Bij bookdepository is het soms een paar weken wachten. Wel gratis verzenden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn ook te koop op Bookdepository.com. Ook een goedkope (en snellere) optie.
Bookdep kan heel snel gaan. Ken mensen die boeken binnen een week binnen hadden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij bookdepository is het soms een paar weken wachten. Wel gratis verzenden.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reuzenwolf
Onverwachte wendingenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:02 schreef Gwywen het volgende:
Het hele verhaal hangt aan elkaar van leipe actie en onverwachte wendingen, dus ik denk dat je wat dat betreft wel aan je trekken komt.
Nu je het zegtquote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind Khal Drago stiekem heel erg op Lenny van de X-Factor lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus. Zit er ook sterk over te denken om alle boeken te bestellen. Normaal gesproken heb je het, mits op voorraad, met 3 werkdagen in huis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
Amazone UK is ook een goede optie. Alle 5 boeken (paperback) voor 27 pond, wat omgerekend iets meer is dan 30 euro en geen verzendkosten.
De laatste 2 keer dat ik bij amazone UK wat heb besteld kwam het gewoon uit het depot in Amsterdam en werd het via TNT afgeleverd. Binnen 3 werkdagen had ik mijn bestelling thuis.
Haha inderdaad. Hij lijkt - vind ik - ook erg op 300's Leonidas:quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind Khal Drago stiekem heel erg op Lenny van Voice of Holland lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad een tussenaflevering. En ben idd erg benieuwd naar Wintertijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist afl. 3 bekeken. Overduidelijk een tussenaflevering wat mij betreft, maar daardoor niet minder interessant. Ik blijf het enorm goed vinden en ik begin nu ook eindelijk de namen wat beter te koppelen aan de personen. Winter is coming...
Volgens mij enkel in Ned's hoofd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat gebeurt er nu precies op het laatst met dat zwaard gevecht? Dat houten zwaard is ineens echt?
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb gisteren als toetje de lemon cakes gemaakt waarmee HBO in New York en LA de serie heeft gepromoot. Ze waren erg goed gelukt, en echt enorm lekker. Ik kan ze absoluut aanraden.
Foto'tje:
[ afbeelding ]
Het recept!
Volgens mij betekent het dat ze lang aan het trainen zijn en dus op een keer overgaan naar een echt zwaard. Dus een tijdsperiode van enkele maanden ofzo.quote:
Kicke acteur ook en een 'HBO-veteraan' met z'n geniale rol als Tommy Carcetti in The Wire.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef .aeon het volgende:
Hij was toch een oude vriend van Catelyn?
Wat een pimp is die gast trouwens
Peter oftewel Littlefinger, zat vroeger in het huishouden van de Tully's waar hij verliefd was op Catelyn. Door eigen bedrijfjes enzo heeft hij zich omhoog gewerkt naar Master of Coins in Kings Landing. Hij is een low-born en wordt daarom niet als een bedreiging gezien in de 'game'. Ook de term Master of Coin is een lege titel zonder huis, of land.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Felagund het volgende:
Wie is die Peter in King's landing? Of hoort hij niet bij een familie?
Pfff, zouden ze even het recept ook in normale maten online kunnen zetten?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb gisteren als toetje de lemon cakes gemaakt waarmee HBO in New York en LA de serie heeft gepromoot. Ze waren erg goed gelukt, en echt enorm lekker. Ik kan ze absoluut aanraden.
Foto'tje:
[ afbeelding ]
Het recept!
Ok, zoals ik het gemaakt heb:quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef Fingon het volgende:
[..]
Pfff, zouden ze even het recept ook in normale maten online kunnen zetten?
Voor (2e hands) boeken is alibris.co.uk trouwens ook een erg goedkope en goede site.
Thx, is het een beetje vergevend gerecht of is het meteen verkloot als je iets verkeerd doet?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ok, zoals ik het gemaakt heb:
120g suiker
2 eieren (eiwit/dooier gescheiden)
30g bloem
een beetje zout
160ml karnemelk
2,5 eetlepel vers citroensap
geraspte citroenschil van 1,5 citroen.
Oh, en de oven moet op 150 graden Celsius (300 is Fahrenheit)
Het helpt trouwens als je bij een kookwinkel een setje lepeltjes koopt voor de tablespoons/teaspoons.
Ja hij is nice, ik krijg wel het idee wat volgende aflevering begint met een flashback, Ned zat helemaal weg te dromen en dan al dat wapengekletter op de achtergrond...quote:
Daar herkende ik hem dus echt vanquote:Op zondag 1 mei 2011 13:34 schreef .aeon het volgende:
Ik herkende hem al gelijk van SGA, hij heeft gewoon zo'n typische uitstraling
[ afbeelding ]
Ik had precies hetzelfde. Maar het kan op zich wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Frag_adder het volgende:
IK moet alleen zeggen dat ik nooit uit de boeken mee had gekregen dat het zo warm was in Kings Landing, ik wist dat het zuidelijker lag, maar gezien het feit dat het noorden een scandinavisch klimaat heeft had ik toch wat meer ons klimaat hier / uit frankrijk verwacht en dan in het zuiden van het continent het klimaat van spanje / marokko,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |