De tijd wordt aardig versneld weergegeven. In aflevering 2 zegt Catelyn Stark ook dat ze al een maand bij Bran gewaakt heeft en dat ze nu niks meer kan doen. Daarbij zijn het direwolves, die groeien wat harder dan gewone wolven.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:57 schreef Mortaxx het volgende:
Groeien die wolven nou zo snel of gaat de tijd veel sneller dan ik doorheb? Toen bran naar beneden werd gegooid was de zijne toch nog lang niet volgroeid en zijn we voor mijn gevoel nu een paar weken verder?
Heb 'm net ook bekeken, hij is inderdaad heel goed bezig. Hij heeft het plot ook goed door, wat ik best knap vind voor iemand die de boeken niet gelezen heeft.quote:
In The Sarah Connor Chronicles was ze ook al zo goed, had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef neilpad het volgende:
Vond deze aflevering al betet dan de pilot. Hopelijk kunnen ze de lijn doorzetten.
Ik vond Lena Heady erg goed als Cersei in deze aflevering.
Je bent niet de enige. Sommige mensen vechten er zelfs omquote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Bril_idioot het volgende:
Lang geleden dat een serie me zo bij de strot heeft gepakt. Heb meestal wel een aflevering of drie nodig, maar kon hier na de eerste aflevering al niet meer wachten op de volgende.
En dan te bedenken dat deze eigenlijk onderaan mijn lijstje van: nog gaan zien, stond...
quote:Stupid Fight Breaks Out Over Game of Thrones
Florida cousins brawl over...who will win?
Down in Florida, 23-year-old Michael Podniestrzanski was arrested for misdemeanor domestic battery after throwing his cousin into a window. Why? Because of a "verbal altercation" over the new HBO fantasy series Game of Thrones.
So what could Podniestrzanski and his cousin, Joshua Ross, have been arguing about? Was it over how faithful or unfaithful the HBO adaptation of the George R.R. Martin novel was? Could it have been about the choice to shoot parts of the series in Malta? Or the decision to use Northern Inuits instead of real wolves to play the direwolves? No, these two numbskulls reportedly threw down over "who will win?" As inwhich character will win the game...of thrones.
Podniestrzanski allegedly "took a swing at" at Ross. After scuffling for a bit, Podniestrzanski's cousin "ended up getting thrown in to the front window during the altercation."
Never have I meant "That is all" more than I mean it now.
http://uk.tv.ign.com/articles/116/1164158p1.html
In die scene dat je ze ziet zitten vlak voor het gesprek met Tyrion zie je Snow nogquote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef Gwywen het volgende:
Ligt het aan mij of is Jon z'n wolf vergeten toen hij naar de Wall ging?
De wolven worden hoe dan ook een beetje vergeten. Wat ik heb gelezen is dat dit komt doordat de beesten niet echt een stage-training hebben gehad, en ze dus vaak moeilijk over te halen zijn om bepaalde dingen te doen. Dat is wat mij betreft het enige minpuntje aan de serie, de wolven spelen in het verhaal best een belangrijke rol, maar dat komt nu niet echt goed uit de verf.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef Gwywen het volgende:
Ligt het aan mij of is Jon z'n wolf vergeten toen hij naar de Wall ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat is dan ook een kut site.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef Jivis het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de rating op Metacritic nogal tegenvallen.
Eens, en je ziet ook dat de user rating een stuk hoger ligt. Er zijn gewoon een aantal critics geweest die de serie afschieten omdat het fantasy is, dat haalt het cijfer omlaag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Seam het volgende:
79 is een prima score voor een fantasy serie hoor. Dat zal toch altijd veel meer haters opleveren dan correcte realistische series als Six Feet Under en Mad Men.
Idd, recensies verzamelen waarvan een handjevol onwelgevallig zijn. Het lef.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach, dat is dan ook een kut site.
Dan ben je dus gewoon een waardeloze critic..quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Cocu het volgende:
Ach ja en de mensen die een laag cijfer geven, hebben veel als rede: Fantasy ligt mij gewoon niet.
Tja met zon instelling was de review al verdoemd om te mislukken.
Waar? En zijn dat alle boeken uit de serie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Heb de boeken maar besteld, 20 euro inclusief verzenden. Duurt wel een maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |