Ja tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:
De Islam is een verrijking van onze cultuur. Dit is geen grap. Wij mogen weleens leren van de gastvrijheid en kunst die zij hebben, inplaats van erop te bezuinigen en mensen het land uit te jagen.
Ik vind het anders maar een smalle foto hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:24 schreef Moofasah het volgende:
Die schijt moslims maken zich steeds breder hier.
Mensen die denken dat een gesloten economie als China de wereld overneemt. Dit is nog nooit gebeurd in de geschiedenis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef amenth het volgende:
aah arme stakkers die bang zijn voor islamisering maar niet inzien dat china de wereld binnenkort over neemt triest
Ben je nou serieusquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een gesloten economie als China de wereld overneemt. Dit is nog nooit gebeurd in de geschiedenis.
Klote mbo'er
Normaal vind ik je een kutuser, maar deze keer ben ik het zwaar met je eens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef amenth het volgende:
aah arme stakkers die bang zijn voor islamisering maar niet inzien dat china de wereld binnenkort over neemt triest
Dat maakt jou ook tot een kutuser.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Normaal vind ik je een kutuser, maar deze keer ben ik het zwaar met je eens!
Deze reactie jou ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:26 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat maakt jou ook tot een kutuser.
url van zo'n dating site.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:12 schreef Cake-Man het volgende:
Je weet waar die reclames op gebaseerd zijn toch ?
TS zit op moslima-dating sites
Vuile klootzak waarom heb jij hen niet gewaarschuwd voor de aardbeving in Haïti en Japanquote:
Dit komt aardig in de buurt:quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef Yreal het volgende:
Dit is dan wel weer ongeveer het minste waarom je op moslims zou zeiken
Daar had ie opzich wel weer een punt, ookal is ie wat laat. Als ze Sieg heil hadden gezongen hadden de Joden harder gezeikt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef samvirus het volgende:
[..]
Dit komt aardig in de buurt:
Kamervragen over Kinderen voor kinderen...
God is groot = Halalujaquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar had ie opzich wel weer een punt, ookal is ie wat laat. Als ze Sieg heil hadden gezongen hadden de Joden harder gezeikt.
Kom op man, iedereen de WO2 heeft mee gemaakt was over de rooie gegaan als ze sieg heil hadden gezongen in kinderen voor kinderen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef samvirus het volgende:
[..]
God is groot = Halaluja
En het was een lied uit 1993
En iedereen die ooit verkracht is door een priester is over de rooie gegaan toen men op tv Halalujah zat te zingen bij ZvK en RKK op de publieke omroepquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom op man, iedereen de WO2 heeft mee gemaakt was over de rooie gegaan als ze sieg heil hadden gezongen in kinderen voor kinderen.
Dat wilders 17 jaar te laat is is wel weer tekenend voor zijn niveau
Hoop het.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef Dastan het volgende:
Geen zorgen. Onze Geert gaat dit oplossen.
Ik stop me muil liever elke dag vol met bami dan dat nederland verpaupertquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef amenth het volgende:
Sieg Heil =/= Allah Ackbarquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom op man, iedereen de WO2 heeft mee gemaakt was over de rooie gegaan als ze sieg heil hadden gezongen in kinderen voor kinderen.
Dat wilders 17 jaar te laat is is wel weer tekenend voor zijn niveau
Er hoeft ook niets uitgelegd te worden. Die 'islamisering' is alleen maar een grap van Wilders om stemmen te winnen.quote:
Voer eens een discussie met pro-Israel en pro-palestina mensen en ga bij beiden tegen hun ideologie in. 3 keer raden wie er op geweld over gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef amenth het volgende:
voor de bangerikken leg ik het hier uit de angst voor islamisering
Turken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Voer eens een discussie met pro-Israel en pro-palestina mensen en ga bij beiden tegen hun ideologie in. 3 keer raden wie er op geweld over gaat.
De Islam die ik in Engeland heb mogen mee maken op een universiteit notabene is levensgevaarlijk. Dat heeft niets meer met een religie te maken, dat was een ideologie die er op uit was een radicaal gedachtegoed tot standaard te verheffen in het Westen.
Of is het bespugen van professoren die een lezing over de holocaust geven normaal? Of wellicht is het normaal om als vrouw een burka te dragen binnen je universiteit terwijl je man samen met zijn groepje vrienden westerse meisjes lastig valt? Wellicht is het normaal om een pro palestina demonstratie binnen een universiteit te houden en Joden bewust zwart te maken binnen deze demonstratie. En anders kunnen we ons altijd nog beroepen op de sharia, die koste wat het kost in Engeland ingevoerd moet worden want de Engelse wetgeving is te modern voor onze haatbaardjes.
Nee vriend, wellicht dat de Islam die jij kent uit Turkije mild en modern is. Die uit Pakistan is dat zeer zeker niet. Ik vind Turken over het algemeen een zeer relaxed volk maar ik kan dat absoluut niet over aanhangers van de Islam zeggen.
De Islam heeft op je professoren gespuugd jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Voer eens een discussie met pro-Israel en pro-palestina mensen en ga bij beiden tegen hun ideologie in. 3 keer raden wie er op geweld over gaat.
De Islam die ik in Engeland heb mogen mee maken op een universiteit notabene is levensgevaarlijk. Dat heeft niets meer met een religie te maken, dat was een ideologie die er op uit was een radicaal gedachtegoed tot standaard te verheffen in het Westen.
Of is het bespugen van professoren die een lezing over de holocaust geven normaal? Of wellicht is het normaal om als vrouw een burka te dragen binnen je universiteit terwijl je man samen met zijn groepje vrienden westerse meisjes lastig valt? Wellicht is het normaal om een pro palestina demonstratie binnen een universiteit te houden en Joden bewust zwart te maken binnen deze demonstratie. En anders kunnen we ons altijd nog beroepen op de sharia, die koste wat het kost in Engeland ingevoerd moet worden want de Engelse wetgeving is te modern voor onze haatbaardjes.
Nee vriend, wellicht dat de Islam die jij kent uit Turkije mild en modern is. Die uit Pakistan is dat zeer zeker niet. Ik vind Turken over het algemeen een zeer relaxed volk maar ik kan dat absoluut niet over aanhangers van de Islam zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef BlueMage het volgende:
Deze mag in dit topic natuurlijk niet ontbreken.
Zo boeiend is de islam niet hoor. Gewoon weer een versie van het jodendom en christendom (volgens mij ligt het wat dichter bij het jodendom, want in het christendom zijn een aantal joodse regels eruit gefilterd die in de islam terug zijn gekomen). De reden dat onze maatschappij zo is, moet je meer zoeken in de geschiedenis dan in het geloof. Verder ben ik het niet met je eens dat mannen hier per se gedomineerd worden door vrouwen. Het is juist het feminisme dat het idee heeft geschept dat een vrouw die voor de kinderen zorgt en kookt gedomineerd wordt, maar eigenlijk is zij in principe de baas in huis. Ook wordt de vrouwelijke schoonheid steeds minder gekoesterd en meer uitgebuit voor commerciele doeleinden, dat getuigt niet van veel dominantie in mij ogen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Is Geert soms stiekem een undercover-Imam?
Ik bedoel, dankzij Geert krijgt de Islam zoveel aandacht dat er nu ook autochtonen zich verdiepen in de Qu'ran. Een vriend van me (gewone blanke kaas) is nu de Qu'ran aan het bestuderen en is zich aan het bekeren tot de Islam. Ik moet zeggen dat mijn interesse ook gewekt is, terwijl ik vroeger me totaal niet interesseerde voor welk geloof dan ook.
Kijk als ik hier dus de zieke samenleving aanschouw waarin mannen worden gedomineerd door vrouwen en dan een hysterisch krijsende Geert met wat andere 'mensen met mogelijkheden en een rugzakje' uit zijn fractie die roepen dat dat Boek zo verschrikkelijk is, dan krijg ik een beetje het wiskundige - x - = + idee en wordt mijn interesse gewekt. Nogmaals ik heb weinig met religie in het algemeen (meer met quantumfysica en gedachtenkracht), maar ik denk dat ik toch maar eens ga kijken of ik ergens een Qu'ran kan kopen in het Nederlands, misschien in Leeuwarden of zo.
De Imams mogen Geert dankbaar zijn, dat hij indirect voor nieuwe aanwas zorgt. Die vriend van me is in elk geval om, ik weet het nog niet.
..en volgens mij is dat itt Landover Baptist in een ander topic geen troll. Maakt het nog droeviger eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
WTF
''Swimwear that highlights the face, rather than the body''
Daarom juist. Wij zijn die fase al gepasseerd. Het lijkt me niet wenselijk dat we door de komst van een andere cultuur weer 100 jaar terug in de tijd gaan. Als zij hier willen komen wonen passen ze zich maar aan, en zo niet staat het ze vrij dit land te verlaten. Van mij oeven ze niet te blijven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef pussywillow het volgende:
Ach, kom, alsof wij zo geweldig zijn. Nog geen 100 jaar geleden mocht vrouwen in Nederland niet eens stemmen, en de emancipatie van vrouwen stamt ook nog maar uit de jaren '60/'70 van de vorige eeuw. En nu gaan we lopen huilen over vrouwen die een boerka en hoofddoek dragen omdat ze zogenaamd "onderdrukt" worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |