Mja.. misschien is dat wel het punt.. dat je niet meer thuis woont..quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook alleen stomme vacatures...
[..]Nice
[..]
Ja wat is netjes, maar in principe, als hij bijvoorbeeld straks niet meer thuiswoont, dan heeft ze daar ook nog weinig zicht op
Ah vallen ze jou ook al lastig...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik werd net weer gebeld door een headhunter
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er kan hier elk moment iemand binnenkomen die stelselmatig de directeur bedreigt, zin in?
Nou ja, dan is het misschien nog steeds niet netjes, maar dan kan ze er weinig meer aan doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja.. misschien is dat wel het punt.. dat je niet meer thuis woont..
ze kan me er niet meer uitgooienquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het misschien nog steeds niet netjes, maar dan kan ze er weinig meer aan doen
ja .. maar wanneer is het dan wel netjes??quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het misschien nog steeds niet netjes, maar dan kan ze er weinig meer aan doen
niet...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja .. maar wanneer is het dan wel netjes??
na een jaar?/ een half jaar??
Heb ik nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik werd net weer gebeld door een headhunter
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kan me er niet meer uitgooien![]()
maar het was theoretisch en hypothetisch en zo hoor.
Mja dat is lastig want al is de 1 al veel verder in het proces van verwerken terwijl de ander misschien nog wel met veel verdriet zit en misschien ook nog wel hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:
ok, testje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad.![]()
Ben op zoek dus bellen mag altijd.
hbe je je cv om monsterboard , de nationale vacature bank en linked in staan??quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad.![]()
Ben op zoek dus bellen mag altijd.
das toch om je sleutel aan te hangen??quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, testje.
ssh, ftps, keyring, xss, sqlinjection, reverse enginering....
nee vind ik van niet....quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou vraag ik me af he, stel ik vind een andere vrouw die wel wat met mij wil doen. ik zei stel, puur hypothetisch. is dat dan nog vreemd gaan?
nee, nee en neequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hbe je je cv om monsterboard , de nationale vacature bank en linked in staan??
dan bellen ze vanzelf wel
Ja, toen belden ze mij ook wel eens... maar altijd met vacatures die ik al duidelijk had uitgesloten in mijn profielquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
monsterboard:quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waarom??quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:31 schreef Solique het volgende:
[..]
monsterboard:
nvb:
linked in:
Not wat sites:
Monsterboard moet ik nog eens proberen, alleen wel uit kijken dat mijn eigen werkgever er niet achter komt.
Geen zin om eerst mijn baan te verliezen, en dus tijd zonder zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waarom??
je werkgever zal ook niet twijfelen om iemand aan te nemen ..
wat is dat toch tegenwoordig dat we een rare soort loyaliteit hebben tegenover onze werkgever..
ohh.. en intermediar!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kan me er niet meer uitgooien![]()
maar het was theoretisch en hypothetisch en zo hoor.
Nadat de scheiding uitgesproken is oid? Geen flauw ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:
helaas zit ik binnen maar ziet er lekker uit.quote:
Ja heerlijkquote:
mweh hij zal je heus niet ontslaan omdat je cv op een vacature site staat ..quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen zin om eerst mijn baan te verliezen, en dus tijd zonder zitten.
Wil zoeken zolang ik nog een baan hebt, geld moet nog wel binnen blijven komen.
Ik ken ze langer als vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh hij zal je heus niet ontslaan omdat je cv op een vacature site staat ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |