Jo vat alles serieus opquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:07 schreef farscapevr8 het volgende:
dit "grappige" ruzie maken gaat uiteindelijk een echte dikke ruzie worden lol
quote:
Welnee, ze wil enkel van flip horen dat ze de mooiste, liefste, leukste etc van flip is.quote:
Hahah, idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee, ze wil enkel van flip horen dat ze de mooiste, liefste, leukste etc van flip is.
En zelf zegt ze ook dat Flip 'niks' van d'r is. Doe moeilijk zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee, ze wil enkel van flip horen dat ze de mooiste, liefste, leukste etc van flip is.
Daarom, miss aandachtshoer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:11 schreef AYLI het volgende:
[..]
En zelf zegt ze ook dat Flip 'niks' van d'r is. Doe moeilijk zeg.
Ik heb wel een leerzaam linkje gevonden voor al die honden mutsen die hier zitten.quote:
Ja he gooi het er uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef cindy11 het volgende:
Wat een onzettende zeikkut is die Joan!!
Pfieuwwww dat lucht even lekker op
Yep.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef bull1966 het volgende:
zijn er nu 3 streams op de vrouwen slaapkamer ?
En al die dames het voor Philip opnemen, daardoor gaat Jo helemaal flippen, of niet-Flippen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:07 schreef farscapevr8 het volgende:
dit "grappige" ruzie maken gaat uiteindelijk een echte dikke ruzie worden lol
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
Het is nu wel een mooi moment voor DE brief!
en dat flip 'm mag voorlezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
Het is nu wel een mooi moment voor DE brief!
quote:
Dat is nog het mooiequote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef Htje het volgende:
[..]
En al die dames het voor Philip opnemen, daardoor gaat Jo helemaal flippen, of niet-Flippen.
En met botoxquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Alleen zij verhult dat met stoerdoenerij.
En laat die andere wijven zich er ook niet mee bemoeien.quote:
Ze moeten er gewoon een peloton zwaarbewapende special forces van die dierenwouten op afsturenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb wel een leerzaam linkje gevonden voor al die honden mutsen die hier zitten.![]()
http://www.stelling.nl/followup/doggies.html
Het zijn pubers.quote:
Maar zo flink is ie niet.quote:
Nou inderdaad, mag hopen dat hij me dan niet al te serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zou niet eens zo'n vent wíllen die meegaat in mijn hysterie, mocht ik die hebben.
En toen wilde je stiekem eigenlijk aandacht, toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef ToughLove het volgende:
Ik ga stuk hier![]()
Zulke ruzies had ik ook toen ik 16 was.
Zelfs toen had ik ze niet!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef ToughLove het volgende:
Ik ga stuk hier![]()
Precies, een bekijk jij het ff volstaat dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nou inderdaad, mag hopen dat hij me dan niet al te serieus neemt.
Echt hè?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef ToughLove het volgende:
Ik ga stuk hier![]()
Het sijpelt in alles door, geen normaal gesprek met haar mogelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat dit gedrag van Jo schering en inslag was in haar relatie.![]()
Dennis mag echt blij zijn dat ie van dat secreet af is.
Ja ze komt natuurlijk net uit een ralatie, dat ze er zelf voor kiest om meteen naast een andere kerel gaat liggen vergeet ze voor het gemak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:21 schreef annanasje het volgende:
ze heeft zooooveel meegemaakt ze verdient dit allemaal niet.
Ik lag ook al bijna op bed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:20 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja, liever dit dan dat ze weer vroeg slapen!
Dat is best wel een moeilijke vraag weet je datquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:22 schreef Mita het volgende:
[..]
Kweenie maar heb je haar buiten de sex, in het begin vooral niet gehoord tegen Maik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |