Voor die nuance was geen ruimte.quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wissel wat tussen GL en D66. Lokaal en regionaal eerder D66, landelijk eerder GL
quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Kut. Zo zie je maar weer, ik ben duidelijk geen Reagan.
Welke?quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef dotCommunism het volgende:
Als je ook die typefout kan verbeteren.
Who's the specter????quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
Heuj, zowel spectre als specter is goed. Weer wat geleerd.![]()
Het is Reagan, in de vorm van PHP!quote:
-re uitgangen zijn over het algemeen British English en -er American English.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
Heuj, zowel spectre als specter is goed. Weer wat geleerd.![]()
Reagan was nogal een simpele ziel.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie zijn stom want jullie haten reagan
Nee hoor, we vonden hem alleen alles behalve een intellectueelquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie zijn stom want jullie haten reagan
Niet onredelijk worden.quote:
Noem eens een linkse intellectueel op dan, friedrich nietsche ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, we vonden hem alleen alles behalve een intellectueel
Ik omschrijf het vrij netjes en redelijk dacht ik zoquote:
Al die nieuwerwetse onzin op Fok!quote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
Vrouwen
Kunnen ook geen fatsoenlijke reeks voortzetten
Het is inderdaad een held, heel diep in zijn hartje geloofde hij ook niet meer in het linkse communisme.quote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
Ik adoreer Gorbachov, voor mij is hij dè politicus van de twintigste eeuw
Nietzsche is links?quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noem eens een linkse intellectueel op dan, friedrich nietsche ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |