Jo vat alles serieus opquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:07 schreef farscapevr8 het volgende:
dit "grappige" ruzie maken gaat uiteindelijk een echte dikke ruzie worden lol
quote:
Welnee, ze wil enkel van flip horen dat ze de mooiste, liefste, leukste etc van flip is.quote:
Hahah, idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee, ze wil enkel van flip horen dat ze de mooiste, liefste, leukste etc van flip is.
En zelf zegt ze ook dat Flip 'niks' van d'r is. Doe moeilijk zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee, ze wil enkel van flip horen dat ze de mooiste, liefste, leukste etc van flip is.
Daarom, miss aandachtshoer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:11 schreef AYLI het volgende:
[..]
En zelf zegt ze ook dat Flip 'niks' van d'r is. Doe moeilijk zeg.
Ik heb wel een leerzaam linkje gevonden voor al die honden mutsen die hier zitten.quote:
Ja he gooi het er uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef cindy11 het volgende:
Wat een onzettende zeikkut is die Joan!!
Pfieuwwww dat lucht even lekker op
Yep.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef bull1966 het volgende:
zijn er nu 3 streams op de vrouwen slaapkamer ?
En al die dames het voor Philip opnemen, daardoor gaat Jo helemaal flippen, of niet-Flippen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:07 schreef farscapevr8 het volgende:
dit "grappige" ruzie maken gaat uiteindelijk een echte dikke ruzie worden lol
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
Het is nu wel een mooi moment voor DE brief!
en dat flip 'm mag voorlezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
Het is nu wel een mooi moment voor DE brief!
quote:
Dat is nog het mooiequote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef Htje het volgende:
[..]
En al die dames het voor Philip opnemen, daardoor gaat Jo helemaal flippen, of niet-Flippen.
En met botoxquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Alleen zij verhult dat met stoerdoenerij.
En laat die andere wijven zich er ook niet mee bemoeien.quote:
Ze moeten er gewoon een peloton zwaarbewapende special forces van die dierenwouten op afsturenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb wel een leerzaam linkje gevonden voor al die honden mutsen die hier zitten.![]()
http://www.stelling.nl/followup/doggies.html
Het zijn pubers.quote:
Maar zo flink is ie niet.quote:
Nou inderdaad, mag hopen dat hij me dan niet al te serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zou niet eens zo'n vent wíllen die meegaat in mijn hysterie, mocht ik die hebben.
En toen wilde je stiekem eigenlijk aandacht, toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef ToughLove het volgende:
Ik ga stuk hier![]()
Zulke ruzies had ik ook toen ik 16 was.
Zelfs toen had ik ze niet!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef ToughLove het volgende:
Ik ga stuk hier![]()
Precies, een bekijk jij het ff volstaat dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nou inderdaad, mag hopen dat hij me dan niet al te serieus neemt.
Echt hè?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef ToughLove het volgende:
Ik ga stuk hier![]()
Het sijpelt in alles door, geen normaal gesprek met haar mogelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat dit gedrag van Jo schering en inslag was in haar relatie.![]()
Dennis mag echt blij zijn dat ie van dat secreet af is.
Ja ze komt natuurlijk net uit een ralatie, dat ze er zelf voor kiest om meteen naast een andere kerel gaat liggen vergeet ze voor het gemak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:21 schreef annanasje het volgende:
ze heeft zooooveel meegemaakt ze verdient dit allemaal niet.
Ik lag ook al bijna op bed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:20 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja, liever dit dan dat ze weer vroeg slapen!
Dat is best wel een moeilijke vraag weet je datquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:22 schreef Mita het volgende:
[..]
Kweenie maar heb je haar buiten de sex, in het begin vooral niet gehoord tegen Maik
Dat zie je goed hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:23 schreef cindy11 het volgende:
Eerst drijft ze een vent tot waanzin.....dan gaat ze onschuldig en zielig meisje spelen!
Gewoon een patroon bij haar...waar ze volgens mij stiekem op kickt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:23 schreef cindy11 het volgende:
Eerst drijft ze een vent tot waanzin.....dan gaat ze onschuldig en zielig meisje spelen!
You made me smile, haha.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:24 schreef bull1966 het volgende:
JoJo is de reden waarom ze sommige vrouwen wijf noemen
Dat zei ik hierboven ook al. Dat kind is ziek!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:23 schreef cindy11 het volgende:
Ze wil een echte echte echte vent, dat is ze nu aan het uitproberenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:23 schreef cindy11 het volgende:
Ja precies haha.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:25 schreef willllll het volgende:
als jo niet meer weet was ze moet zeggen zegt ze................ laat maar
Ben een vrouw maar hier heb je zeker gelijk inquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:24 schreef bull1966 het volgende:
JoJo is de reden waarom ze sommige vrouwen wijf noemen
Nee, dat neuken onder de lakens weten we nu wel. Dit is veel leuker en biedt ook perspectief voor de komende weken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:25 schreef bull1966 het volgende:
je kan beter neuken op tv dan dit geneuzel
vandaar dat ik het op die manier zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:26 schreef bamby het volgende:
[..]
Ben een vrouw maar hier heb je zeker gelijk in
Tot ze een keer een verkeerde treft.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:24 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze wil een echte echte echte vent, dat is ze nu aan het uitproberen
En dan, waar zinspeel je op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:28 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Tot ze een keer een verkeerde treft.....
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:28 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Tot ze een keer een verkeerde treft.....
Maar heeft sbs6 überhaupt wat met secret story gedaan dan? Deed net5 toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:25 schreef farscapevr8 het volgende:
SBS6 schrapt twee programma's
Uitgegeven: 18 april 2011 18:05
Laatst gewijzigd: 18 april 2011 18:21
AMSTERDAM - SBS6 haalt de programma's De Afvallers XXL en secret story voortijdig van de buis. Tegenvallende kijkcijfers op de woensdagavond zijn de reden voor de ingreep.
© ANPDe commerciële zender begon op 23 maart met de nieuwe programmering op de woensdagavonden. Deze week zijn de laatste afleveringen van beide coachingsprogramma's te zien. Een woordvoerster van SBS6 bevestigde maandag berichtgeving hierover van RTL Boulevard.
Twee afleveringen van De Afvallers XXL blijven als gevolg van het besluit op de plank liggen, terwijl bij secret story alle afleveringen tot eind mei niet meer voor uitzending in aanmerking komen.
''De coaching aan de deelnemende gezinnen wordt voorgezet. Het traject om ze te laten afvallen wordt helemaal afgemaakt'', benadrukt de woordvoerster. ''Alleen gaan we het niet meer uitzenden.''
Kijkers
Secret story wist vorige week woensdag 210.000 kijkers naar SBS6 te trekken, terwijl 455.000 kijkers iets later op de avond afstemden op De Afvallers XXL. Volgens de woordvoerster blijft de woensdagavond met deze kijkcijfers achter bij andere dagen. In mei probeert SBS6 meer kijkers te trekken met het lijstjesprogramma De 25.
Afgelopen weekeinde eindigde de nieuwe talentenjacht The Sing-Off van SBS6 ook al voortijdig wegens te weinig kijkers.
Het tv-station blikt volgende week woensdag vooruit op het huwelijk van de Britse prins William en Kate Middleton, waarvoor Beau van Erven Dorens als speciale verslaggever afreist naar Londen.
Net 5 is van SBS6.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar heeft sbs6 überhaupt wat met secret story gedaan dan? Deed net5 toch?
De Afvallers XXL en Je leven op de ritquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:25 schreef farscapevr8 het volgende:
SBS6 schrapt twee programma's
Uitgegeven: 18 april 2011 18:05
Laatst gewijzigd: 18 april 2011 18:21
AMSTERDAM - SBS6 haalt de programma's De Afvallers XXL en secret story voortijdig van de buis. Tegenvallende kijkcijfers op de woensdagavond zijn de reden voor de ingreep.
© ANPDe commerciële zender begon op 23 maart met de nieuwe programmering op de woensdagavonden. Deze week zijn de laatste afleveringen van beide coachingsprogramma's te zien. Een woordvoerster van SBS6 bevestigde maandag berichtgeving hierover van RTL Boulevard.
Twee afleveringen van De Afvallers XXL blijven als gevolg van het besluit op de plank liggen, terwijl bij secret story alle afleveringen tot eind mei niet meer voor uitzending in aanmerking komen.
''De coaching aan de deelnemende gezinnen wordt voorgezet. Het traject om ze te laten afvallen wordt helemaal afgemaakt'', benadrukt de woordvoerster. ''Alleen gaan we het niet meer uitzenden.''
Kijkers
Secret story wist vorige week woensdag 210.000 kijkers naar SBS6 te trekken, terwijl 455.000 kijkers iets later op de avond afstemden op De Afvallers XXL. Volgens de woordvoerster blijft de woensdagavond met deze kijkcijfers achter bij andere dagen. In mei probeert SBS6 meer kijkers te trekken met het lijstjesprogramma De 25.
Afgelopen weekeinde eindigde de nieuwe talentenjacht The Sing-Off van SBS6 ook al voortijdig wegens te weinig kijkers.
Het tv-station blikt volgende week woensdag vooruit op het huwelijk van de Britse prins William en Kate Middleton, waarvoor Beau van Erven Dorens als speciale verslaggever afreist naar Londen.
Nee 2 andere slecht bekeken programma's. Alhoewel. slecht bekeken, die programma's trekken meer kijkers dan Secret Story.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:28 schreef annanasje het volgende:
dus secret story gaat stoppen? of kan je het dan nog via internet volgen?
Op woensdag, of heb ik dat fout gelezen. Ben ook naar het gefluiter aan het luisterenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:28 schreef annanasje het volgende:
dus secret story gaat stoppen? of kan je het dan nog via internet volgen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:27 schreef bull1966 het volgende:
[..]
vandaar dat ik het op die manier zeg
ik wil vrouwen niet beledigen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:31 schreef annanasje het volgende:
- SBS6 haalt de programma's De Afvallers XXL en secret story voortijdig van de buis. Tegenvallende kijkcijfers op de woensdagavond zijn de reden voor de ingreep.
Twee afleveringen van De Afvallers XXL blijven als gevolg van het besluit op de plank liggen, terwijl bij secret story alle afleveringen tot eind mei niet meer voor uitzending in aanmerking komenhier staat toch dat het vroegtijdig stopt of ben ik nou achterlijk? ;p
Precies zoals ik het zeg...quote:
Kan je nagaan hoeveel ik mij bezig hou met de tvquote:
Man met verstand was allang met die dramaqueen genokt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg...
Niet elke man heeft zoveel geduld met een het bloed onder je nagels vandaan halende hysterische vriendin
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:34 schreef farscapevr8 het volgende:
god zometeen gaan ze nog briefjes via via doorgeven
Het was dus een hint dat ze wilde slapen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:34 schreef Day het volgende:
Oh Lau zegt eindelijk iets verstandigst.
Maar het wordt niet gewaardeerd door Jo.
Die kut heeft wel lef.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha, Mo wil slapen want ze heeft hoofdpijn. Wereldtiming!
is gevallen gisterenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha, Mo wil slapen want ze heeft hoofdpijn. Wereldtiming!
Ik heb mijn mening zo herzien he, het is gewoon een schatje met een eigen meningquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:35 schreef Day het volgende:
Ik ben trots op Flip, hij houdt 't vol!![]()
Niet voor lang, ik weet het, maar toch![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
Het had leuk geweest als Flip ineens had liggen snurken.
Ze luisteren naar je. Flip is alvast gegaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:35 schreef ToughLove het volgende:
Kom op, ga het bed uit en ga in de huiskamer verder. Hebben wij ook nog wat om naar te kijken.
Die anderen hebben lef om nu door te gaanquote:
Je hebt het over Flip neem ik aan??quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening zo herzien he, het is gewoon een schatje met een eigen mening
laat ie wel laat zien na 10 wekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening zo herzien he, het is gewoon een schatje met een eigen mening
Ja, dat is d'r stok, hè?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:38 schreef willllll het volgende:
elke keer komen die 3,5 jaar weer voorbij, bij jo
Heb jij zo een groot huis danquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef speedy133 het volgende:
Ik ben al vanaf 00:30 naar bed aan gaan .....
Ja, en ik hoor een deurquote:
Ja, dit is echt nog niet voorbij, hoor.quote:
Hehe, ik wil ook al vanaf half tweequote:Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef Day het volgende:
Verdorie,ik wil eigenlijk naar bed!![]()
Maar nu wil ik weten hoe dit afloopt!
Zodra Jo uit de slaapkamer gaat, gaat ie d'r na. Denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:41 schreef ToughLove het volgende:
Ik denk dat Flip toch als eerste toegeeft, wat jullie?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:41 schreef willllll het volgende:
welterusten allemaal ik ga naar pauw en witteman
Uiteraard,eerder rust dat kreng niet....quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:41 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoop van niet, maar ja, ik hoop wel vaker ietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:41 schreef ToughLove het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:42 schreef Day het volgende:
Ze liggen elkaar nu in het donker te peilen: komt hij/zij mijn kant al uit?
Ik geef ze tot twee uur. Als dan de bom niet gebarsten is gaat ik legge.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef Day het volgende:
Verdorie,ik wil eigenlijk naar bed!![]()
Maar nu wil ik weten hoe dit afloopt!
Dat zeggen ze alle 3, wel met een omweg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:41 schreef bull1966 het volgende:
ik vind eigenlijk dat er iemand moet zeggen :
flip jij hebt gelijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:41 schreef willllll het volgende:
welterusten allemaal ik ga naar pauw en witteman
Strak plan, ik doe meequote:Op dinsdag 19 april 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geef ze tot twee uur. Als dan de bom niet gebarsten is gaat ik legge.
eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Me tooquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hij houdt wel alles in de gaten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:46 schreef bull1966 het volgende:
JoJo veel herrie maken met draaien
Flip trap er niet in
Je wedt niet op het sterkste paard in dit geval..quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:49 schreef Day het volgende:
Kijk, nu word ik pissed op Flip, hè?
Niet toegeven!!!
Dat dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij moet zich van haar altijd maar 'bewijzen'. Dat hij haar leuk, lief etc vindt. Alles wat zij doet en niet leuk is wordt afgedaan met 'grjapje'.
daar hebben ze een woord voor :quote:
No way!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:51 schreef liqrich het volgende:
Ik vind dat flip heeft gewonnen door het handgebaar van Jo :p
Wat gebeurde er nou precies? Ik was net aan het switchen van stream naar FOK!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:51 schreef AYLI het volgende:
Dat armpje! Jezus.Flip is echt een slapjanus.
Wat ik hiervoor typte.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou precies? Ik was net aan het switchen van stream naar FOK!
Jo reikte haar hand naar hem uit en hij sprong op en klom bij haar in bed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou precies? Ik was net aan het switchen van stream naar FOK!
Oh die hand had ik niet gezien, maar hij ging toen wel direct dan. Dan geeft Flip bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze reikt haar hand naar hem uit en als een hondje springt ie weer bij d'r in bed.
Oh nee, dan heeft hij gewonnen! Want zij stelde zich aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze reikt haar hand naar hem uit en als een hondje springt ie weer bij d'r in bed.
Yep. Borderlinetrekjes, me dunkt, al ben ik geen psychiater.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:53 schreef Coos het volgende:
Dit is dus gebruikelijk in de relaties van Jo.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:54 schreef farscapevr8 het volgende:
de tering hahahaha, morgen mag ie naast seg uit de bak eten hahahahaha
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:54 schreef farscapevr8 het volgende:
En nog net voor 02:00quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:55 schreef AYLI het volgende:
Wel grappig dat iedereen dit aan zag komen. Speciaal op dit moment wachten en dan weer lekker kunnen schelden.
Ik zou hem in een bench stoppen zodat hij ook niet meer met dingen kan gooienquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:54 schreef farscapevr8 het volgende:
Wie is er aan het schelden dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:55 schreef AYLI het volgende:
Wel grappig dat iedereen dit aan zag komen. Speciaal op dit moment wachten en dan weer lekker kunnen schelden.
Wat dus hellemaal op haar slaat ja,quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:51 schreef bull1966 het volgende:
[..]
daar hebben ze een woord voor :
egocentrisch
Ach ook ik zie het beeld wat ik van mensen heb soms graag bevestigd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:55 schreef AYLI het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:55 schreef bull1966 het volgende:
flip is nu een officieel scheldwoord voor loser
Nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:56 schreef Vultarian het volgende:
hebben ze nou nog wat tegen elkaar gezegd?
Nee praten kunnen ze nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:56 schreef Vultarian het volgende:
Nee we zijn er weer in getuindquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:56 schreef ToughLove het volgende:
En allemaal voor twee uur, hadden we toch gelijk
Nee,de tongen zaten in de weg.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:56 schreef Vultarian het volgende:
Sowieso vreselijk dat hij niet achter zijn woorden/ mening blijft staan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:57 schreef Day het volgende:
Dit is een voorlopige goedmaker, hè?
Morgen moet hij nog op z'n knieën en tegen de rest zeggen dat zij gelijk had.
schoothondjes hebben geen eigen meningquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sowieso vreselijk dat hij niet achter zijn woorden/ mening blijft staan.
Maar wat moet de buitenwereld dan wel niet denken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef Coos het volgende:
MamaJo had beter het geld aan een goeie psychiater uit kunnen geven ipv tieten.
beter aan een abortusquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef Coos het volgende:
Stokpaardje, kun je alles achter plakken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:59 schreef AYLI het volgende:
Volgens mij hoorde ik de 3,5 jaar alweer voorbij komen..
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef Coos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |