Die ging op vakantie!quote:Op maandag 18 april 2011 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Psst, PS... wat is er met 1040 gebeurd?
Te gek! Deel 1040, veel plezier op vakantiequote:
Burkina Fasoquote:
Vers gemaakt is altijd beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kunnen we over discusseren, maar dat doen we niet...
Mogguh MaJo.quote:
quote:En de witte bonen in tomatensaus maken het juist af, mjam
Meuningquote:
Ja, doen we.quote:
Niet eerlijkquote:
Hoe staat het met de kleine?quote:
Bedoel je daarmee mijn scriptie?quote:
quote:
Ik bedoelde natuurlijk Vito maar de scriptie is minstens zo interessantquote:
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Vito maar de scriptie is minstens zo interessant
Heb je je nog wat opgestuurd?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
OhMet Vito gaat het goed, hij is erg opgewekt (what else is new
) en lijkt weinig pijn te hebben. Ik ga zo naar Wijk, dan koop ik een touw en ga ik hem knuffelen
Ik heb niets meer opgestuurd omdat het uiteindelijk allemaal te onsamenhangend isMaar laatst wel mijn plan opgestuurd hoe ik de krantenartikelen wilde gaan analyseren en dat heeft hij wel goedgekeurd
Dit is uiteindelijk het belangrijkste gedeelte van mijn scriptie dus het is fijn dat dat in ieder geval goed zit
Als je het zo leest klinkt het een beetje vreemdquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Wijk, dan koop ik een touw en ga ik hem knuffelen
Dat dacht ik ook al, maar bedacht dat Vito de hond was...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je het zo leest klinkt het een beetje vreemd
Dat snap ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je het zo leest klinkt het een beetje vreemd
Dan is het goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ikIk koop een nieuw touw voor hem want hij is helemaal gek van touwen
En dan ga ik hem knuffelen, het touw staat daar los van
+ 2 openingen = 5...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef TradeMarkie het volgende:
krijg ik net een pakketje binnen van een leverancier met wat kleine onderdeeltjes daarin. Maar in het doosje zitten 2 handvatten, dus openingen, die groter zijn dan de bestelde onderdelen.
Nu heb ik er nog maar 3 van de 5
die zijn tijdens verzending eruit gerommeld gok ik, want de openingen waren al aanwezig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+ 2 openingen = 5...
Waren die handvatten al gedurende de verzending geopend en zijn toen de 2 onderdelen verdwenen of ben je net de onderdeeltjes pas kwijtgeraakt na openen van het doosje?
Slim van de verzender dan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die zijn tijdens verzending eruit gerommeld gok ik, want de openingen waren al aanwezig.
inderdaad, erg handigquote:
Oeh vet daar had ik ook wel heen gewild! I've been working as a waitress in a cocktail barquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond naar The Human League in Paradiso, terwijl 200 meter verderop Katzenjammer speelt in de Melkweg, waar ik ook kaartjes voor had.
Maar die zijn gelukkig verkocht, nu ga ik zaterdag Katzenjammer zien in Utrecht...![]()
![]()
Er zijn nog kaarten voor The Human league vanavond. Even relaxen van je scriptie...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh vet daar had ik ook wel heen gewild! I've been working as a waitress in a cocktail bar![]()
Ik heb een van de tofste herinneringen aan dat nummer
We waren naar Kim Wilde geweest met een stel vrienden (meesten homo) en toen werd daarna Don't you want me baby gedraaid waarop we als een soort catwalk door de zaal zijn gaan lopen met een dienblad
Erg veel lol gehad
Zit nu even lekkere jaren 80 te luisteren door jouNew Order, Depeche Mode en nu The Cure
5 Mei staan ze op het bevrijdingsfestival in Zwolle (GRATIS!!!), Oosterpoort is inderdaad uitverkocht. Had het hier wel al een tijd geleden gemeld...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Katzenjammer, die wil ik ook nog wel eens zien! Deze week (donderdag?) staan ze volgens mij hier in de Oosterpoort, maar zal wel uitverkocht zijn.
"Ja, alweer ja!" (waar was dat ook alweer van?quote:
Weet niet of ik zaterdag opname's kan maken, Tivoli is voor mij redelijk onbekend terrein wat dat betreft...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
MM, maak me na je bezoekje aan katzenjammer dan maar zo jaloers dat ik volgende keer sowieso ga!
Zou vet geweest zijn maar komt nu echt even niet uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten voor The Human league vanavond. Even relaxen van je scriptie...
Ik heb de hele dag al The Human League op staan.
Die nummers die ik postte zijn van hun eerste album, waarop ze nauwelijks zelf wisten wat een synthesizer was. Ben gek op syntpop/new wave an ben erg blij met de revival van een hoop bands (OMD en Ultravox vorig jaar, A Flock Of Seaguls 2 jaar gelden en nu dus weer Human League)...
Bij Adele was het gay-gehalte trouwens ook erg hoog vorige week.
Wat is dat dat toch?
+ dat ik dan ook in Groningen ben natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Goed plan!
MM, maak me na je bezoekje aan katzenjammer dan maar zo jaloers dat ik volgende keer sowieso ga!
Bevrijdingsdag blijf ik fijn hier in Groningen, want dat wordt ook een leuke line-up
En bovendien gewoon gezellig met mn vrienden in het stadspark hangen, en later even pizza eten bij vrienden die vlak in de buurt wonen
Oeh kan je even de blog PMen? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Ah! Al gevonden op Soemp dr blog
Gewoon jaloersmakende verhalen is ook goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet of ik zaterdag opname's kan maken, Tivoli is voor mij redelijk onbekend terrein wat dat betreft...
Ja!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
+ dat ik dan ook in Groningen ben natuurlijk
Ik ken Tivoli als mijn broekzak, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet of ik zaterdag opname's kan maken, Tivoli is voor mij redelijk onbekend terrein wat dat betreft...
We gaan op dit moment met z'n vierenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Leuk hoor! Krijg je wat mensen mee?
We slapen de nacht ervoor in een hostel, hoewel mijn vriend en ik nog nadenken of we er een weekendje aan vast plakkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
En daarna gaan jullie weer richting het westen of gaan jullie in een hostel?
Nem, meegaan joh, is leuk!
He, wat? Mij is nog helegaar niets gevraagd toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan op dit moment met z'n vierenVriendlief, Irien, ik en nog een vriendinnetje van me. Ik probeer Nem ook mee te krijgen maar dat heeft nog niet heel veel succes (help dus even met spammen
) en verder probeer ik mijn zus ook nog zover te krijgen en wat andere vriendinnen
The plot thickensquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, wat? Mij is nog helegaar niets gevraagd toch?
Echt niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, wat? Mij is nog helegaar niets gevraagd toch?
Nee echt nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt niet?Kan ik me niet voorstellen
Maar bij dezen: ga je mee naar het bevrijdingsfestival in Groningen? Word superleuk en ik zou het tof vinden als je meegaat! Volgens mij vond je het te ver, of ik heb dat van tevoren al voor je ingevuld
Oh wat stomquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee echt niet
Ik denk er even over na. Ik vind weinig dingen te ver. Groningen niet in ieder geval
Dat weekend was ook QOTSA toch?
Ik ken Tivoli wel, maar heb er nog nooit iets opgenomen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken Tivoli als mijn broekzak, wat wil je weten?
Bij de mixtafel is qua geluid natuurlijk het beste, achterin in het midden. Let wel op de bewaking, die lopen in Tivoli bizar veel rond. Staan meestal aan de zijkanten en kijken van boven naar beneden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Tivoli wel, maar heb er nog nooit iets opgenomen.
Maar als je me de ideale opname-spot en de instellingen voor mijn recorder kan vertellen, dan graag...
Volgens mij was dat de redenatie van je zusquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wat stomMisschien omdat iedereen zegt dat het te ver is ofzo? En jij doet inderdaad niet snel moeilijk over een afstand
quote:QOTSA is inderdaad de dag ervoorEn je weet wie er meegaat toch? Die gaat de volgende dag ook mee
Misschien is dat nog een extra steuntje in de rug
![]()
Ik ben gek op 1e rijen van balkons...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de mixtafel is qua geluid natuurlijk het beste, achterin in het midden. Let wel op de bewaking, die lopen in Tivoli bizar veel rond. Staan meestal aan de zijkanten en kijken van boven naar beneden.
Nee, vertel...quote:Heb ik wel eens verteld dat ik een musicalbootleg verleden heb?
Er is een balkonquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op 1e rijen van balkons...
Niet alleen mijn zus, maar ook Zebaz bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de redenatie van je zus
[..]![]()
Nou ja ik heb wel eens bootlegs gemaakt bij Miss Saigonquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op 1e rijen van balkons...
Mijn microfoons zijn zo klein, die gaan ze niet zien...
[..]
Nee, vertel...
Hmm, dat is dan weer minder, dat staan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is een balkon
Wel staplek trouwens.
Achterin op het balkon kun je ook zitten als je op tijd bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is een balkon
Wel staplek trouwens.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel eens bootlegs gemaakt bij Miss SaigonOok een keer iemand ontmaskerd, heb toen om een kopie gevraagd met als deal dat ik het niet door zou vertellen
Zie mijn post hierna, achterin zit een blok waar je op kan zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan weer minder, dat staan.
Niet omdat ik dat niet wil, maar vanwege de positie van de apparatuur en mics.
Zittend is dat beter te controleren...
Maar dan heb ik tig rijen publiek voor me die in de mics lopen te klappen, fluiten, praten e.d.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Achterin op het balkon kun je ook zitten als je op tijd bent
Gewoon zo'n simpel voicerecordertje, we praten hier over 1999 hequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarmee heb je getaped dan?
Ik bied vooraf altijd mijn naaste buur (indien een vreemde) een kopie van de opname aan mits hij/zij zich wat gedeisd houd...
Je hoort van mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet alleen mijn zus, maar ook Zebaz bijvoorbeeld
Enne is dat een ja?Zou het wel gezellig vinden!
Mwah valt best mee, de mensen op het balkon houden zich doorgaans wel gedeisd eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan heb ik tig rijen publiek voor me die in de mics lopen te klappen, fluiten, praten e.d.
Ik vind Tivoli behoorlijk gehorig wat dat betreft...
Ja echt toffe lineup! Oh en nem de zangeres van BRS vind je lekker (net als ik overigensquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, de echte line-up is ook bekend: 5 mei gaat hier van start met A Silent Express
Daarna nog Moke, Blood Red Shoes en de Magic NumbersEn als afsluiter de Jeugd van Tegenwoordig
http://www.bevrijdingsfes(...)a-muziek/main-stage/
Ik gebruik nu deze aparatuur:quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon zo'n simpel voicerecordertje, we praten hier over 1999 heMaar de kwaliteit was best prima
En relaxed om jouw buur te zijn bij een concert!
Tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hoort van mij
Er knaagt namelijk iets in mijn achterhoofd maar er staat niets in mijn agenda. Dus even controleren enzo
Ziet er goed uit! Zou zelf nog wel eens een bootleg van Arcade Fire willen maken maar heb niet echt de goede apparatuur tot mijn beschikkingquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik nu deze aparatuur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem zaterdag de boel wel mee en zie wel of ik er iets van kan maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah valt best mee, de mensen op het balkon houden zich doorgaans wel gedeisd eigenlijkWas er vorige week nog bij De Staat en ik was de enige die een beetje stond te bewegen op het balkon
Pssst, misschien ga ik alsnog in augustus naar dat concert.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Zou zelf nog wel eens een bootleg van Arcade Fire willen maken maar heb niet echt de goede apparatuur tot mijn beschikking
Das niet echt handig neequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem zaterdag de boel wel mee en zie wel of ik er iets van kan maken.
Ben alleen niet te vroeg, want ik moet 's middags eerst nog naar Soldaat van Oranje in Katwijk.
Goed gepland allemaal...
Oh dat zou zoooo gaaf zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, misschien ga ik alsnog in augustus naar dat concert.
En als je iets zoekt op gebied van concertopnames, ik heb genoeg bronnen...
Ik heb het groupiegen niet zoals jullie dat wel hebben hequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja echt toffe lineup! Oh en nem de zangeres van BRS vind je lekker (net als ik overigens) dus dat is een extra reden om te gaan
Miss Saigon vind ik niks, sorry...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das niet echt handig nee
Ga je trouwens naar Miss Saigon? Ik heb kaartjes besteld
Leuke line-up.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, de echte line-up is ook bekend: 5 mei gaat hier van start met A Silent Express
Daarna nog Moke, Blood Red Shoes en de Magic NumbersEn als afsluiter de Jeugd van Tegenwoordig
http://www.bevrijdingsfes(...)a-muziek/main-stage/
Echt wel, Willeke Alberti komt zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het groupiegen niet zoals jullie dat wel hebben he
De rest gaat denk sowieso niet want geen goeie bands
quote:Mr. Wallace bestaat amper een jaar maar heeft zich in korte tijd geprofileerd als een veelbelovende ska-band. Op de laatste editie van het Rode Oortjes Festival is Mr. Wallace er zelfs met de eerste prijs vandoor gegaan. De band is met de opvallende zangeres, een knallend blazers duo, funky toetsenist en strakke ritmesectie een waardige vertegenwoordiger van de aloude skatraditie.
Ik ken hun muzieksmaakquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt wel, Willeke Alberti komt zelfs!
Hoe komen ze daar nou weer bij?
quote:Een tip is trouwens Mr Wallace op het Local Heroes podium:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met "hoe komen ze daarbij" bedoelde ik: hoe komen ze erop om Willeke Alberti uit te nodigen?
Is er een gay-verkiezing?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met "hoe komen ze daarbij" bedoelde ik: hoe komen ze erop om Willeke Alberti uit te nodigen?
Zou best kunnen, je bent toch iets verzwakt natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff ik kan nauwelijks mijn koffiekopje fatsoenlijk omhoog houden zo trillerig zijn mijn armenheb vanmorgen plasma gegeven bij de bloedbank, maar daar zou je dat toch niet van moeten krijgen?
Bloedsuikerniveau?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Nou nee, eigenlijk niet, je krijgt bij plasmadonatie je rode bloedcellen namelijk weer terug.
Maar heb het elders ook gevraagd en waarschijnlijk gaat het beter nu ik even wat gedronken heb.
Weet niet, ik had wel 3 paaseitjes op sinds ik thuis wasquote:
Ah, plasma only...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Nou nee, eigenlijk niet, je krijgt bij plasmadonatie je rode bloedcellen namelijk weer terug.
Maar heb het elders ook gevraagd en waarschijnlijk gaat het beter nu ik even wat gedronken heb.
Als je zo meteen maar niet onderaan de trap ligt...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet niet, ik had wel 3 paaseitjes op sinds ik thuis was![]()
Maar ik ga het nog eens aankijken, zo nog een stukje trap schilderen
Ik zou hem rippen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, Lange Frans reist ook af naar het noorden
Beter dan dit wordt het nooit:quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Tja...misschien gaat ze wel rappen
PMquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
onweerstorm hier. in de ochtend! belooft niet veel goeds
also, mag ik ook de blog van Soemp?
Mwah dat groupiegedrag valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het groupiegen niet zoals jullie dat wel hebben he
De rest gaat denk sowieso niet want geen goeie bands
Say whatquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Miss Saigon vind ik niks, sorry...
Nee, echt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah dat groupiegedrag valt wel mee hoorHoewel we de avond ervoor wel schaamteloos met zijn vieren op Josh gaan geilen, inclusief vriendlief
merciquote:
Ja hij is waarschijnlijk nog de ergste van ons allemaalquote:
Ja maar ja maar... Dit is zoveel meer dan liefde! Het gaat juist om de oorlog en alles wat daarbij komt kijken. En die liefde is alleen maar leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van liefdesmusicals...
Het kan altijd gekker:quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hij is waarschijnlijk nog de ergste van ons allemaalHoewel, mijn vriendin kan er ook wat van
![]()
Zo zijn wij niet hoorquote:
Het gaat al beterquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, plasma only...
[..]
Als je zo meteen maar niet onderaan de trap ligt...
Daar ben je toch al geweest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem zaterdag de boel wel mee en zie wel of ik er iets van kan maken.
Ben alleen niet te vroeg, want ik moet 's middags eerst nog naar Soldaat van Oranje in Katwijk.
Goed gepland allemaal...
Dat zegt toch niksquote:
Je hebt gelijk. Elke gek zijn gebrek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt toch niksLes Miserables heb ik ook 15x gezien
Musicals die ik heb gezien:quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... Dit is zoveel meer dan liefde! Het gaat juist om de oorlog en alles wat daarbij komt kijken. En die liefde is alleen maar leukWelke musicals vind jij leuk dan? Hebben we het wel eens over gehad weet ik maar ik ben het vergeten
Uhuhquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Elke gek zijn gebrek.
Ja, eind vorig jaar.quote:
Heb je dan nog wel iets anders gedaan in die jaren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhHet bizarre is eigenlijk dat ik de laatste 5 jaar ongeveer geen enkele musical gezien heb. Kun je nagaan in welk kort tijdbestek dit dus heeft plaatsgevonden (tussen mijn 18e en 23e
)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eind vorig jaar.
Ga dus nog een keer, met mw. MM d'r oma die oud-verzetstrijdster is.
Denk dat we die moeten vastbinden, anders gaat ze de nep-Duitsers op het podium te lijf...
Ken je jubileum DVD's van Les Mis?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt toch niksLes Miserables heb ik ook 15x gezien
Bijna allemaal ook gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Musicals die ik heb gezien:
Les Miserables - 4x (favoriet!!)
Cats - 4x
Hair - 4x
Jesus Christ Super Star - 3x
Phantom Of The Opera - 2x
Anatevka
My Fair Lady
Oliver
Annie
Sound Of Music
Cyrano
Mary Poppins
Cabaret
La Cage Aux Folles
Lion King
Suske en Wiske
Soldaat van Oranje
3 Musketiers
West Side Story
Piaff de Musical
En zo zal ik er nog wel wat vergeten zijn...
Die had ik donderdagochtend ook nodig. Niet dat ik het niet alleen af kon...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eind vorig jaar.
Ga dus nog een keer, met mw. MM d'r oma die oud-verzetstrijdster is.
Denk dat we die moeten vastbinden, anders gaat ze de nep-Duitsers op het podium te lijf...
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel iets anders gedaan in die jaren?
Zoek de verschillen en de ontbrekende liefdesmusicals in mijn rijtje...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna allemaal ook gezienBij mij kan daar nog bij:
Miss Saigon 13x
Elisabeth 8x
Aida 6x
Saturday Night Fever 6x
Dirty Dancing
Mamma Mia!
Martin Guerre
Rent 6x
Peggy Sue got Married
Jerry Springer the Opera
The Producers 2x
Witches of Eastwick 2x
West Side Story <--- Had ik al....
Grease 2x
The King and I
Evita 2x
en ik vergeet er volgens mij nog een heleboel
Mw. MM d'r oma?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die had ik donderdagochtend ook nodig. Niet dat ik het niet alleen af kon...
Helemaal gemist door mijn desinteresse in musicals de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je jubileum DVD's van Les Mis?
Laatst in Engeland deze gekocht:
[ afbeelding ]
Wow!!
Had daar toen bij willen zijn, maar ging niet...
Hehequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de verschillen en de ontbrekende liefdesmusicals in mijn rijtje...
Maar respect, je hebt gewonnen...
Die 10th anniversary DVD en CD heb ik ook. Met Colm Wilkinson.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal gemist door mijn desinteresse in musicals de afgelopen jarenThe Tenth Anniversary Concert wel grijsgedraaid trouwens
Ook met Lea Salonga (als Eponine), grappig dat ze er nu weer bij zit
Als Fantine neem ik aan? Ben ooit nog naar New York gevlogen om Lea Salonga in Miss Saigon te kunnen zien (zij is de originele Kim)
Ik heb musicals in de USA (New York en LA), Edinburgh en Londen gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe
Overigens heb ik sommige in je rijtje ook nog vaker gezien:
Les Miserables - 15x
Jesus Christ Super Star - 2x
Phantom Of The Opera - 4x
Lion King - 2x
3 Musketiers - 3x
En dan heb ik het nog niet eens over waar ik ze allemaal gezien hebHeb jij ook musicals in het buitenland gezien?
Ja, zij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
OMGdie Britt (van echte meisjes in de jungle) is op de radio. Zijn er echt mensen die zo praten???
Colm Wilkinsonquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 10th anniversary DVD en CD heb ik ook. Met Colm Wilkinson.
Lea Salonga is me niet zo opgevallen, maar doet volgens mij wel Fantine.
Jenny Galloway doet ook bij deze versie Madamme Thenardier. Meesterlijk!!
Ja!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
OMGdie Britt (van echte meisjes in de jungle) is op de radio. Zijn er echt mensen die zo praten???
Ik in New York, Londen, Oxford, Antwerpen, Malmö, Stuttgart, Essen en Duisburg volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb musicals in de USA (New York en LA), Edinburgh en Londen gezien.
Erg hequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Van de 25th anniversay versie met die gozer van Little Brittain als mr. Thenardier:quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Colm WilkinsonJenny Galloway heb ik volgens mij in Londen gezien, niet helemaal zeker
Maar het past wel bij haar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja nou dat is toch niet normaal? Een beetje accent ok, maar hoe zij haar woorden afsluit?
Hoe heb je dat als puber in hemelsnaam kunnen betalen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik in New York, Londen, Oxford, Antwerpen, Malmö, Stuttgart, Essen en Duisburg volgens mij
Wow dat is tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de 25th anniversay versie met die gozer van Little Brittain als mr. Thenardier:
[ afbeelding ]
Bijna allemaal met mijn moeder samenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe heb je dat als puber in hemelsnaam kunnen betalen?
Dat heeft je een vermogen gekost...
Was 10 pond in Engeland in de uitverkoopbak...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is tofDie ga ik maar eens aanschaffen dan
Nee dat is niet bepaald normaal neequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja nou dat is toch niet normaal? Een beetje accent ok, maar hoe zij haar woorden afsluit?
Moet ik maar snel weer eens naar engelandquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was 10 pond in Engeland in de uitverkoopbak...
Netjes, ik weet wat die grap ongeveer heeft kost.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna allemaal met mijn moeder samenIk werkte toen ik jong was voor musicalbonnen, en naar New York ben ik met mijn vriendje destijds geweest. Maar het meeste wilde mijn moeder ook heen en dan mocht ik mee
Hoewel ik de musicals in Londen wel zelf betaald heb
Serieus? Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, het is officieel: mijn moeder is gek. Ze wil er ¤100 voor hebben.
http://www.bol.com/nl/p/d(...)011212622/index.htmlquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet ik maar snel weer eens naar engeland
Ik ben nog druk aan het onderhandelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nietKun je er niet 50 van proberen te maken?
Dat besef ik me welquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, ik weet wat die grap ongeveer heeft kost.
Had je een leuke vakantie van kunnen houden...
Voor die Beatles singles?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nietKun je er niet 50 van proberen te maken?
Tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)011212622/index.html
¤14,99
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Ik neem ze wel voor 100 Euro, maar ik zal niet lullig doen...
Have funquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga inpakken en zo de stad in.
Terrassen/eten en daarna naar pParadiso...
Uhm, neequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Cobra4 het volgende:
@MaJo. Had jij trouwens mijn laatste bericht op FB nog gelezen mbt die dubbel cd?
Ja, FB lekt af en toe van opwindingquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah dat groupiegedrag valt wel mee hoorHoewel we de avond ervoor wel schaamteloos met zijn vieren op Josh gaan geilen, inclusief vriendlief
Lees dan maar even. Die staat er al een tijdje.quote:
Dat zou ik ook niet doen, maar het is een mooie bijkomstigheidquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, FB lekt af en toe van opwinding
Maargoed, mijn punt was dus dat ik nooit naar een optreden zou gaan enkel en alleen omdat de zangeres lekker is
Alles zal reg kom.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeIk zou het er echt wel voor over hebben maar kan het even niet missen, vooral nu ik door mijn scriptie nauwelijks kan werken en dus even heel krap zit
Zie hem net jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees dan maar even. Die staat er al een tijdje.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie hem net jaMaar kan ook wel een andere keer, of in combinatie met die box van 50 euro
Die hoogofficier van Justitie doet niet meer mee! Ze doet niet meer mee!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Justitie: encryptie moet worden verboden![]()
![]()
Boodschappen willen doen? "nee! Jij doet niet meer mee!"quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die hoogofficier van Justitie doet niet meer mee! Ze doet niet meer mee!![]()
uit een msn gesprek met een van de beste vrienden van m'n exquote:- nou moet ik uitkijken wat ik zeg, maar hij haalde je naar beneden. Ik vond je in het begin een super leuke meid en daar was de laatste tijd eerlijk gezegt weinig van over
- en dat vond ik zo jammer...vooral voor jou zelf
- Mr. Etcie is anders, die zorgt wel voor positieve invloed op je
En dat voor haar hele leven...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Boodschappen willen doen? "nee! Jij doet niet meer mee!"
En dat zegt hij nu pas!?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
uit een msn gesprek met een van de beste vrienden van m'n ex![]()
![]()
Zo ver wil ik niet gaan. Maar ik zou wel eerder iets gezegd hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou een rits Joegoslaven op hem afsturen, meteen mishandelen die gekken...
en spellen kan die ook al nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik zal nu eens bij said friend thee gaan drinken![]()
Mijn enige musical tot nu toe. Mama Mia in Parijsquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over waar ik ze allemaal gezien hebHeb jij ook musicals in het buitenland gezien?
Ja, MaJo is terug!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Mijn enige musical tot nu toe. Mama Mia in Parijs
Zo weer bijgelezen. Jullie gaan hard vandaag![]()
Druk werkt positief op haar. Dus waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is ze alleen terug omdat ze last heeft van SOG?
Wat een wijf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Alleen had hij eerder zijn muil open moeten trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een wijf.
Maar hij heeft denk ik wel echt gelijk.
Mwah. Er is laatst recht in m'n gezicht gezegd over Sven: 'wat moet je met die vent? Nee, serieus, wat moet je met hem?' (door m'n nichtje en het was niet grappig bedoeld). En al had ze het subtiel gebracht, dan nog... Zulke dingen zeg je niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen had hij eerder zijn muil open moeten trekken.
Ik ben van mening dat je zulke dingen wel moet kunnen zeggen. Dit ipv het te laten sudderen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah. Er is laatst recht in m'n gezicht gezegd over Sven: 'wat moet je met die vent? Nee, serieus, wat moet je met hem?' (door m'n nichtje en het was niet grappig bedoeld). En al had ze het subtiel gebracht, dan nog... Zulke dingen zeg je niet.
Ok, het kan natuurlijk dat haar nichtje helemaal niks met Sven heeft, maar dan kan zij dat toch ook anders brengen? Dit is gewoon een gemene opmerking.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben van mening dat je zulke dingen wel moet kunnen zeggen. Dit ipv het te laten sudderen.
Je hebt eerlijk en je hebt het type botte lul, dus ik ben het niet met je eens in dit gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je zulke dingen wel moet kunnen zeggen. Dit ipv het te laten sudderen.
Zeker in het geval Etcie beschreef.
Ik denk dat je jezelf er alleen mee hebt. Dikke kans dat Etcie het er toen helemaal niet mee eens was en de vriendschap rap over zou zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker in het geval Etcie beschreef.
Dus eerlijk zijn is je mond dicht houden?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt eerlijk en je hebt het type botte lul, dus ik ben het niet met je eens in dit geval
Als iemand nu in een relatie zit, waarom daar dan op die manier vraagtekens bij zetten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus eerlijk zijn is je mond dicht houden?
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, eerlijk zijn is zeggen dat Sven niet je type is (gelukkig maar voor Soempie), maar wel blij bent dat zij zo gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was toch ook hier in de sc het geval? Iedereen had haar/zijn mening over de gang van zaken rond de relatie van Etcie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf er alleen mee hebt. Dikke kans dat Etcie het er toen helemaal niet mee eens was en de vriendschap rap over zou zijn.
Toen het over was. Als Etcie er ook iets over post. Als ik aan m'n nichtje vraag wat ze van Sven vindt, dan verwacht ik ook een eerlijk antwoord (goed, niet zo bot, maarja). Maar ongevraagd ga je dat toch niet zo brengen, ook niet zoals die gast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was toch ook hier in de sc het geval? Iedereen had haar/zijn mening over de gang van zaken rond de relatie van Etcie.
Eens. Maar je hebt op dat moment wel gezegd wat je dacht en niet je mond gehouden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
Maar ik heb een goede vriend, die heeft een relatie met een meisje wat ik totaal niks voor hem vind. Dat heb ik hem in het begin eens eerlijk gezegd, hij kon daar verder niks mee, dan is dat toch priman, het is zijn keuze en zijn vriendin, dus waar bemoei ik me dan verder nog mee.
Dat is wel iets anders dan zeggen: 'hij haalt je naar beneden'.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens. Maar je hebt op dat moment wel gezegd wat je dacht en niet je mond gehouden.
Klopt helemaal, maar ik sta vrij dicht bij hem dus kan ook een mening vormen omdat ik haar vaak meegemaakt heb, een nichtje staat bij mij niet zo dichtbij, dus kan ook niet echt een gefundeerde mening vormen over mijn relatie, dus die mag dan wel wat meer op de vlakte blijven in haar mening.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens. Maar je hebt op dat moment wel gezegd wat je dacht en niet je mond gehouden.
Dan ligt het vast aan mijn idee van vriendschap. Maar ik verwacht van mijn vrienden wel dat ze eerlijk aangeven wat ze vinden en niet naderhand aankomen met een verhaal hoe mijn ex mij omlaag haalde en niks voor mij was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen het over was. Als Etcie er ook iets over post. Als ik aan m'n nichtje vraag wat ze van Sven vindt, dan verwacht ik ook een eerlijk antwoord (goed, niet zo bot, maarja). Maar ongevraagd ga je dat toch niet zo brengen, ook niet zoals die gast.
Ik vind wel dat die opmerking achteraf minder erg is, maar als hij een goede vriend was, had hij er ten tijde van de relatie iets over moeten zeggen. En dan inderdaad zoals Soempie zei: op Etcie gericht, niet Pitt erbij betrekken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel iets anders dan zeggen: 'hij haalt je naar beneden'.
Daarom: wat een wijf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ligt het vast aan mijn idee van vriendschap. Maar ik verwacht van mijn vrienden wel dat ze eerlijk aangeven wat ze vinden en niet naderhand aankomen met een verhaal hoe mijn ex mij omlaag haalde en niks voor mij was.
In het geval van Etcie ben ik het met je eens, in het geval van Soempie niet. Dat lijkt mij meer een geval van jaloezie of zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
Dan ligt het vast aan mijn idee van vriendschap. Maar ik verwacht van mijn vrienden wel dat ze eerlijk aangeven wat ze vinden en niet naderhand aankomen met een verhaal hoe mijn ex mij omlaag haalde en niks voor mij was.
Maar waarom dat dan wel naderhand zeggen? Dat vind ik laf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan zeggen: 'hij haalt je naar beneden'.
Pics!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oehh spannend, bijna naar het ziekenhuis en voor het eerst een echo van de baby zien. Voel me net een nieuwe vader
Hij had z'n mond moeten houden of het anders moeten brengen tijdens de relatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar waarom dat dan wel naderhand zeggen? Dat vind ik laf.
als we ze krijgenquote:
Zeker spannend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oehh spannend, bijna naar het ziekenhuis en voor het eerst een echo van de baby zien. Voel me net een nieuwe vader
quote:
ja gaat helemaal niet zo goed met haarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker spannend.
Hoe gaat het met je vriendin? Lijkt me echt heel moeilijk om uiteindelijk het kindje af te moeten staan en daarbij niks te kunnen delen met bijvoorbeeld ouders... Heel tof van je dat je er voor haar bent.
En volgens mij worden er nu twee dingen door elkaar gehaald; een vriend van Etcie en het nichtje van Soempie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar ik sta vrij dicht bij hem dus kan ook een mening vormen omdat ik haar vaak meegemaakt heb, een nichtje staat bij mij niet zo dichtbij, dus kan ook niet echt een gefundeerde mening vormen over mijn relatie, dus die mag dan wel wat meer op de vlakte blijven in haar mening.
Ik vond het wel redelijk vergelijkbaar, behalve dan dat die opmerking van m'n nichtje botter is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens mij worden er nu twee dingen door elkaar gehaald; een vriend van Etcie en het nichtje van Soempie.
Dus als ik een vriend van Sven zou zijn, en ik zag dat jouw relatie met hem jou slecht zou doen, moet ik mijn mond houden?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het wel redelijk vergelijkbaar, behalve dan dat die opmerking van m'n nichtje botter is.
Als je echt goede vrienden bent, dan kun je er iets van zeggen, maar niet op deze manier en zeker niet als vriend van Pitt.
Is ook zwaar voor jou natuurlijk om haar zo te zien, maar ook omdat je er zo, op deze manier, bij betrokken wordt. Wel je hart luchten bij ouders/ vrienden en hier hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja gaat helemaal niet zo goed met haarhet breekt mijn hart
Nee hoor, maar dan zeg je: 'Keet, je bent zo suf de laatste tijd! Ga eens iets ondernemen.' (of iets in die richting)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als ik een vriend van Sven zou zijn, en ik zag dat jouw relatie met hem jou slecht zou doen, moet ik mijn mond houden?
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga maar weer eens maffen, morgen om 05:00 de wekker weermaar wel de laatste keer (deze week)
Maar niet iedereen geeft een reactie op zo'n, door jou gewenste manier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan zeg je: 'Keet, je bent zo suf de laatste tijd! Ga eens iets ondernemen.' (of iets in die richting)
Het hangt dan namelijk niet alleen van de ander in de relatie af he.Dat is de kunst denk ik in een relatie, dat je niet te veel naar de ander gaat hangen. En over eigen gedrag mag iedereen me aanspreken. Maar als ik echt blij ben met m'n relatie en iemand komt daar kritiek op leveren, dan is diegene eerder exit dan m'n vriend.
Ik heb geen zin in mensen die zo negatief doen over iets wat voor mij zo belangrijk is. Ik zou ze ook niet direct aan de kant schuiven, maar het zou wel flink bekoeld zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen geeft een reactie op zo'n, door jou gewenste manier.
En jammer om te horen dat je dan iemand die zijn/haar gevoel uit dan zo maar aan de kant schuift.
Ik zelf zou een pittige discussie met die persoon henben, maar hem/haar niet aan de kant schuiven.
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in mensen die zo negatief doen over iets wat voor mij zo belangrijk is. Ik zou ze ook niet direct aan de kant schuiven, maar het zou wel flink bekoeld zijn.
En dat mensen hun eigen manier hebben om iets te brengen kan ik wel begrip voor hebben, maar over zulke zaken moet je gewoon goed nadenken voor je je muil open trekt. Ik spreek m'n nichtje trouwens nog net zo vaak als voorheen en ze is gewoon uitgenodigd op de bruiloft. Dus de soep wordt niet zo heet gegeten...
Nem, gebruik ik die uitdrukking goed?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef MaJo het volgende:
Yes I'm backgedeeltelijk SOG (lees: scriptie ontwijkend gedrag) maar ook omdat ik jullie stiekem toch wel mistte
Over kutopmerkingen gesproken: ik kwam laatst een oude flirt tegen die ik voorstelde aan mijn vriend. Waarop hij reageert met 'zo'n leuke jongen, echt waar?'ik zag het maar als jaloezie
en dat terwijl hij zoende als een helicopter dus ik kon hem ook niet al te serieus nemen
Of is het een gezegde?quote:
Iemand die een mening heeft hoeft toch niet negatief te zijn? Ik zou juist blij zijn als iemand zijn mening geeft ipv gemaakt positief te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in mensen die zo negatief doen over iets wat voor mij zo belangrijk is. Ik zou ze ook niet direct aan de kant schuiven, maar het zou wel flink bekoeld zijn.
En dat mensen hun eigen manier hebben om iets te brengen kan ik wel begrip voor hebben, maar over zulke zaken moet je gewoon goed nadenken voor je je muil open trekt. Ik spreek m'n nichtje trouwens nog net zo vaak als voorheen en ze is gewoon uitgenodigd op de bruiloft. Dus de soep wordt niet zo heet gegeten...
Nem, gebruik ik die uitdrukking goed?
Dit is wel een gezegde denk ik jaquote:
Inderdaadquote:
Weet je wat het is, het hangt echt af van de manier waarop iemand iets brengt. Als het als feit wordt gesteld: hij haalt je naar beneden, het is niks voor je, etc dan heb ik zoiets vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen geeft een reactie op zo'n, door jou gewenste manier.
En jammer om te horen dat je dan iemand die zijn/haar gevoel uit dan zo maar aan de kant schuift.
Ik zelf zou een pittige discussie met die persoon hebben, maar hem/haar niet aan de kant schuiven.
Ik houd er over op, want ik kan niet overbrengen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand die een mening heeft hoeft toch niet negatief te zijn? Ik zou juist blij zijn als iemand zijn mening geeft ipv gemaakt positief te zijn.
Deze mening was wel negatief over Pitt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand die een mening heeft hoeft toch niet negatief te zijn? Ik zou juist blij zijn als iemand zijn mening geeft ipv gemaakt positief te zijn.
't Is inderdaad niet zo zwart wit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik dat als je (hele) goede vrienden bent dat je je mening wel mag geven over een relatie. Maar wel op een manier die op zijn plaats is.
Je zou kunnen stellen: "wat voor vrienden ben je als je niet zo eerlijk kunt zijn?"
Desalniettemin ZOU het beter zijn sommige van zulke opmerkingen voor je te houden
En in het geval van Etcie komt dat, mbt de opmerkingen van die vriend, dus allemaal achteraf. Daar kan ik dus niet tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je wat het is, het hangt echt af van de manier waarop iemand iets brengt. Als het als feit wordt gesteld: hij haalt je naar beneden, het is niks voor je, etc dan heb ik zoiets van![]()
Als duidelijk aangegeven wordt dat het gaat om een mening en dat diegene ook nog van het tegendeel kan worden overtuigd, dan is het al heel anders. Dan kun je inderdaad de discussie aan gaan. Bijvoorbeeld: 'goh, sinds je met Pitt bent lijkt het er op dat je wat minder ondernemend bent?' ipv 'ik vind dat hij blablalba'.
Idem, ik denk dat ik maar eens ga slapen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik houd er over op, want ik kan niet overbrengen wat ik bedoel.
Ja maar ook negatief over Etcie, want hij zegt dat ze minder leuk werd door hem. Lijkt me ook niet echt leuk om te horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Deze mening was wel negatief over Pitt.En nogmaals, het is een kwestie van goed nadenken voor je je mening over zoiets belangrijks geeft.
Daarom ook mijn allereerste opmerking.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En in het geval van Etcie komt dat, mbt de opmerkingen van die vriend, dus allemaal achteraf. Daar kan ik dus niet tegen.
En daarom ook de mogelijkheid iets te zeggen tijdens de relatie over gedrag van Etcie, ipv over Pitt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar ook negatief over Etcie, want hij zegt dat ze minder leuk werd door hem. Lijkt me ook niet echt leuk om te horen
Maar ik snap wel wat je bedoeldHet heeft vooral te maken met de manier waarop je het brengt
Dat zou ik ook echt niet tof vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En in het geval van Etcie komt dat, mbt de opmerkingen van die vriend, dus allemaal achteraf. Daar kan ik dus niet tegen.
Hij had het wel al eens eerder overwogen, tijdens de relatie alquote:
Ik waardeerde het juist welquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar waarom dat dan wel naderhand zeggen? Dat vind ik laf.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen jullie 'm alsjeblieft ex gaan noemeniets met google resultaten
![]()
Maar ik ben van m'n bui van vanmiddag af hoorhoren dat iemand je echt een leuke meid vindt, het leuk vindt dat ik weer een relatie heb en dat het tof is dat ik wat vrouwelijker (
) aan het worden ben, doet een mens goed
Jouw indianennaamquote:Your Native American Name Is: Nittawosew Kuwanyamtiwa
Your name means: Fertile Beautiful Badger Going Over the Hill
Huisje Boompje Baby gaat goedkomen Soempquote:Fertile
Dus onze opmerkingen de afgelopen maanden heb je niet gelezen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen jullie 'm alsjeblieft ex gaan noemeniets met google resultaten
![]()
Maar ik ben van m'n bui van vanmiddag af hoorhoren dat iemand je echt een leuke meid vindt, het leuk vindt dat ik weer een relatie heb en dat het tof is dat ik wat vrouwelijker (
) aan het worden ben, doet een mens goed
Lezen en horen is iets andersquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus onze opmerkingen de afgelopen maanden heb je niet gelezen!
Nu ga ik echt snurken.
En dit Soempquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah. Er is laatst recht in m'n gezicht gezegd over Sven: 'wat moet je met die vent? Nee, serieus, wat moet je met hem?' (door m'n nichtje en het was niet grappig bedoeld). En al had ze het subtiel gebracht, dan nog... Zulke dingen zeg je niet.
De zoveelste privacyschendende maatregel die men ons door de strot probeert te douwen waarbij kindermisbruik als excuus wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Justitie: encryptie moet worden verboden![]()
![]()
Laat gaan, joh...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ik moet denken aan pubers die met de meest verschrikkelijke keuzes aan komen zetten. Daar moeten ze toch zelf achter komen. Natuurlijk kun je af en toe wel wat vragen of opmerken, maar ze zullen er toch tegenin gaan als je te duidelijk je mening geeft (en terecht).
Ik zou het iets subtieler brengen (want wat die kinderen doormaken is ook te erg voor woorden) maar je hebt wel gelijk als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De zoveelste privacyschendende maatregel die men ons door de strot probeert te douwen waarbij kindermisbruik als excuus wordt gebruikt.
Die paar kinderen die uit elkaar getrokken worden staan in geen verhouding tot de draconische maatregelen die de opsporingsdiensten willen opleggen om hun werk wat makkelijker te maken... om over een hellend vlak maar niet te spreken.
Volgens mij welquote:
Ik zou het wat vinden om 'per ongeluk' bij die vrouw in de mailbox te gaan en de berichten te 'verhuizen'...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het iets subtieler brengen (want wat die kinderen doormaken is ook te erg voor woorden) maar je hebt wel gelijk als je het mij vraagt.
quote:
Ik stel voor om even in haar privé gegevens te duiken, kijken hoe belangrijk ze privacy dan zal vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou het wat vinden om 'per ongeluk' bij die vrouw in de mailbox te gaan en de berichten te 'verhuizen'...
Gewoon e-mailadres opsporen en gebruiken voor allerlei doeleinden...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik stel voor om even in haar privé gegevens te duiken, kijken hoe belangrijk ze privacy dan zal vinden
Mijn favoriete Elbow nummerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik heb vandaag het nummer One Day Like This van Elbow ontdekt![]()
![]()
Dat laatste is onjuist. Een slot is fysieke beveiling, encryptie is digitale/non-fysieke beveiliging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Etcetera het volgende:
Bij haar inbreken. Een slot op de deur is ook encryptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |