Achja op zich is het nu ook best chill. Net gedouched, nu beetje koffie zuipen en fokken tot ik weg moet. Beter dan altijd dat gehaastquote:
Ik heb het ook alweer verneukt. Ik was op tijd op om college te halen. Ging ik nog even mail checken en fokken enalles. Toen was ik te laat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Achja op zich is het nu ook best chill. Net gedouched, nu beetje koffie zuipen en fokken tot ik weg moet. Beter dan altijd dat gehaast
Vroeg opstaan is chill.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Achja op zich is het nu ook best chill. Net gedouched, nu beetje koffie zuipen en fokken tot ik weg moet. Beter dan altijd dat gehaast
quote:
quote:
Wigger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
He's gonna make you his sex slave
You gonna gogle mayonaise
Unless we bust a massive monster mammajam
We've been to so much shit
Deactiveded lasers with my dick
Now it's time to blow this fucker down!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck your couch, nigga!
Kende je die nog niet?quote:
Ouwe, heb je nog tijd om even te reageren op mijn laatste pm?quote:
Ik zou dat niet doen, Michhas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe, heb je nog tijd om even te reageren op mijn laatste pm?
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb hem verwijderd man, PM inbox was gisteren vol en ik moest nog wat chicks hosselenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
Mannenzaken jongens, laat de volwassen maar even een gesprek houdenquote:
Nog 2,51quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Bozz187 het volgende:
Aah verveling hiero, hoe lang nog tot zaterdag
Doet dat maar hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Mannenzaken jongens, laat de volwassen maar even een gesprek houden
[..]
Nog 2,51
Echt wel, en zulke leuke topics ook!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Genoeg leeftijdsgenoten daar he?
Jij en Rossdale hosselen die chickies daar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt wel, en zulke leuke topics ook!
Ben je waar je had willen zijn als dertiger?
Sex als 40er: wilder, intenser, bewuster en ongeremder
Typische klachten van een dertiger.
Tegenhangtopic: Wat zijn de voordelen van ouder worden?
Jonger doe je niet meer aan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik hou me nog bezig met de categorie 20-30
Maar de vraag is, houden zij zich ook bezig met jou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
40+ is Bozz-territorium
Hoi Rossdale!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
40+ is Bozz-territorium
Nopequote:
Moet dat vrijwillig zijn dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar de vraag is, houden zij zich ook bezig met jou?
Die had je al een keer gepost.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
En trouwens, Hoi Pringles!
[ afbeelding ]
Ah, gelukkig word(t?) ik herkendquote:
Rustig aan het werk he, genieten van het mooie uitzichtquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ah, gelukkig word(t?) ik herkend
Fijn je weer te zien
Hoe gaat het met jullie?
Gino pietermaai sowieso.quote:
quote:
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rustig aan het werk he, genieten van het mooie uitzicht
Met jou?
Een vest met dit weer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Hmm zit nog te twijfelen als ik vest aan zal doen, is opzich wel een endje fietsen, maar ik zie al ik naar buiten kijken best veel mensen met alleen t-shirt aan.
Ik weet, maar is zo'n fietspad waarbij je redelijk veel last hebt van wind, als dat er is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een vest met dit weer.Man, je kan onderhand aan het strant gaan liggen.
JA, HET STRANT JA.![]()
bring your own bible??quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:05 schreef dreamzk het volgende:
En ik leef weer, wat een weekend was dit. Ben blij dat ik nog leef en niet ben dood gemaakt door crackverslaafdenLekker weer is het nu, dus ik ga het park in. Iedereen is welkom, byob
Het viel me gisteren in de trein alweer op wat voor een leuke meisjes er bij Breda in en uitstappen.quote:
Wel waar.quote:
quote:
Studentes aan de NHTVquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het viel me gisteren in de trein alweer op wat voor een leuke meisjes er bij Breda in en uitstappen.Ik snap echt niet hoe dat kan. Misschien willen ze er allemaal zo leuk uitzien voor Rossdale, dat zal het zijn.
![]()
Dalijk naar scheveningen.
Nijmeegse hoge technische vereniging? Of zit ik nu in de verkeerde richting te denken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nah is niet goed voor de lijn
Mvg,
Karel Anker.
Ik heb sinds gister weekend tot volgende week woensdag! en dan na donderdag vakantiequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:46 schreef Frankii het volgende:
Het nog dinsdag
MAAR NA MORGEN AL WEEKEND TOT EN MET MAANDAG LOLOLOLOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |