaliteiten zijn hier met een vergrootglas te vinden hoor
en ik hou niet van roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |