Precies, dat willen/moeten die sletten tegenwoordig. Anders horen ze er niet meer bij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:47 schreef Cazano het volgende:
na 6 weken dat doen
beter spuit je haar bakkes es effe lekker vol en verneder je haar keihard anaal
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een nare meid.
Kan je er trouwens geen videotopic van maken incl. wat beelden van je vrouwtje?
Ga naar de keuken.quote:
Heb je opmerking even voltooid.quote:
Multitasken anno 2011: Koken en FOK!ken speciaal voor vrouwen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Cazano het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig overal internet![]()
Dankuquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je opmerking even voltooid.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Karzai het volgende:
Neem haar de volgende keer mee naar een wespen nest
koken en pijpen bedoel je zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:52 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Multitasken anno 2011: Koken en FOK!ken speciaal voor vrouwen?
Moet ik leuk zijn voor iemand met een kort en pittig kapsel, die een beetje dikkig is. NEENquote:
Neem aan dat je het nu over je vriendin hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:53 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Moet ik leuk zijn voor iemand met een kort en pittig kapsel, die een beetje dikkig is. NEEN
Ik ben 16. Mijn vrouwlijke leeftijdsgenoten hebben nog een strakke poes.. in tegenstelling tot jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Neem aan dat je het nu over je vriendin hebt.
You have no idea.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:58 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ik ben 16. Mijn vrouwlijke leeftijdsgenoten hebben nog een strakke poes.. in tegenstelling tot jou natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:58 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ik ben 16. Mijn vrouwlijke leeftijdsgenoten hebben nog een strakke poes.. in tegenstelling tot jou natuurlijk.
Ik hou wel van milfs, ik doe alles onder de 40 wat er goed uit zietquote:
Tatjana niet zouden geven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ik hou wel van milfs, ik doe alles onder de 40 wat er goed uit ziet
Uitzonderingen zijn mogelijk uiteraard.quote:
Kan ik me voorstellen met zo'n vriendin.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ik hou wel van milfs, ik doe alles onder de 40 wat er goed uit ziet
Mijn vriendin is lekker, ik ben zelfs geneigt pics te geven, zodat jullie kunnen zien dat ik er goed uit ziequote:Op dinsdag 19 april 2011 01:07 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met zo'n vriendin.
Post liever een pic van je schooldiploma.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Mijn vriendin is lekker, ik ben zelfs geneigt pics te geven, zodat jullie kunnen zien dat ik er goed uit zie
Niet jaloers worden op mijn frisse jeugdelijkheid he. Niet mijn probleem dat jouw stink grot niet meer wordt uitgewoond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:10 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Post liever een pic van je schooldiploma.
Och, nu ben ik weer een troll. Als je een discussie verliest op FOK! is het wel makkelijk om te zeggen dat ik een troll ben natuurlijk. Uiteraard ik kan niet een knappe frisse 16 jarige jongen zijn, want knappe mensen zitten niet op FOK!. Rot op met je vooroordelenquote:
Wie zegt dat ik de discussie verlies? Wie zegt dat dit een discussie is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Och, nu ben ik weer een troll. Als je een discussie verliest op FOK! is het wel makkelijk om te zeggen dat ik een troll ben natuurlijk. Uiteraard ik kan niet een knappe frisse 16 jarige jongen zijn, want knappe mensen zitten niet op FOK!. Rot op met je vooroordelen
Laat ook maar, geen zin hier in. Maar als je me nummer wilt PM me maar. Ik zal je niet verraden, ik stuur je wel me facebook enzo. Hoop dat we geile milf van 35 met enorme borsten en nog steeds een strak lichaam en jongen van 16 die graag milfs neukt die hij 20-10 woorden terug beschrijft sex kunnen hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de discussie verlies? Wie zegt dat dit een discussie is?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:17 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Laat ook maar, geen zin hier in. Maar als je me nummer wilt PM me maar. Ik zal je niet verraden, ik stuur je wel me facebook enzo. Hoop dat we geile milf van 35 met enorme borsten en nog steeds een strak lichaam en jongen van 16 die graag milfs neukt die hij 20-10 woorden terug beschrijft sex kunnen hebben.
Nu sta ik met een adidas vest en me broek te laag te dansen op pitbull - i know you want me en denken dat miss-macphisto een milf is die me nog echt wel gaat pm'enquote:
Verwijder je voor het slapen gaan wel je geschiedenis? Straks lezen je mammie en pappie nog mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:17 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Laat ook maar, geen zin hier in. Maar als je me nummer wilt PM me maar. Ik zal je niet verraden, ik stuur je wel me facebook enzo. Hoop dat we geile milf van 35 met enorme borsten en nog steeds een strak lichaam en jongen van 16 die graag milfs neukt die hij 20-10 woorden terug beschrijft sex kunnen hebben.
Ik heb mijn eigen laptop!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:28 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Verwijder je voor het slapen gaan wel je geschiedenis? Straks lezen je mammie en pappie nog mee.
Seh bundyquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:32 schreef -tape- het volgende:
Ik wil een MILF met money als de Koningin.
Stiekem wel een stoere userquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:22 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Nu sta ik met een adidas vest en me broek te laag te dansen op pitbull - i know you want me en denken dat miss-macphisto een milf is die me nog echt wel gaat pm'en
wutquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef manusjehatte het volgende:
ze gaat liever racen op zandvoort zegt ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een postieve levenshouding wordt hier in Nederland vaak gezien als arrogantie
Gast, jouw UI spaced em hard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef manusjehatte het volgende:
Zij is het mannetje en jij het vrouwtje dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef manusjehatte het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Skylark. het volgende:
TS is een lieve jongen, ik zou hem geven als ik een chick was.
Wtf is er met jou? Denk je dat ze daar op zit te wachten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef manusjehatte het volgende:
T komt goedIk neem dr volgende week mee naar Artis. Daarna gaan we eten in een doner zaak want ze is gek op kebab. Daarna neem ik dr mee naar mijn huis en gaan we afleveringen van gtst terugkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bedoelt het lief denk je niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wtf is er met jou? Denk je dat ze daar op zit te wachten?
Neem haar mee karten! En dat broodje kebab is een puik plan, om daarna alle Transporter films te gaan bekijken. Zal ze een stuk leuker vinden
Vrouwen die van Zandvoort houden houden niet van klef en lief, die willen actiefilms kijken en karten, paintballen, dat soort dingen. Het komt er lullig uit maar ik bedoel het puur voor zijn bestwil. GTST kijken na je datequote:Op dinsdag 19 april 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij bedoelt het lief denk je niet?
Alleen voor de ekte chicks en niet voor meisjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga die tip van je uitprinten en op mn koelkast hangen Phantomesse
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Skylark. het volgende:
TS is een lieve jongen, ik zou hem geven als ik een chick was.
Of ga ipv transpoter films de serie Initial D kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neem haar mee karten! En dat broodje kebab is een puik plan, om daarna alle Transporter films te gaan bekijken. Zal ze een stuk leuker vinden
Ik bedoel, straks wil je hierna cakejes met haar gaan bakken ofzoDat gaat de verkeerde kant op. Doe maar ruige films en een ruige date, ik weet precies wat voor type ze is.
Op een eerste date zei een meisje 'ik wil wel even GTST kijken zo'. Ik vluchte.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vrouwen die van Zandvoort houden houden niet van klef en lief, die willen actiefilms kijken en karten, paintballen, dat soort dingen. Het komt er lullig uit maar ik bedoel het puur voor zijn bestwil. GTST kijken na je date![]()
Mannen.
Weer zo een die ruig geneukt wilt worden en dan zegt 'kunnen we geen romantische seks hebben?'quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:34 schreef seasushi het volgende:
Ik vind het lief om naar de vlindertuin te gaan
(ik hou niet van lieve mannen)
Zo herkenbaar. Goede tip, werkt alleen bij VROUWEN he voor de volledigheid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:42 schreef Phantomesse het volgende:
Nu wil ik nog de tip meegeven aan TS. Geef je niet gewonnen, ga niet als een bitch doen als ze met je wil stoeien, laat haar niet winnen met racen/schiet/vechtgames, als jij iets vind en zij iets anders, BLIJF BIJ JE STANDPUNT EN ZEG NIET JA IS GOED SCHATJE JIJ HEBT GELIJK (ja, uiteindelijk wel maar niet meteen, laat haar vechten voor ze dr zin krijgt).
Dat raadde ik ook al aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:19 schreef Nietmijneigennaam het volgende:
Je moet gewoon je piemol in dr bek steken
We moeten allemaal een paar keer op ons bek gaan he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat raadde ik ook al aan.
TS is een zoetsappig nerdje dat (nog) niet met vrouwen kan omgaan.
Precies. Geen idee hoe oud TS is, maar er is nog hoop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
We moeten allemaal een paar keer op ons bek gaan he.
Karten een extreme sport?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:32 schreef vanBinsberge het volgende:
En wacht phantomesse en wat anderen hier houden van extreme sports \O/
stoere wijvenchicks with guns
Als je een beetje creatief bent en een leuke (geen suffe, TS) eerste date hebt, dan is het een eitje om die leuke dame voor je te winnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ik bedoel dus van die wijven die niet slap uit eten willen gaan sowieso
Jong iniedergeval.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Geen idee hoe oud TS is, maar er is nog hoop.
Dit dus, arme TS.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het opzich wel een tof idee, ik ga het onthouden, veel wijven vallen wel voor die kleffe shit.
TS heeft net die ene uitzondering
Daar ging het mij nou net niet omquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je een beetje creatief bent en een leuke (geen suffe, TS) eerste date hebt, dan is het een eitje om die leuke dame voor je te winnen
10 euro dat hij erin traptquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:42 schreef Hendroit het volgende:
Aah wat een bitch zeg, ik vind het echt origineel bedacht. Als wraak kun je hier wat foto's posten![]()
Ik weet zeker dat je je daarna veel beter zult voelen.
TS een nerd noemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef NietAlleen het volgende:
vlindertuin![]()
Ts is nerd
Ts weet niet wat leuk is.
Kom op, ondanks dat je verliefd ben, kan je toch wel wat leukers regelen![]()
ze is niet van porselein hoor
Karten is idd niet extreem nee haha. Rugby wedstrijden zijn wel leuk om te kijkenquote:
Ik ben idiootquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TS een nerd noemen. Idioot dat je d'r bent.
oooh, dan is het nog liefquote:
Ja vindquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:27 schreef vanBinsberge het volgende:
nog niemand heeft de faal in de tt opgemerkt volgens mij
Nee, je bent de enige!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:27 schreef vanBinsberge het volgende:
Klinkt ook echt als een dagbesteding voor verstandelijk gehandicapten!quote:
Alleen lelijke mensen zeggen dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 04:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Alleen zijn is veel leuker.
quote:
Vriendin moet vriend zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:27 schreef vanBinsberge het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Klinkt ook echt als een dagbesteding voor verstandelijk gehandicapten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |