Nee het is in het engels 'the topic', in het nederlands 'het onderwerp', dus in het nederlands ook het topic.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef kenserkabouter het volgende:
Het is ook de topic officieel en niet het topic.
Verpest het nou nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef Parvus het volgende:
Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebei
Leuke film was dat altijd, vroeger. Lekker kansloze stereotypes.quote:
Vroeg opstaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen. Ik ben 3 uur te vroeg opgestaan, en ik had nog moeite met opstaan ook.
Achja op zich is het nu ook best chill. Net gedouched, nu beetje koffie zuipen en fokken tot ik weg moet. Beter dan altijd dat gehaastquote:
Ik heb het ook alweer verneukt. Ik was op tijd op om college te halen. Ging ik nog even mail checken en fokken enalles. Toen was ik te laat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Achja op zich is het nu ook best chill. Net gedouched, nu beetje koffie zuipen en fokken tot ik weg moet. Beter dan altijd dat gehaast
Vroeg opstaan is chill.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Achja op zich is het nu ook best chill. Net gedouched, nu beetje koffie zuipen en fokken tot ik weg moet. Beter dan altijd dat gehaast
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |