Vergeet niet dat hetvolgende nummer ook mainstream isquote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Qua duisterheid gaat het er zeker overheen in mijn visie (voorbeeld: The Machine), maar mainstream vind ik nu echt saai en voorspelbaar klinken (geen bash, ik hou er gewoon niet van). Zo rond 2002-2004 was het een stuk meer mijn smaak, nu eigenlijk totaal niet meer...
[..]
Bioweapon setjes (Magic City promomix) vallen bij mij altijd goed in de smaak op warme zomerse dagen als vandaag
Ik misschienquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Arnhem met koninginnedag?
edit: Dat is 'm. Zelfde vocals inderdaad. Echt een knaller hoor die remix, denk dat die heel goed ontvangen wordt hier.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
die remix met I like your sense of style wordt denk ik dj mystery - type face (Luna & Chain reaction remix), als we op twitter afgaan;
Luna
Just finished the remix of DJ Mystery-Type Face together with @DjChainReaction. Will play it this Sunday at Bass Academy at Hemkade Zaandam
Wij waarschijnlijk wel, 't liefst willen we dan door naar Revelations wat tot 05.00 uur duurt, echter gaat de eerste trein naar Zwolle pas om 07.30quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
die remix met I like your sense of style wordt denk ik dj mystery - type face (Luna & Chain reaction remix), als we op twitter afgaan;
Luna
Just finished the remix of DJ Mystery-Type Face together with @DjChainReaction. Will play it this Sunday at Bass Academy at Hemkade Zaandam
Wat is er daar te doen qua hardstyle? Wel zin in wat leuks eigenlijk..quote:
word de 4e keerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Denkt het welquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
En daarna doorgaan @ The Level: http://partyflock.nl/party/194489:Revelations.htmlquote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef 16meter het volgende:
http://partyflock.nl/party/199186:Beat_the_Bridge.html
Brug slaanquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Wil ook naar Rev. en moet ook die trein hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef yosander het volgende:
Wij waarschijnlijk wel, 't liefst willen we dan door naar Revelations wat tot 05.00 uur duurt, echter gaat de eerste trein naar Zwolle pas om 07.30.
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Brug slaan- present!
[..]
Wil ook naar Rev. en moet ook die trein hebben
In Arnhem heb je in het centrum toch zo'n kleine nachtwinkel? Ben ik wel eens geweest, maar dat was om 2 uur ofzo, weet niet of ie om 6 uur ook nog open is.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, of 't wordt uitgebreid ergens ontbijten dan (moet er alleen wel wat open zijn
).
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef 16meter het volgende:
Rev. w.s. niet. Als de brug verslagen is dan heb ik wel genoeg hardstyle gehad voor een dagje, verwacht ik.
The Level ben ik ook niet kapot van als locatie.
Hopelijk ook na Arnhem dit jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Luna
Ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als het goed is zijn nu die confirm mailtjes voor de Ground Zero contest eruit. Tenminste.. Ik heb ze gehad
Ik ook... en n sms van mn pa .. "Ja k kreeg mailtjes van Ground Zero of ik mn stem wilde bevestigen... jouw werk zeker weer? Maar op confirm geklikt..." I Love my dadquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als het goed is zijn nu die confirm mailtjes voor de Ground Zero contest eruit. Tenminste.. Ik heb ze gehad
De held!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik ook... en n sms van mn pa .. "Ja k kreeg mailtjes van Ground Zero of ik mn stem wilde bevestigen... jouw werk zeker weer? Maar op confirm geklikt..." I Love my dad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |