abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 15 april 2011 @ 12:20:43 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95536728
Even een serieuze noot in dit forum.
Als dertiger heb je al het een en ander meegemaakt in je leven.
Is het wat je dacht dat het zou zijn?
Of ben je nog bezig om je doelen te realiseren?

Ik ben niet waar ik als kind wilde zijn, wilde vroeger dierenarts worden.
Maar ben wel waar ik wilde zijn toen ik in de IT ging werken. :)
Ook buiten werk ben ik waar ik wil zijn, ondanks de nodige tegenslagen.
Dus al met al mag ik zeker niet klagen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95536923
In 40+? :P

..Ik moet er persoonlijk niet om denken dat ik voor m'n 40e mijn doelen al bereikt heb.
Dat is vragen om een midlifecrises. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95536975
Mensen denken dat het hele leven maar om doelen draait. Pluk de dag en geniet ervan is al mijn hele leven mijn motto. :D
pi_95537333
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Basp1 het volgende:
Mensen denken dat het hele leven maar om doelen draait. Pluk de dag en geniet ervan is al mijn hele leven mijn motto. :D
Zonder doelen doe je maar een dotje. Dan kan elke idioot.
Prima als je daarmee kunt leven hoor, maar ik zou me waardeloos voelen. Letterlijk.
  Boks-Chick vrijdag 15 april 2011 @ 12:40:26 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95537556
Eigenlijk op geen enkel front, het leven heeft een bizar verloop gehad :') :D

Maar ik ben wel happy op de plek waar ik nu zit. Qua werk eindelijk weten wat ik wil, qua prive de zaken (eindelijk) op orde op een paar minor hick-ups na.

Als kind wilde ik altijd lerares worden :P Ook nog een klein tijdje dierenarts, maar ben toen uiteindelijk 'in de paarden' beland. Daar weer uit gegaan en nu verandermanager.
lolwut
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:44:38 #6
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_95537728
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Basp1 het volgende:
Dus jij staat nog steeds in de snackbar en woont bij je ouders thuis? Je hebt immers geen doel gehad om carrière te maken of anderszins een baan te zoeken die je leuk lijkt, en je hebt ook niet jezelf tot doel gesteld om een keer op jezelf te gaan wonen... Volgens mij heeft iedereen wel doelen, alleen maakt de een ze voor een wat langere termijn dan de ander, of legt de lat wat hoger/lager.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_95537947
Eh, het verhaal van TS is exact op mij van toepassing! :)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_95538197
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Bart het volgende:

Dus jij staat nog steeds in de snackbar en woont bij je ouders thuis? Je hebt immers geen doel gehad om carrière te maken of anderszins een baan te zoeken die je leuk lijkt, en je hebt ook niet jezelf tot doel gesteld om een keer op jezelf te gaan wonen... Volgens mij heeft iedereen wel doelen, alleen maakt de een ze voor een wat langere termijn dan de ander, of legt de lat wat hoger/lager.
Tuurlijk is dat niet gebeurd. Maar de opleiding die ik gedaan heb, heb ik gedaan omdat ik een opleiding moest doen en niet precies wist wat ik wou. Net zoals mijn werk wat ik nu doe is erg leuk, maar ik heb nooit het idee gehad dat ik perse chocolaatjes ontwerper wou worden. En als ik nu iets anders vind in mijn vakgebied (product ontwikkeling in de breedste zin) zou ik ook daar zo mee kunnen leven.

Juist door jezelf heel veel doelen te stellen worden vele mensen allemaal depresief omdat ze denken dat ze niets bereikt hebben.
pi_95539416
Het is maar net hoe je dat doet. Je kunt je ook een doel stellen dat haalbaar is, bijvoorbeeld. En jezelf belonen voor elke tussenstap die je haalt. ;)
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:55:36 #10
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_95540867
Ik voel me nog altijd 14, sinds toen sta ik zo een beetje stil ongeveer
alleen heb ik werk en een huis, maar verder moet nog alles gebeuren
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_95552996
Doel was altijd om voor mijn dertigste miljonair te zijn. Heb ik maar bijgesteld naar voor mijn veertigste :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:14:15 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95566277
Daar waar ik op m'n 30ste nog dacht te zullen komen voor m'n 40ste heb ik niet gehaald, en zal ik ook niet meer halen... shit happens, sometimes.

Dat wil echter niet zeggen dat ik niet gelukkig ben, sterker nog; ik ben juist gegroeid door het leren omgaan met de beperkingen die ik nu wel heb en toen niet had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:48:06 #13
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95573891
Ik heb me nooit een voorstelling kunnen maken van "later", maar toch valt het me tegen. Maar denk dat het aan mij ligt O-)

Maar goed... Ik ga me er allemaal niet druk om maken. Doe ik wel als ik 40 ben :P
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:50:42 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_95573940
Ik ben min of meer waar ik wou zijn en dat is op de weg, maar wat ik vervoer is wel even wat anders.

Wou vrachtwagenchauffeur worden, ben dat ook een hele tijd geweest, dwars door Europa enzo, maar nu vervoer ik mensen met een verstandelijke beperking, dwars door heel Venlo en omgeving :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:54:52 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95574011
Ik ben verder dan ik gehoopt had in vele opzichten...smaakt naar meer
Een grote droom niet kunnen waar maken, erg jammer maar het leven gaat door
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_95577465
Ik ben totaal niet waar ik wilde zijn maar helaas heb je lichamelijke ziektes krijgen niet in de hand. :{ Voordeel ik wel dat ik nu er beter geestelijk mee kan omgaan. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_95598259
Nee ik ben er niet.

Het was een bumpy ride ....

Maar ik heb geleefd en voel me afgeleefd/afgeragd ...

Had het anders gekund JA ik heb vele verkeerde keuzes gemaakt!
Maar wat is het leven zonder fouten? :?

Erg saai en succesvol ;(

JE doet toch wat op het moment het beste lijkt als het achteraf niet de beste keuze blijkt te zijn tja jammer dan.

:)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 17 april 2011 @ 16:10:13 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95624647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nee ik ben er niet.

Het was een bumpy ride ....

Maar ik heb geleefd en voel me afgeleefd/afgeragd ...

Had het anders gekund JA ik heb vele verkeerde keuzes gemaakt!
Maar wat is het leven zonder fouten? :?

Erg saai en succesvol ;(

JE doet toch wat op het moment het beste lijkt als het achteraf niet de beste keuze blijkt te zijn tja jammer dan.

:)
Couldn't agree more O+
  zondag 17 april 2011 @ 16:17:08 #19
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_95625048
Geen idee meer wat ik voor ogen had op mijn 30e. Links en rechts zitten wel wat deukjes en krasjes waarvan ik had gewild dat ik ze niet had opgelopen. Over het algemeen ben buitengewoon tevreden maar mijn lat ligt dan ook niet zo heel erg hoog.
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 17 april 2011 @ 19:41:57 #20
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_95634088
Wat ik wilde? Een goede gezondheid, een lieve vrouw / vriendin, een leuke baan die een combinatie is van voldoende financiele armslag zonder een carrieretijger te hoeven zijn zodat je genoeg vrije tijd hebt.
Ik had - naar mijn eigen maatstaven - alles aardig op de rails tot ik mijn vriendin leerde kennen, nu zo'n 9 jaar geleden. Sindsdien is alles in een stroomversnelling geraakt; in positieve zin.
I'm a lucky bastard... :Y
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  zondag 17 april 2011 @ 20:00:38 #21
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95635055
Ja groot. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_95636215
Ik had op mijn 20e een vrij vaststaand idee waar ik zou zitten als ik 30 was.
Maar al doende leert men en ik kan achteraf zeggen dat ik blij ben dat ik niet ben beland waar ik als 20er graag wilde zijn tien jaar later (volgt u hem nog?).

Voor mijn 40e heb ik geen concrete doelen. Gewoon leuk leven, plezier in werk en hobby's en ik voel me succesvol genoeg.

Op mijn 20e had ik wel het idee dat er een relatie en kinderen in het plaatje zouden komen, is tot dusver niet gebeurd en ik maak me er niet te druk over. Que sera, sera en zo. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95649118
Ik ben nog geen 40, maar het begint erop te lijken dat ik richting "zaken op orde" begin te komen.. Heb wel nieuwe doelen gesteld, dan toen ik 30 was...

Dus wie weet, over 5 jaar horen jullie het antwoord (mits dit forum dan nog bestaat)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95649394
Dat zien we dan wel weer.
  zondag 17 april 2011 @ 23:59:48 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95650262
Was ik nog maar een dertiger. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')