Zonder doelen doe je maar een dotje. Dan kan elke idioot.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Basp1 het volgende:
Mensen denken dat het hele leven maar om doelen draait. Pluk de dag en geniet ervan is al mijn hele leven mijn motto.
Dus jij staat nog steeds in de snackbar en woont bij je ouders thuis? Je hebt immers geen doel gehad om carrière te maken of anderszins een baan te zoeken die je leuk lijkt, en je hebt ook niet jezelf tot doel gesteld om een keer op jezelf te gaan wonen... Volgens mij heeft iedereen wel doelen, alleen maakt de een ze voor een wat langere termijn dan de ander, of legt de lat wat hoger/lager.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Basp1 het volgende:
Mensen denken dat het hele leven maar om doelen draait. Pluk de dag en geniet ervan is al mijn hele leven mijn motto.
Tuurlijk is dat niet gebeurd. Maar de opleiding die ik gedaan heb, heb ik gedaan omdat ik een opleiding moest doen en niet precies wist wat ik wou. Net zoals mijn werk wat ik nu doe is erg leuk, maar ik heb nooit het idee gehad dat ik perse chocolaatjes ontwerper wou worden. En als ik nu iets anders vind in mijn vakgebied (product ontwikkeling in de breedste zin) zou ik ook daar zo mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Bart het volgende:
Dus jij staat nog steeds in de snackbar en woont bij je ouders thuis? Je hebt immers geen doel gehad om carrière te maken of anderszins een baan te zoeken die je leuk lijkt, en je hebt ook niet jezelf tot doel gesteld om een keer op jezelf te gaan wonen... Volgens mij heeft iedereen wel doelen, alleen maakt de een ze voor een wat langere termijn dan de ander, of legt de lat wat hoger/lager.
Couldn't agree morequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nee ik ben er niet.
Het was een bumpy ride ....
Maar ik heb geleefd en voel me afgeleefd/afgeragd ...
Had het anders gekund JA ik heb vele verkeerde keuzes gemaakt!
Maar wat is het leven zonder fouten?![]()
Erg saai en succesvol![]()
JE doet toch wat op het moment het beste lijkt als het achteraf niet de beste keuze blijkt te zijn tja jammer dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |