Ik heb die opmerking in vorige post al veralgemeniseerd. Wat wil je nog meer horen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:37 schreef Zith het volgende:
[..]
ik zie men dan ook niet doden bejubelen hier.
Dat je toegeeft dat je redenering fout is. 'mensen juigen chaos toe dus ook de doden'... ->quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:44 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking in vorige post al veralgemeniseerd. Wat wil je nog meer horen?
Doden en/of chaos zijn soms voor het goede doel. Niemand hoeft zich te schamen. Het is dan ook niet dat de ellende wordt bejubeld maar de ingezette weg naar de val van een dictator.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:36 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee de chaos in algemene zin omdat tot de val van de president zou kunnen leiden. Overigens zie ik afgezien van CLF weinig voorstanders hier...
Makkelijk gezegd achter je computer ben benieuwd of je dat ook zou zeggen als al je familie daar woont..quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:59 schreef Zith het volgende:
Het is namelijk nog al lame dat 'wij' ons de ogen uit de kop moeten schamen omdat wij de doden bejubelen, oh wacht dat had je veralgemeniseerd, dat wij de chaos bejubelen![]()
Elke stap die een volk richting vrijheid zet zal ik bejubelen. De chaos en de doden komen door het dictoriale regime.
Dit zijn echt van die zinloze uitspraken. Natuurlijk zou je anders denken als je familie midden in een oorlog zit. Maar voor buitenstaanders is het gewoon zinloos om die emoties erbij te halen 'omdat het allemaal zo erg is'. Daardoor wordt je alleen maar blind. Het is juist een voordeel om geen emotionele verbinding met dit soort zaken te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef Shou het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd achter je computer ben benieuwd of je dat ook zou zeggen als al je familie daar woont..
Als mijn familie bij de onderdrukten zouden horen wel, als mijn familie een van de gelukkige minderheden is niet neequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef Shou het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd achter je computer ben benieuwd of je dat ook zou zeggen als al je familie daar woont..
Onderdrukten of niet, kijk maar naar Libi en Irak nu iedereen gaat eraan..quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Als mijn familie bij de onderdrukten zouden horen wel, als mijn familie een van de gelukkige minderheden is niet nee
Niks zinloos, me familie is doodsbang in Lattakia en Homs, ze durven niet meer naar buiten te gaan..quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die zinloze uitspraken. Natuurlijk zou je anders denken als je familie midden in een oorlog zit. Maar voor buitenstaanders is het gewoon zinloos om die emoties erbij te halen 'omdat het allemaal zo erg is'. Daardoor wordt je alleen maar blind. Het is juist een voordeel om geen emotionele verbinding met dit soort zaken te hebben.
Doen ze uit liefde voor Assad. Ze houden namelijk van hem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef aerdt het volgende:
Damascus
Homs
Politie vuurt op demonstranten
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef Shou het volgende:
Zo.. Syri is al vernield nu nog Al Qaeda en de andere randdebielen verwelkomen..
Idd, voor veel mensen hier is het niets meer dan een spannende soap.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef Shou het volgende:
[..]
Wat zeur je dat "moslimterroristen" de macht gaan grijpen terwijl je zelf als een christenterrorist praat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Syrische autoriteiten moeten ook veel en veel harder optreden. Geef die moslimterroristen nog maar een Hama-style lesje.
Was jij niet degene die in elke egypte/libie topic postte dat het zo saai was?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Idd, voor veel mensen hier is het niets meer dan een spannende soap.
maar goed, iemand die graag nog een 50.000 doden ziet kan je toch al niet serieus nemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saai, geen gevechten meer.
Waar heb je het over? De enige die hier achter Assad staat is een gestoorde christelijke libanees.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef aerdt het volgende:
Met andere woorden, laat Assad maar zijn gang gaan, want dat is beter voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |