ik begin mij hoe langer hoe meer te storen aan de nog net geen Jip-en-Janneke schrijfstijl op de SST site.quote:
Dus Mo valt op haar hoofd en Jo heeft er hoofdpijn van?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik begin mij hoe langer hoe meer te storen aan de nog net geen Jip-en-Janneke schrijfstijl op de SST site.
OMGquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende stap is in rijmvorm / nijntjestyle
Het niveau van de doelgroep, de zestien jarige breezers, is niet veel hoger denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik begin mij hoe langer hoe meer te storen aan de nog net geen Jip-en-Janneke schrijfstijl op de SST site.
dat geeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef Niki.P het volgende:
geer : Karim + Sharon
karim : Geer + Sharon/Laura
sharon : Geer + Karim
Mo : Lau + flip
lau : Mo + Gerard
flip : Jo + Mo
Jo : flip + Sharon
Dan zijn ze echt de weg kwijt.... bron Wikipedia NLquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:04 schreef Coos het volgende:
Het niveau van de doelgroep, de zestien jarige breezers, is niet veel hoger denk ik.
MamaJo boekt acuut de terugreis.quote:
of laura ook 2, 6 op de bank danquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat geeft
geer 3
karim 2
sharon 2(3)
mo 2
lau 1
flip 2
jo 1
lau en jo op de bank want 4 zetten ze er niet op
ja dan snap ik waarom de brief er nog niet is
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] <-- ik mis heel erg deze smiley, die zou ik heeeeeeeeeel vaak gebruiken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] <-- ik mis heel erg deze smiley, die zou ik heeeeeeeeeel vaak gebruiken
oooooooooooooooooquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zijn ze echt de weg kwijt.... bron Wikipedia NL
"NET 5 richt zich vooral op de jonge, hoger opgeleide vrouw (in het bijzonder de leeftijdscategorie 20-34 jaar). De zender zendt veel speelfilms, comedy's en (drama)series uit."
Maar waarom zou Jo dan ineens meer stemmen krijgen als die brief bijvoorbeeld woensdag komt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat geeft
geer 3
karim 2
sharon 2(3)
mo 2
lau 1
flip 2
jo 1
lau en jo op de bank want 4 zetten ze er niet op
ja dan snap ik waarom de brief er nog niet is
van wie zou ze dan de 2e stem hebben gekregen ?quote:
de kijkers vinden haar dan zielig ( denkt nep5 )quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:06 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Maar waarom zou Jo dan ineens meer stemmen krijgen als die brief bijvoorbeeld woensdag komt?
Ik snap niet waarom dat dat ineens zielig zou zijn... Denk dat meesten kijkers haar nu juist leuk vinden samen met Flip en dat die brief alleen maar voor problemen gaat zorgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
de kijkers vinden haar dan zielig ( denkt nep5 )
ja in theorien en geheimen raden is die niet echt goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:03 schreef Day het volgende:
Flip slaapt toch maar bij Jo, want het stinkt in de herenkamer ;').
Gerard deelt zijn nieuwe theorie voor Karim's geheim met Karim. Die vindt het een 'slechte theorie''
4 ? er waren toch maar 3 ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Capaja het volgende:
karim denkt dat er een 3hoeksverhouding is tuusen mo-jo-flip
en tussen 3 van de 4 musketiers
[img] http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif [/img]quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe post je zon smiley die niet van fok zijn?
[img] url van plaatje [/img]quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe post je zon smiley die niet van fok zijn?
en toch zijn z'n theoriën niet altijd slecht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja in theorien en geheimen raden is die niet echt goed
ik ook niet, maar ik begin net5 door te krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat dat ineens zielig zou zijn... Denk dat meesten kijkers haar nu juist leuk vinden samen met Flip en dat die brief alleen maar voor problemen gaat zorgen
toen alex wegging hebben sharon en lau die plaats "ingenomen"quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ [url= http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif ]afbeelding[/url] ]
Thanksquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
[ [url= url van plaatje ]afbeelding[/url] ]
lau ????quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
toen alex wegging hebben sharon en lau die plaats "ingenomen"
Nog een waarvan ik dat we er de komende weken nog vaak van zullen horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zou hij er bij gezet kunnen worden denk je ? via een admin ?
Hoe bedoel jij (en zij) dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Day het volgende:
YES!
Karim en Gerard hebben beide dat Mo een driehoeksverhouding heeft met Jo en Flip!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog een waarvan ik dat we er de komende weken nog vaak van zullen horen![]()
[ afbeelding ]
Cóóóóóóól!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zijn Laura en Jo dus zeker genomineerd toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
Karim heeft niet op Lau gestemd ze denken dat ze misschien wel geen een stem zou krijgen..
Oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:11 schreef afca_oc het volgende:
Ok ze speculeren dat Flip, Mo en Jo op dezelfde hebben gestemd en Karim, Geer en Sharon ook.
Dan heeft Laura niks en de rest gelijk
Gerard heeft het over eMo en Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:11 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dan zijn Laura en Jo dus zeker genomineerd toch?
Of dat Flip tactisch heeft gestemd, en dat Lau en Mo er staan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:11 schreef afca_oc het volgende:
Ok ze speculeren dat Flip, Mo en Jo op dezelfde hebben gestemd en Karim, Geer en Sharon ook.
Dan heeft Laura niks en de rest gelijk
Met die theorie zou Monique winnen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:12 schreef Dakotamu het volgende:
joanne heeft iq van een baksteen, maar ik denk dat mensen haar daarom juist sneu vinden en ze mag blijven (tenzijn ik er volledig naast zit, en respect voor haar acteertalent dan)
joanna is niet dom, ze is doortrapt en geslepen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:12 schreef Dakotamu het volgende:
joanne heeft iq van een baksteen, maar ik denk dat mensen haar daarom juist sneu vinden en ze mag blijven (tenzijn ik er volledig naast zit, en respect voor haar acteertalent dan)
Ja dat snap ik maar Jo kan toch maar 1 stem hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gerard heeft het over eMo en Laura
Oh, nou, dan ben ik nog niks wijzer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is niet zo denk ik hoor ik denk dat Mo wel op Lau heeft gestemd...
ik was mijn eigen mobiel al aan et zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:13 schreef sjampoeh het volgende:
eej ik hoor paardegetrappel van een mobiel op de stream
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik was mijn eigen mobiel al aan et zoeken
Ja, zat ook al te zoeken naar mijn telefoonquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:13 schreef sjampoeh het volgende:
Ik hoorde ook wat, was al aan kijken of er een mail of sms aan kwamquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:13 schreef sjampoeh het volgende:
Dan is dat hopelijk Mo of Laura.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:11 schreef Capaja het volgende:
karim acht de kans moge;ijk dat er 1 iemand geen stem heeft
Typisch Truusjes....paardegetrappel als ringtone.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zat ook al te zoeken naar mijn telefoon
Dat zou je zelf ook doen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:15 schreef sjampoeh het volgende:
zit zeker zo'n vieze Portugese man met een aaaifoon foto's te maken van geer en karim
Nee jongen.. de storing die het veroorzaakt op mijn laptop, niks paardengetrappel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Typisch Truusjes....paardegetrappel als ringtone.....
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:13 schreef sjampoeh het volgende:
Nee zo'n typische Fok!muts die ook op geer wegglijdt bij iedere scheet die hij laat...quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:15 schreef sjampoeh het volgende:
zit zeker zo'n vieze Portugese man met een aaaifoon foto's te maken van geer en karim
anti-nominatie... oftewel noemen wil je wilt dat blijftquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben even een paar uurtjes weggeweest dus heb ik niet echt meegekregen wat er is gebeurd. Er is gestemd zo te horen maar op welke manier,??
Welterustenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:17 schreef Niki.P het volgende:
Lau en Jo genomineerd...dat denk ik... nu ga ik slapen
is je goed geluktquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:17 schreef Niki.P het volgende:
Lau en Jo genomineerd...dat denk ik... nu ga ik slapen
maar wie zijn er nou genomineerd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
anti-nominatie... oftewel noemen wil je wilt dat blijft
dat dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:17 schreef Annelies-G het volgende:
Verdorie, wou een uur geleden al naar bed, gaan Gerard en Karim over nomineren praten, ben ik weer nieuwschierig.
Feit is nu dat Karim met Gerard en Sharon over wil blijven en niet met Laura
Is het lastig om een gifje te maken als je op haar hoofd drukt dat dan haar gapend gat dichtgaat?quote:
en dat lucht op !! dat wil je niet wetenquote:
kijk morgen naar de live showquote:
dat is nog niet bekend.quote:
kan ook gewoon lau en Mo zijnquote:
haha nee ik zie haar gezicht dan niet eens...dan ben ik veel te druk met van allesquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is het lastig om een gifje te maken als je op haar hoofd drukt dat dan haar gapend gat dichtgaat?
sowieso ( sorry, kan het niet laten)quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weten we nog niet is tot nu toe alleen speculatie... (Geer zoizo niet)
thank god lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
[..]
haha nee ik zie haar gezicht dan niet eens...dan ben ik veel te druk met van alles
ok, zolang 't niet gerard en karim zijn is 't goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weten we nog niet is tot nu toe alleen speculatie... (Geer zoizo niet)
Is niet erg, alleen ik ga ook niet ophouden hele erge domme spelfouten te maken want vaak weet ik het gewoon echt niet want ik ben echt heel erg dyslectisch en heb vaak geen zin om na te denken 's avondsquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
sowieso ( sorry, kan het niet laten)
Weten we nog niet, wordt bewaard voor de daily.quote:
Ik wijs mensen er ook nooit op hoor, maak zelf ook fouten alleen sowieso moet sowieso blijvenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is niet erg, alleen ik ga ook niet ophouden hele erge domme spelfouten te maken want vaak weet ik het gewoon echt niet want ik ben echt heel erg dyslectisch en heb vaak geen zin om na te denken 's avonds
Zal er op proberen te letten voortaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wijs mensen er ook nooit op hoor, maak zelf ook fouten alleen sowieso moet sowieso blijven
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is niet erg, alleen ik ga ook niet ophouden hele erge domme spelfouten te maken want vaak weet ik het gewoon echt niet want ik ben echt heel erg dyslectisch en heb vaak geen zin om na te denken 's avonds
dat sowieso...quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wijs mensen er ook nooit op hoor, maak zelf ook fouten alleen sowieso moet sowieso blijven
dat magquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:23 schreef Niki.P het volgende:
Oke ik vind sowieso dat het nu echt bedtijd voor mij is hoe leuk Geer en Karim ook zijn...
En Mo dan naar huisquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:23 schreef afca_oc het volgende:
Ik denk dat Jo, Mo en Laura genomineerd staan.
En misschien zelfs Flip ook
lijkt me een goed vooruitzichtquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:23 schreef afca_oc het volgende:
Ik denk dat Jo, Mo en Laura genomineerd staan.
Want?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:23 schreef Dakotamu het volgende:
Vraag me tevens af of haar oppasadresjes haar terug willen hebben, persoonlijk zou ik haar niet bij mijn kinderen in de buurt willen
Waarom niet?? Ze straalt louter rust uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:23 schreef Dakotamu het volgende:
mo kan prima nadenken, hoewel een beetje boel doorzichtig. Flip is ook prima in staat om tactisch te zijn. Lauraar... weet niet hoor, probeert slim te doen, maar failed een beetje, zit er niet in...
Vraag me tevens af of haar oppasadresjes haar terug willen hebben, persoonlijk zou ik haar niet bij mijn kinderen in de buurt willen
Welterustenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:24 schreef Stability het volgende:
nou, mensen...kben weer weg..kga mn bedje opzoeken...slaap lekker allemaal, het was weer gezellig...>NOUW !![]()
streamers, veel plezier en tot morgen
xxx
wil je kinderen toch in goede handen achterlaten, niet bij iemand die zelf geestelijk jonger is dan de kinderen waarop ze past?quote:
truste Stabilityquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:24 schreef Stability het volgende:
nou, mensen...kben weer weg..kga mn bedje opzoeken...slaap lekker allemaal, het was weer gezellig...>NOUW !![]()
streamers, veel plezier en tot morgen
xxx
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Of ben ik te voorbarig?
Ja, Mo maakt ook wel een goeie kansquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Of ben ik te voorbarig?
wat mij betreft helemaal goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Of ben ik te voorbarig?
Hangt er van af wie ze tegenover zich heeft, Jo of Mo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Of ben ik te voorbarig?
MEES-TER-LIJKquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:27 schreef Stability het volgende:
nog eentje dan...........slaap lekker ! blij dat geer en karim weer samen zijn !!
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:27 schreef Stability het volgende:
nog eentje dan...........slaap lekker ! blij dat geer en karim weer samen zijn !!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hijs mooi!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:27 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
je hebt liever vliegenvanger luiraar in beeld dan iemand die op zijn minst wakker is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Mocht het Laura, Mo en Jo worden, mag Mo eruit.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:29 schreef Day het volgende:
Oh god, Mo heeft weer d'r feestneus op. Blij dat ik het niet laat kan maken vannacht.
En altijd maar over 1 onderwerp, hè!
Alleen tactisch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:29 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
je hebt liever vliegenvanger luiraar in beeld dan iemand die op zijn minst wakker is?
als mo er uit gaat dan komt lau helemaal niet meer uit bed, hoeft er geen camera op , is het net of er 2 uit zijnquote:
dat bedoel ik, liever mo in beeld, helemaal nu zie niet elke seconde maik noemt of zit te jankenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:31 schreef Capaja het volgende:
[..]
als mo er uit gaat dan komt lau helemaal niet meer uit bed, hoeft er geen camera op , is het net of er 2 uit zijn
[ link | afbeelding ]
Waar het hart vol van is, loopt de mond overquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:28 schreef Capaja het volgende:
Als Mo over sex kan praten dan heeft ze ineens geen hoofdpijn meer, is niet meer triets, mist maik niet meer
Zodra de naam dennis valt kan je er op wachtenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:36 schreef bull1966 het volgende:
kan die plastic rotkop nou niet d'r muil houden over d'r ex
weer SL
of over d'r vaderquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
Er mag echt niet uitgezonden worden van wat Jo over Dennis zegt, dat weet ik nu echt zeker.
Ze was trouwens weer vreselijk asociaal bezig.
hihih,,lachen!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:39 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zolang die wandelende tak maar eerst verdwijnt
Denk gevalletje schade clame,s voor net5quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
Er mag echt niet uitgezonden worden van wat Jo over Dennis zegt, dat weet ik nu echt zeker.
ik was denk ik nog erger geweest dan Gerard..had alle boodschappen nagekeken op clues....quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
en toch zijn z'n theoriën niet altijd slecht.
Dat denk ik dus ook, en zo'n succes is sst nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:42 schreef bamby het volgende:
[..]
Denk gevalletje schade clame,s voor net5
raar dat dat alleen bij haar is danquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:42 schreef bamby het volgende:
[..]
Denk gevalletje schade clame,s voor net5
lol, je kijkt teveel survivor (wat leuker is, so dont blame ya)quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ik was denk ik nog erger geweest dan Gerard..had alle boodschappen nagekeken op clues....
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:43 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, en zo'n succes is sst niet
Alleen van een foto, hier in een cos dus, al een hele tijd terug. Echt niet mijn typequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:44 schreef spikey08 het volgende:
die dennis kan de pot op.wie kent die gozer nu ect?
Survivor is echt leuk idd,jammer dat Russel alweer weg isquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:44 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
lol, je kijkt teveel survivor (wat leuker is, so dont blame ya)
kan ook niet dan komt er een slquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:46 schreef spikey08 het volgende:
ik heb jo niet meer gehoord over dennis de afgelopen dagen.
klopt omdat ze dan een SL erin gooienquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:46 schreef spikey08 het volgende:
ik heb jo niet meer gehoord over dennis de afgelopen dagen.
Ja mamajo mag geen slechte reclame he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:43 schreef bull1966 het volgende:
[..]
raar dat dat alleen bij haar is dan
Zijn vriendin? die gast heeft het zelf uitgemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:47 schreef bull1966 het volgende:
nu die brief erin
tegen flip zegen dat die oudijzerboer hem opwacht als ie nog 1 keer naar z'n vriendin kijkt
nee want dan weet ze dat ze er zelf schuld aan is dat het uit isquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:46 schreef speedy133 het volgende:
Ik hoop dat Jo helemaal klaar is met die Dennis en dat een eventuele brief daar helemaal niks aan af doet.
neequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zijn vriendin? die gast heeft het zelf uitgemaakt
die zegt tenminste nog iets de rest slaapt of gaaptquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:48 schreef PC eend het volgende:
Kan die gerard zijn rot bek niet een keer houden, ik word zo kotsmisselijk van dat gezeik
Zit jij te trollen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:49 schreef willllll het volgende:
[..]
die zegt tenminste nog iets de rest slaapt of gaapt
jij solliciteerd naar een kielhalingquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:48 schreef PC eend het volgende:
Kan die gerard zijn rot bek niet een keer houden, ik word zo kotsmisselijk van dat gezeik
idd, ik wil Joannaa weer op de streamquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:48 schreef PC eend het volgende:
ja nu wel maar overdag nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit jij te trollen?
Iedereen in de andere slaapkamer is wakker hoor
Waar gaat die brief over dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:50 schreef liqrich het volgende:
Deze screenlock heeft dus niks te maken gehad met unieke content voor de show.
Is geregeld hoor, kijk maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
idd, ik wil Joannaa weer op de stream
Ja en over een week of 4 is dat huis leegquote:
moet je beter opletten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
oh, je hebt de brief al gelezen? ;')
Was in de live show,quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja er zijn fragmenten uitgezonden in de dailyquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
dus..............??quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja en over een week of 4 is dat huis leeg
misschien vraagt ze gewoon meer per uurquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:53 schreef Ifa het volgende:
Jo: "scharrel aan me nooit niet, ik heb geen goedkope kut"
Heeft ze die ook al laten verbouwen?
Klinkt erg overtuigendquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:54 schreef liqrich het volgende:
"Ik heb al je spullen naar je moeder gebracht omdat ik wilde dat je bij thuiskomst zou zien dat je echt te ver bent gegaan." Toch houdt Dennis vol dat hij zijn ex nooit heeft bedrogen: "Je moet ook weten dat ik nooit ben vreemdgegaan, ik ben je tot op de dag van vandaag altijd trouw gebleven. Ik ben ook nooit verliefd geworden op een andere vrouw."
aldus dennis
Misschien ook botox lippen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:53 schreef Ifa het volgende:
Jo: "scharrel aan me nooit niet, ik heb geen goedkope kut"
en dat ie het heel vervelend vond hoe zij met flip omgingquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:54 schreef liqrich het volgende:
"Ik heb al je spullen naar je moeder gebracht omdat ik wilde dat je bij thuiskomst zou zien dat je echt te ver bent gegaan." Toch houdt Dennis vol dat hij zijn ex nooit heeft bedrogen: "Je moet ook weten dat ik nooit ben vreemdgegaan, ik ben je tot op de dag van vandaag altijd trouw gebleven. Ik ben ook nooit verliefd geworden op een andere vrouw."
aldus dennis
volgens mij wel, maar ach, wat maakt het uit.ze is gewoon mooi.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:53 schreef Ifa het volgende:
Jo: scharrel aan me nooit niet, ik heb geen goedkope kut.
Wat deed ze, wat zei ze?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
Dat jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:54 schreef liqrich het volgende:
aldus dennis
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:55 schreef PC eend het volgende:
Karim ontvlucht geer ook maar even en gaat de gezellige slaapkamer even bezoeken
Streams lopen ook vast vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:56 schreef paddy het volgende:
Ik krijg echt de rambam van die ziggo op tv![]()
Loopt iedere keer vast![]()
Ik kijk dat toch liever dan die streamsmaar wanneer het zo door blijft gaan toch maar streams.
Als sharon erover valt is een hersenschudding uitgesloten en dat scheelt weer een artsbezoek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:57 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft de bananenschil naast z'n bed gegooid dat wordt lachen straks
Volgende week confrontatie met dennisquote:
je moet wel iets hebben om mee te schuddenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als sharon erover valt is een hersenschudding uitgesloten en dat scheelt weer een artsbezoek.
Heb je die reet wel es gezien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:00 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
je moet wel iets hebben om mee te schudden
Dat zou leuk zijn,nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgende week confrontatie met dennis
Is zo dom dan? Ik vind haar niet zo overkomen. Ze is twintig en stabieler dan de rest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als sharon erover valt is een hersenschudding uitgesloten en dat scheelt weer een artsbezoek.
Maar nu zegt ie het ook gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:55 schreef PC eend het volgende:
Karim ontvlucht geer ook maar even en gaat de gezellige slaapkamer even bezoeken
Denk het niet die wil niets denk met de hele ss te maken hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Daarom is die brief nog niet gegeven. Dennis komt naar het huis toe om het haar persoonlijk te vertellen...just a thought.
Ach, dat wordt over elke bewoner wel gezegd. Zelfs over Monique haha.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Is zo dom dan? Ik vind haar niet zo overkomen. Ze is twintig en stabieler dan de rest.
Voor geld is alles te koop...quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:03 schreef bamby het volgende:
[..]
Denk het niet die wil niets denk met de hele ss te maken hebben.
Hij verpest in 1x de hele sfeerquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef willllll het volgende:
karim gaat gezellig even naar de buren, denkt ie
Ach dom, wat is dom. Intelligent is anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Is zo dom dan? Ik vind haar niet zo overkomen. Ze is twintig en stabieler dan de rest.
nou ...gezellie bij Flip en Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef willllll het volgende:
karim gaat gezellig even naar de buren, denkt ie
eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:05 schreef speedy133 het volgende:
Ik ben op zich best fan van Jo, maar ik vind wel dat ze erg snel in de fik vliegt.
Misschien moet ik mijn visie ff bijstellen.
vloog ze maar in de fikquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:05 schreef speedy133 het volgende:
Ik ben op zich best fan van Jo, maar ik vind wel dat ze erg snel in de fik vliegt.
Misschien moet ik mijn visie ff bijstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |