Heldquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die hoor je toch wel echt te kennen eigenlijk
Melodie van die plaat is heiligquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Held
En wat kom k dan weer tegen in related:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe te downloaden? Even zoeken in google op "billy hufter emporium 2011" en dan staat daar zo'n Partyflock-pagina met Megaupload-link![]()
Ik versta er NIKS van.. :Squote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Solique het volgende:
Vocal preview van Alphaverb voor Black: http://soundcloud.com/alphaverbnl/alphaverb-typically-white-ft
idd...quote:Op woensdag 20 april 2011 07:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Damn, die solotracks zijn slecht...
Netjesquote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef RiKe het volgende:
Als ik toch nog even mag spammen
http://partyflock.nl/party/196555:Dbstf_World_Tour.html
Ik mag er openen en de entree is lekker goedkoop voor de line-up!
Drop that motherfucking mid-intro motherfuckerquote:Op woensdag 20 april 2011 07:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Aaahhquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Held
En wat kom k dan weer tegen in related:
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 05:37 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die op Emporium ook gaan stage-hoppen heb ik hier wel een aardige mix van verschillende stijlen gemixt
Niizee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe te downloaden? Even zoeken in google op "billy hufter emporium 2011" en dan staat daar zo'n Partyflock-pagina met Megaupload-link
beetje jammer van die laatste tracks wel.. maarja er is nu eenmaal ook een popiejopie-hardcore-tentgelukkig bestaat er een voortijdige-stop-knop
Uuuhh.. ik ook niet.. maar het wordt vast een leuke trackquote:
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Om het beleefd te formuleren, de kwaliteit van de tracks is best wel "wisselend"quote:Op woensdag 20 april 2011 07:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Niet haten op hardcorequote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef Krulliewullie het volgende:
beetje jammer van die laatste tracks wel.. maarja er is nu eenmaal ook een popiejopie-hardcore-tentgelukkig bestaat er een voortijdige-stop-knop
![]()
Wat een lekker nummertje is dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef eQuaL het volgende:
Kan iemand hier een safri-duo remix van maken? Dan zou het echt een perfect nummer zijn
Heel subtielquote:Op woensdag 20 april 2011 05:37 schreef T-Force het volgende:
Hoe te downloaden? Even zoeken in google op "billy hufter emporium 2011" en dan staat daar zo'n Partyflock-pagina met Megaupload-link
Noppes, en inderdaad zo kun je het lezen ja, was niet de bedoelingquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heel subtielMaar heb jij die gemixed, want zo lees ik het wel, maar de naam zegt wat anders?
De meeste mainstream Hardcore is gewoon kut, laat ons hatenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef NLS04 het volgende:
Tracks voor vandaag:
Scope DJ - Househeads
Noisecontrollers - Summer in the city
Gostosa - Sutra
Wildstylez - KYHU (NC remix)
De hardste hardstyle grenst aan mainstreamquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Noppes, en inderdaad zo kun je het lezen ja, was niet de bedoeling
[..]
De meeste mainstream Hardcore is gewoon kut, laat ons haten![]()
[..]
![]()
Inderdaad perfect voor zo'n dagje als vandaag!
Totaal niet mee eensquote:Op woensdag 20 april 2011 13:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
De hardste hardstyle grenst aan mainstream
Dus nein mann, ich lasse ihr nicht haten ()
Het ligt mooi in t verlengde van elkaarquote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens![]()
Maar als jij dat vind is dat prima![]()
Jij houdt van Mainstream Hardcore, ik niet, deal?
Ik hou van KrullieWullie, Early Hardstyle, Hardstyle, Mainstream Hardcore (tot 2005 ong.), Early Hardcore, Industrial, Frenchcore, Hardtechno, Schranz, Dubstep, Electro, Zweefhouse, Trance, Classics, Jump & French Tekquote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hou van hardstyle, mainstream hardcore, darkcore, industrial en allerlei andere subgenres
Qua duisterheid gaat het er zeker overheen in mijn visie (voorbeeld: The Machine), maar mainstream vind ik nu echt saai en voorspelbaar klinken (geen bash, ik hou er gewoon niet van). Zo rond 2002-2004 was het een stuk meer mijn smaak, nu eigenlijk totaal niet meer...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De hardste hardstyle grenst aan mainstream
Bioweapon setjes (Magic City promomix) vallen bij mij altijd goed in de smaak op warme zomerse dagen als vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef T-Force het volgende:
![]()
Inderdaad perfect voor zo'n dagje als vandaag!
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik hou van KrullieWullie, Early Hardstyle, Hardstyle, Mainstream Hardcore (tot 2005 ong.), Early Hardcore, Industrial, Frenchcore, Hardtechno, Schranz, Dubstep, Electro, Zweefhouse, Trance, Classics, Jump & French Tek![]()
Vergeet niet dat hetvolgende nummer ook mainstream isquote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Qua duisterheid gaat het er zeker overheen in mijn visie (voorbeeld: The Machine), maar mainstream vind ik nu echt saai en voorspelbaar klinken (geen bash, ik hou er gewoon niet van). Zo rond 2002-2004 was het een stuk meer mijn smaak, nu eigenlijk totaal niet meer...
[..]
Bioweapon setjes (Magic City promomix) vallen bij mij altijd goed in de smaak op warme zomerse dagen als vandaag
Ik misschienquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Arnhem met koninginnedag?
edit: Dat is 'm. Zelfde vocals inderdaad. Echt een knaller hoor die remix, denk dat die heel goed ontvangen wordt hier.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
die remix met I like your sense of style wordt denk ik dj mystery - type face (Luna & Chain reaction remix), als we op twitter afgaan;
Luna
Just finished the remix of DJ Mystery-Type Face together with @DjChainReaction. Will play it this Sunday at Bass Academy at Hemkade Zaandam
Wij waarschijnlijk wel, 't liefst willen we dan door naar Revelations wat tot 05.00 uur duurt, echter gaat de eerste trein naar Zwolle pas om 07.30quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
die remix met I like your sense of style wordt denk ik dj mystery - type face (Luna & Chain reaction remix), als we op twitter afgaan;
Luna
Just finished the remix of DJ Mystery-Type Face together with @DjChainReaction. Will play it this Sunday at Bass Academy at Hemkade Zaandam
Wat is er daar te doen qua hardstyle? Wel zin in wat leuks eigenlijk..quote:
word de 4e keerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Denkt het welquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
En daarna doorgaan @ The Level: http://partyflock.nl/party/194489:Revelations.htmlquote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef 16meter het volgende:
http://partyflock.nl/party/199186:Beat_the_Bridge.html
Brug slaanquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Wil ook naar Rev. en moet ook die trein hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef yosander het volgende:
Wij waarschijnlijk wel, 't liefst willen we dan door naar Revelations wat tot 05.00 uur duurt, echter gaat de eerste trein naar Zwolle pas om 07.30.
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Brug slaan- present!
[..]
Wil ook naar Rev. en moet ook die trein hebben
In Arnhem heb je in het centrum toch zo'n kleine nachtwinkel? Ben ik wel eens geweest, maar dat was om 2 uur ofzo, weet niet of ie om 6 uur ook nog open is.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, of 't wordt uitgebreid ergens ontbijten dan (moet er alleen wel wat open zijn
).
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef 16meter het volgende:
Rev. w.s. niet. Als de brug verslagen is dan heb ik wel genoeg hardstyle gehad voor een dagje, verwacht ik.
The Level ben ik ook niet kapot van als locatie.
Hopelijk ook na Arnhem dit jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Luna
Ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als het goed is zijn nu die confirm mailtjes voor de Ground Zero contest eruit. Tenminste.. Ik heb ze gehad
Ik ook... en n sms van mn pa .. "Ja k kreeg mailtjes van Ground Zero of ik mn stem wilde bevestigen... jouw werk zeker weer? Maar op confirm geklikt..." I Love my dadquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als het goed is zijn nu die confirm mailtjes voor de Ground Zero contest eruit. Tenminste.. Ik heb ze gehad
De held!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik ook... en n sms van mn pa .. "Ja k kreeg mailtjes van Ground Zero of ik mn stem wilde bevestigen... jouw werk zeker weer? Maar op confirm geklikt..." I Love my dad
Ik hou van Early Hardstyle, Hardstyle, Mainstream Hardcore, Early Rave, Trance, House (geen liefhebber dat ik bijna elke plaat ken zoals bij hardstyle maar in het zonnetjequote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik hou van KrullieWullie, Early Hardstyle, Hardstyle, Mainstream Hardcore (tot 2005 ong.), Early Hardcore, Industrial, Frenchcore, Hardtechno, Schranz, Dubstep, Electro, Zweefhouse, Trance, Classics, Jump & French Tek![]()
Ik heb mijn stemmen ook even bevestigd!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog meer mensen nog geen mailtje gehad? Anders is er bij mij wat fout gegaan..quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik! ben ik blij dat ik arnhem woon.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:
Ik niet, ga me helemaal verrot zuipen in Amsterdam. Vriendengroep houdt niet van Hardstyle, voor de rest is Arnhem ook wel een beetje ver weg voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Dalton_ het volgende:Wie gaan er allemaal naar Arnhem met koninginnedag?
Nevermind, stond tussen spam.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nog meer mensen nog geen mailtje gehad? Anders is er bij mij wat fout gegaan..
quote:Op woensdag 20 april 2011 05:37 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die op Emporium ook gaan stage-hoppen heb ik hier wel een aardige mix van verschillende stijlen gemixt
StardustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe te downloaden? Even zoeken in google op "billy hufter emporium 2011" en dan staat daar zo'n Partyflock-pagina met Megaupload-link![]()
![]()
Wat een perfect nummer voor zo'n dag als Emporium (mits zonnetje).
Is wel een fijne mixIk ben ook wel van plan een beetje te gaan rondhuppelen bij iedere area, ff kijken wat voor een rotzooi Steen is
![]()
Ik 'haat' op mainstream hardcore, net zoals ik 'haat' op onder andere metal muziek, de geur van pindakaas, liegen, mijn breezerbroertje, natte hond en mensen die alleen maar stilstaan tijdens een feest! Daar veranderd niemand iets aan en daarmee basta!quote:
Aahquote:
Wordt knallen weer dus!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens volgende week in de magic show.... Chain Reaction, Solutio & The I's und ik
Zomaar haat je mijquote:Op woensdag 20 april 2011 21:59 schreef Krulliewullie het volgende:
en mensen die alleen maar stilstaan tijdens een feest!
Een voorbeeld voor alle vrouwen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:59 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik 'haat' op mainstream hardcore, net zoals ik 'haat' op onder andere metal muziek, de geur van pindakaas, liegen, mijn breezerbroertje, natte hond en mensen die alleen maar stilstaan tijdens een feest! Daar veranderd niemand iets aan en daarmee basta!![]()
Vind hardstyle en main-hardcore ook helemaaal niet op elkaar aansluiten, als er een hardcore afsluiter is op een hardstyle-feest vind ik de sfeer in dat laatste uur ook meteen naar beneden kelderenIndustrial als afsluiting vind ik dan weer een stuk beter, goed voorbeeld is het setje van Wavolizer @ Theracords Radio Show 102 (Dark Special)
Doe mij maar Angerfist - Terror of my speedcore!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:08 schreef Beach het volgende:
Ik hoor liever Nobody said it was easy als afsluiter.
Dankuquote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor alle vrouwen.
Tenzij ze zichtbaar genieten natuurlijkquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Danku
[..]
Tenzij ze zichtbaar genieten natuurlijk
Trouwens, dit nummer van Angerfist is eigenlijk best wel oke in tegenstelling tot hun nieuwe nummers!Thanks to T-Force voor de tip
![]()
Nou?? .... vorige Loudness sloot Chris One ook af met:quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Als ik de lineup zie is dat hopelijk niet het geval op Loudness
Je kan HS en hardcore niet vergelijken imo. Het zijn 2 compleet andere stijlen als je het mij vraagt. Ik vind de hoge bpm en de kicks in hardcore gewoon niet lekker. Is puur smaak denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hetvolgende nummer ook mainstream is
Ik ken geen hardstyle nummer dat duisterder klinkt dan dit. Is ook verder niet erg, want al dat duistere hoeft nou ook weer niet voor mij
Ps. Mocht je wel nummers kennen die qua rauwheid hier overheen gaan, geef dan mooi voorbeeldjesta ik wel voor in!
edit: ik ben trouwens niet uit op een hardstyle/hardcore warmaar beetje discussie en smaakverschillen uitwisselen is denk ik wel toegestaan, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |