Die ging op vakantie!quote:Op maandag 18 april 2011 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Psst, PS... wat is er met 1040 gebeurd?
Te gek! Deel 1040, veel plezier op vakantiequote:
Burkina Fasoquote:
Vers gemaakt is altijd beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kunnen we over discusseren, maar dat doen we niet...
Mogguh MaJo.quote:
quote:En de witte bonen in tomatensaus maken het juist af, mjam
Meuningquote:
Ja, doen we.quote:
Niet eerlijkquote:
Hoe staat het met de kleine?quote:
Bedoel je daarmee mijn scriptie?quote:
quote:
Ik bedoelde natuurlijk Vito maar de scriptie is minstens zo interessantquote:
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Vito maar de scriptie is minstens zo interessant
Heb je je nog wat opgestuurd?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
OhMet Vito gaat het goed, hij is erg opgewekt (what else is new
) en lijkt weinig pijn te hebben. Ik ga zo naar Wijk, dan koop ik een touw en ga ik hem knuffelen
Ik heb niets meer opgestuurd omdat het uiteindelijk allemaal te onsamenhangend isMaar laatst wel mijn plan opgestuurd hoe ik de krantenartikelen wilde gaan analyseren en dat heeft hij wel goedgekeurd
Dit is uiteindelijk het belangrijkste gedeelte van mijn scriptie dus het is fijn dat dat in ieder geval goed zit
Als je het zo leest klinkt het een beetje vreemdquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Wijk, dan koop ik een touw en ga ik hem knuffelen
Dat dacht ik ook al, maar bedacht dat Vito de hond was...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je het zo leest klinkt het een beetje vreemd
Dat snap ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je het zo leest klinkt het een beetje vreemd
Dan is het goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ikIk koop een nieuw touw voor hem want hij is helemaal gek van touwen
En dan ga ik hem knuffelen, het touw staat daar los van
+ 2 openingen = 5...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef TradeMarkie het volgende:
krijg ik net een pakketje binnen van een leverancier met wat kleine onderdeeltjes daarin. Maar in het doosje zitten 2 handvatten, dus openingen, die groter zijn dan de bestelde onderdelen.
Nu heb ik er nog maar 3 van de 5
die zijn tijdens verzending eruit gerommeld gok ik, want de openingen waren al aanwezig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+ 2 openingen = 5...
Waren die handvatten al gedurende de verzending geopend en zijn toen de 2 onderdelen verdwenen of ben je net de onderdeeltjes pas kwijtgeraakt na openen van het doosje?
Slim van de verzender dan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die zijn tijdens verzending eruit gerommeld gok ik, want de openingen waren al aanwezig.
inderdaad, erg handigquote:
Oeh vet daar had ik ook wel heen gewild! I've been working as a waitress in a cocktail barquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond naar The Human League in Paradiso, terwijl 200 meter verderop Katzenjammer speelt in de Melkweg, waar ik ook kaartjes voor had.
Maar die zijn gelukkig verkocht, nu ga ik zaterdag Katzenjammer zien in Utrecht...![]()
![]()
Er zijn nog kaarten voor The Human league vanavond. Even relaxen van je scriptie...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh vet daar had ik ook wel heen gewild! I've been working as a waitress in a cocktail bar![]()
Ik heb een van de tofste herinneringen aan dat nummer
We waren naar Kim Wilde geweest met een stel vrienden (meesten homo) en toen werd daarna Don't you want me baby gedraaid waarop we als een soort catwalk door de zaal zijn gaan lopen met een dienblad
Erg veel lol gehad
Zit nu even lekkere jaren 80 te luisteren door jouNew Order, Depeche Mode en nu The Cure
5 Mei staan ze op het bevrijdingsfestival in Zwolle (GRATIS!!!), Oosterpoort is inderdaad uitverkocht. Had het hier wel al een tijd geleden gemeld...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Katzenjammer, die wil ik ook nog wel eens zien! Deze week (donderdag?) staan ze volgens mij hier in de Oosterpoort, maar zal wel uitverkocht zijn.
"Ja, alweer ja!" (waar was dat ook alweer van?quote:
Weet niet of ik zaterdag opname's kan maken, Tivoli is voor mij redelijk onbekend terrein wat dat betreft...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
MM, maak me na je bezoekje aan katzenjammer dan maar zo jaloers dat ik volgende keer sowieso ga!
Zou vet geweest zijn maar komt nu echt even niet uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten voor The Human league vanavond. Even relaxen van je scriptie...
Ik heb de hele dag al The Human League op staan.
Die nummers die ik postte zijn van hun eerste album, waarop ze nauwelijks zelf wisten wat een synthesizer was. Ben gek op syntpop/new wave an ben erg blij met de revival van een hoop bands (OMD en Ultravox vorig jaar, A Flock Of Seaguls 2 jaar gelden en nu dus weer Human League)...
Bij Adele was het gay-gehalte trouwens ook erg hoog vorige week.
Wat is dat dat toch?
+ dat ik dan ook in Groningen ben natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Goed plan!
MM, maak me na je bezoekje aan katzenjammer dan maar zo jaloers dat ik volgende keer sowieso ga!
Bevrijdingsdag blijf ik fijn hier in Groningen, want dat wordt ook een leuke line-up
En bovendien gewoon gezellig met mn vrienden in het stadspark hangen, en later even pizza eten bij vrienden die vlak in de buurt wonen
Oeh kan je even de blog PMen? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Ah! Al gevonden op Soemp dr blog
Gewoon jaloersmakende verhalen is ook goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet of ik zaterdag opname's kan maken, Tivoli is voor mij redelijk onbekend terrein wat dat betreft...
Ja!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
+ dat ik dan ook in Groningen ben natuurlijk
Ik ken Tivoli als mijn broekzak, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet of ik zaterdag opname's kan maken, Tivoli is voor mij redelijk onbekend terrein wat dat betreft...
We gaan op dit moment met z'n vierenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Leuk hoor! Krijg je wat mensen mee?
We slapen de nacht ervoor in een hostel, hoewel mijn vriend en ik nog nadenken of we er een weekendje aan vast plakkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
En daarna gaan jullie weer richting het westen of gaan jullie in een hostel?
Nem, meegaan joh, is leuk!
He, wat? Mij is nog helegaar niets gevraagd toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan op dit moment met z'n vierenVriendlief, Irien, ik en nog een vriendinnetje van me. Ik probeer Nem ook mee te krijgen maar dat heeft nog niet heel veel succes (help dus even met spammen
) en verder probeer ik mijn zus ook nog zover te krijgen en wat andere vriendinnen
The plot thickensquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, wat? Mij is nog helegaar niets gevraagd toch?
Echt niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, wat? Mij is nog helegaar niets gevraagd toch?
Nee echt nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt niet?Kan ik me niet voorstellen
Maar bij dezen: ga je mee naar het bevrijdingsfestival in Groningen? Word superleuk en ik zou het tof vinden als je meegaat! Volgens mij vond je het te ver, of ik heb dat van tevoren al voor je ingevuld
Oh wat stomquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee echt niet
Ik denk er even over na. Ik vind weinig dingen te ver. Groningen niet in ieder geval
Dat weekend was ook QOTSA toch?
Ik ken Tivoli wel, maar heb er nog nooit iets opgenomen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken Tivoli als mijn broekzak, wat wil je weten?
Bij de mixtafel is qua geluid natuurlijk het beste, achterin in het midden. Let wel op de bewaking, die lopen in Tivoli bizar veel rond. Staan meestal aan de zijkanten en kijken van boven naar beneden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Tivoli wel, maar heb er nog nooit iets opgenomen.
Maar als je me de ideale opname-spot en de instellingen voor mijn recorder kan vertellen, dan graag...
Volgens mij was dat de redenatie van je zusquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wat stomMisschien omdat iedereen zegt dat het te ver is ofzo? En jij doet inderdaad niet snel moeilijk over een afstand
quote:QOTSA is inderdaad de dag ervoorEn je weet wie er meegaat toch? Die gaat de volgende dag ook mee
Misschien is dat nog een extra steuntje in de rug
![]()
Ik ben gek op 1e rijen van balkons...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de mixtafel is qua geluid natuurlijk het beste, achterin in het midden. Let wel op de bewaking, die lopen in Tivoli bizar veel rond. Staan meestal aan de zijkanten en kijken van boven naar beneden.
Nee, vertel...quote:Heb ik wel eens verteld dat ik een musicalbootleg verleden heb?
Er is een balkonquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op 1e rijen van balkons...
Niet alleen mijn zus, maar ook Zebaz bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de redenatie van je zus
[..]![]()
Nou ja ik heb wel eens bootlegs gemaakt bij Miss Saigonquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op 1e rijen van balkons...
Mijn microfoons zijn zo klein, die gaan ze niet zien...
[..]
Nee, vertel...
Hmm, dat is dan weer minder, dat staan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is een balkon
Wel staplek trouwens.
Achterin op het balkon kun je ook zitten als je op tijd bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is een balkon
Wel staplek trouwens.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel eens bootlegs gemaakt bij Miss SaigonOok een keer iemand ontmaskerd, heb toen om een kopie gevraagd met als deal dat ik het niet door zou vertellen
Zie mijn post hierna, achterin zit een blok waar je op kan zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan weer minder, dat staan.
Niet omdat ik dat niet wil, maar vanwege de positie van de apparatuur en mics.
Zittend is dat beter te controleren...
Maar dan heb ik tig rijen publiek voor me die in de mics lopen te klappen, fluiten, praten e.d.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Achterin op het balkon kun je ook zitten als je op tijd bent
Gewoon zo'n simpel voicerecordertje, we praten hier over 1999 hequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarmee heb je getaped dan?
Ik bied vooraf altijd mijn naaste buur (indien een vreemde) een kopie van de opname aan mits hij/zij zich wat gedeisd houd...
Je hoort van mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet alleen mijn zus, maar ook Zebaz bijvoorbeeld
Enne is dat een ja?Zou het wel gezellig vinden!
Mwah valt best mee, de mensen op het balkon houden zich doorgaans wel gedeisd eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan heb ik tig rijen publiek voor me die in de mics lopen te klappen, fluiten, praten e.d.
Ik vind Tivoli behoorlijk gehorig wat dat betreft...
Ja echt toffe lineup! Oh en nem de zangeres van BRS vind je lekker (net als ik overigensquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, de echte line-up is ook bekend: 5 mei gaat hier van start met A Silent Express
Daarna nog Moke, Blood Red Shoes en de Magic NumbersEn als afsluiter de Jeugd van Tegenwoordig
http://www.bevrijdingsfes(...)a-muziek/main-stage/
Ik gebruik nu deze aparatuur:quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon zo'n simpel voicerecordertje, we praten hier over 1999 heMaar de kwaliteit was best prima
En relaxed om jouw buur te zijn bij een concert!
Tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hoort van mij
Er knaagt namelijk iets in mijn achterhoofd maar er staat niets in mijn agenda. Dus even controleren enzo
Ziet er goed uit! Zou zelf nog wel eens een bootleg van Arcade Fire willen maken maar heb niet echt de goede apparatuur tot mijn beschikkingquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik nu deze aparatuur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem zaterdag de boel wel mee en zie wel of ik er iets van kan maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah valt best mee, de mensen op het balkon houden zich doorgaans wel gedeisd eigenlijkWas er vorige week nog bij De Staat en ik was de enige die een beetje stond te bewegen op het balkon
Pssst, misschien ga ik alsnog in augustus naar dat concert.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Zou zelf nog wel eens een bootleg van Arcade Fire willen maken maar heb niet echt de goede apparatuur tot mijn beschikking
Das niet echt handig neequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem zaterdag de boel wel mee en zie wel of ik er iets van kan maken.
Ben alleen niet te vroeg, want ik moet 's middags eerst nog naar Soldaat van Oranje in Katwijk.
Goed gepland allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |