quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Heel soms komt er iets binnen, maar vaak ook zo weer weg.
Kan wel in GRTD gaan als het zo door gaat.
Ik bedoelde de complete set voor en tientje, zie hierbovenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die SW boeken zijn ook in het Engels
[..]
en ook maar 7,99 per boek
Allemaal hetzelfde dus!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Vacature-overzicht: alleen maar schoonmakers en interieurverzorgsters
Ik ga maar niet op zoek naar werk tijdens werk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)002814896/index.html
Hier BarAlle 5 voor en tientje
ik werd net weer gebeld door een headhunterquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik werd net weer gebeld door een headhunter
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik werd net weer gebeld door een headhunter
iemand die mensen gaat bellen omdat er een vacature is.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iemand die mensen gaat bellen omdat er een vacature is.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]nou vraag ik me af he, stel ik vind een andere vrouw die wel wat met mij wil doen. ik zei stel, puur hypothetisch. is dat dan nog vreemd gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
headhunters doen dat ook als je niet op zoek bentquote:
nee, andere opdracht misschien maar geen andere werkgever.quote:
het was zo gezellig ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou vraag ik me af he, stel ik vind een andere vrouw die wel wat met mij wil doen. ik zei stel, puur hypothetisch. is dat dan nog vreemd gaan?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou vraag ik me af he, stel ik vind een andere vrouw die wel wat met mij wil doen. ik zei stel, puur hypothetisch. is dat dan nog vreemd gaan?
Mja zolang je daar nog woont zou het niet echt netjes zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het was zo gezellig ...
tsja.. wanneer is iets geeindigd..
Maar het is niet helemaal "netjes" ofzo om dat nu zo snel al te doen.. ?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het was zo gezellig ...
Hier ook alleen stomme vacatures...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Ja wat is netjes, maar in principe, als hij bijvoorbeeld straks niet meer thuiswoont, dan heeft ze daar ook nog weinig zicht opquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het was zo gezellig ...
Er kan hier elk moment iemand binnenkomen die stelselmatig de directeur bedreigt, zin in?quote:
"quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]sorry
wat is het lekker weer buiten in de zon
Krijgen we een live verslag??quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er kan hier elk moment iemand binnenkomen die stelselmatig de directeur bedreigt, zin in?
is ie grootquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er kan hier elk moment iemand binnenkomen die stelselmatig de directeur bedreigt, zin in?
Ah, voldoende afleiding dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |