Daar had ik ook al over nagedacht, alleen wordt het goed in beeld brengen van het Vermogen en Wijsheid gedeelte wat lastig volgensmij...quote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Vanaf nu mag alleen HBO nog fantasyboeken tot tv-series verfilmen! (werk van Hobb bijv)
ff off-topic... ben je een beetje bekend met Fantasy? Er zijn de afgelopen jaren een paar zeer goede boekenseries uitgbracht (die nog gaande zijn). Ik denk bijv aan de series van Tchaikovsky, P.Brett, Rothfuss, Wooding, Newton, Lynch.. Als je van fantasy houdt, zeker uitchekken (en nu stop ik me off-topic zijnquote:Op maandag 25 april 2011 13:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Daar had ik ook al over nagedacht, alleen wordt het goed in beeld brengen van het Vermogen en Wijsheid gedeelte wat lastig volgensmij...
Heb eigenlijk alleen boekenseries van Robin Hobb en Weis & Hickman gelezen (en Tolkien natuurlijk). De namen die jij noemt ken ik niet... Zal het eens gaan bekijken. Thanks!quote:Op maandag 25 april 2011 13:30 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ff off-topic... ben je een beetje bekend met Fantasy? Er zijn de afgelopen jaren een paar zeer goede boekenseries uitgbracht (die nog gaande zijn). Ik denk bijv aan de series van Tchaikovsky, P.Brett, Rothfuss, Wooding, Newton, Lynch.. Als je van fantasy houdt, zeker uitchekken (en nu stop ik me off-topic zijn( Al die boekenseries zouden vette HBO-series opleveren trouwens).
even in tags voor de zekerheidquote:Op maandag 25 april 2011 13:01 schreef Karina het volgende:
Wat een laf schijtjoch die blonde prins... Arya zie ik nog wel een warrior worden en ik denk dat, dat blonde meisje, die met die engerd is getrouwd, iets van plan is, want ik kan me niet voorstellen dat ze hem opeens leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die zo doorgaat mag die wat mij betreft wel een Emmy of Golden Globe in ontvangst nemen dit jaarquote:Op maandag 25 april 2011 16:57 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hij speelt echt heel sterk! Ik ben fan
quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef bigbass het volgende:
[..]
Jawel hoor, Magister Illyrio zegt tegen Viserys dat op een Dothraki trouwerij altijd minimaal 3 doden vallen. Dat is gewoon in episode 1. (toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb helemaal geen hekel aan hem vind hem juist wel cool en dat had ik niet verwachtquote:Op maandag 25 april 2011 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is de lilliputter rol echt zo opgezet dat je wel een hekel aan hem moet krijgen, wat een irritant ventje.
haha herkenbaar, als er mensen dood gaan met zoveel mogelijk geweld is het jeeuuuuj maar als het een dier is is het altijd aawwwwwwquote:Op maandag 25 april 2011 12:59 schreef Jivis het volgende:
Op een of andere manier vind ik het nooit boeiend als er mensen doodgaan, maar knuffelbare dieren vind ik altijd zielig![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is nu mijn favo serie
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Tyrion is mijn held, al zal het lezen van vervolgboeken daar zeker mee geholpen hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is de lilliputter rol echt zo opgezet dat je wel een hekel aan hem moet krijgen, wat een irritant ventje.
in de boeken vond ik hem aan het begin irritant, maar later in het verhaal, was het steeds leuker om het te lezen wanneer hij voorkwam. De boeken zijn natuurlijk zo geschreven dat je de mensen goed leert kennen (wat in de tv serie ook heel goed is gedaan) maar Tyrion (heet hij geloof ik) kon ik bij het -tot nu toe- laatste boek erg waarderen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef bigbass het volgende:
Jawel hoor, Magister Illyrio zegt tegen Viserys dat op een Dothraki trouwerij altijd minimaal 3 doden vallen. Dat is gewoon in episode 1. (toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Edit: @ Demure: klopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |