die wil ik nog wel lezenquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je de Lemony Snicket serie ooit gelezen? En de films gezien? Ook leuk
Owww.... hoe heet dat boekquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou van alles wel hoor, ik heb ook zo'n leuk boek over een meisje dat in NY gaat wonen en dan elfjes ziet (die anderen niet zien) en Merlijn zelf komt er nog aan te pas
LEUKquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
http://www.houseofshoes.n(...)cpc%2dbeslist%2c+cpc
De schoenen die ik gewonnen heb voor oudste
Alleen rood/zwart/grijs
quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
Dat boek leen je zaterdag maar Miran.
Ik heb hiervoor Dean Koontz gelezen, meer thriller, ook goed, maar zijn boek Geheugenfout had ik de eerste paar hoofdstukken letterlijk buikpijn, ik kon maar niet bevatten wat er gebeurde
Ja klopt wel, hij is wel een kei in spanning opbouwen, althans in Geheugenfout, dit was mijn 2e boek van hem en die was leuk maar deed me niet echt veel.quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Dean Koontz is een beetje de tegenhanger van King geloof ik.Nooit een boek gelezen.
Hij is echt grappig, het einde een beetje vaag maar ach dat mag bij Fantasyquote:
Is goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is echt grappig, het eine een beetje vaag maar ach dat mag bij Fantasy
quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed
Ik ben verslaafd aan deze reeks geweest
[ afbeelding ]
Ze zitten nu in dozen, maar ze lezen zooo lekker en snel weg... je mag ze wel lenenquote:
Ja graagquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als me kamer klaar is, me boeken afstoffen en in mijn nieuwe boekenkast zetten
[..]
Ze zitten nu in dozen, maar ze lezen zooo lekker en snel weg... je mag ze wel lenen
Ik wou er wel weer een meenemen, heb je een titel?quote:
Stekeltjesquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja graag
J. zijn haar is vandaag geknipt, terug naar stekeltjes en nu heeft hij weer ineens zo'n babyface
Die naamquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
StekeltjesSweet....
Ow ik ga vrijdag even bij de grote Bart Smit kijken voor de Zoobles
En als ze echt niks hebben, dan een bon
Uhm nee maar bij hun is alles welkomquote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
ooooooow en sparen ze nog die knuffies van de plus?
Neem ik die gelijk mee
Staat op mijn lijstquote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
http://www.bol.com/nl/s/a(...)ml?_requestid=260635
Die heb ik liggen.
ze hebben ze al weer aan de kant geschovenquote:
ik ga zo alles uitzetten en lekker naar bed, even bijslapen van vannachtquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben ze al weer aan de kant geschoven
Mijn mama heeft ze gespaard, en kreeg ze opeens toegestopt
Ow ik irriteer me aan SST, ik ga hem zo uitzetten
ja goed planquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ga zo alles uitzetten en lekker naar bed, even bijslapen van vannacht
weltrustenquote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
Nee ik ga lekker slapen, trusten voor straks allemaal
Trusten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
Trustenquote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik ga even kijken
Vertel jij me dan straks wat er gebeurd is na de noninaties?
Dat klinkt gezellig.quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
omg.. 3 flessen rosé op met zn tweeen..
slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
Dat was het zeker.. maar we hebben er wel vanaf 4 uur over gedaan ofzo .. ken bestquote:
Dat valt alles mee inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat was het zeker.. maar we hebben er wel vanaf 4 uur over gedaan ofzo .. ken best
nu blijft ze slapen, en moet ik mn bed nog verschonen, en douchen.. grr
ik vind het nu weer leuker worden, sinds Stervio erui isquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is dat SST nog iets dan? Ik ben helemaal afgehaakt
Zei ik tochquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok...
Ik ga slapen en dan hoor ik het morgen wel
De maan was MOOI
Zat die er dan nog steeds inquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het nu weer leuker worden, sinds Stervio erui is
Trusten.quote:Op maandag 18 april 2011 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo .. gedouched.. direct weer een stuk helderder!
Nu slapen!
haha. Leukkkk!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft al gebeld. Hij moet nu een presentatie voorbereiden
Ik zit juist even af te koelen, ik vond vanmorgen dat het tijd was voor een grote schoonmaak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat ik nog ff een uurtje zon kan pakken straks!
quote:HTC verstopt 100 Android phones in 1000 paaseieren
HTC heeft weer een leuke ludieke actie bedacht om de brandawareness nog eens een schopje te geven en om het succes van de afgelopen jaren te vieren: komende vrijdag kun je in het Olympisch Stadion in Amsterdam naar paaseieren met smartphones komen zoeken
Maximaal 500 mensen mogen komende vrijdag 22 april (goede vrijdag) in het Olympisch Stadion te Amsterdam paaseieren komen zoeken: wie het eerst komt die het eerst maalt. HTC heeft daar 1000 paaseieren verstopt met daarin een kras-voucher waarvan er 100 stuks de naam van een HTC toestel vrijgeven na het krassen. Er vallen honderd mooie smartphones te winnen, en dat zijn: de HTC Desire-S, Incredible-S, Wildfire en Desire-Z. Na het krassen weet je welke het is geworden.
De eerste 500 mensen die zich bij het stadion melden mogen dus meedoen, en de deuren van het stadion gaan open om 11:00u. Om 11:30 wordt het startschot gegeven om de gekleurde paaseieren te gaan zoeken, en na het zoeken worden de deelnemers verzocht zich te verzamelen in een speciaal vak waar ze mogen gaan krassen. Mensen die geen winnende code hebben gekrast mogen nog een keer het veld op om hun geluk nogmaals te beproeven
Ik denk niet dat zoveel mensen er van zullen wetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je mag wel om 7u voor de deur gaan staan.
Maar 1000 is echt niet veel hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoveel mensen er van zullen weten
beter dan niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dan heb je een kans van 1 op 5 dat je wat mee naar huis neemt.
Tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Tijger en GizmoEnne Kyra natuurlijk....
Ze lagen allemaal bij elkaar, dus foto-moment
DAt is ook niet heel handig, op ene dag als vandaag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het benauwd..
Maar misschien ligt dat aan mn trui.. Die zwart is..
Dat is romantiseren denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik voel de zweetpareltjes al aan mn zak hangen
ja maar werkkleding.. Morgen iets luchtigs meenemen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt is ook niet heel handig, op ene dag als vandaag.
Naked!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar werkkleding.. Morgen iets luchtigs meenemen!
Het is denk ik dat ze niet wil zien waar ze zich mee omringt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Een meisje kijkt serieus altijd naar buiten in de trein.. Op den duur ken je die weilanden toch wel van binnen en buiten?
Misschien is ze op zoek naar een nieuw grassprietje, diee groeien nu hard hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Een meisje kijkt serieus altijd naar buiten in de trein.. Op den duur ken je die weilanden toch wel van binnen en buiten?
Dat zou ook een goeie optie zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is gewoon een monster.. Misschien schaamt ze zich..
Dude. Kom ik werkelijk op een fout moment binnenlopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen 1300 uur vrij.. Lekker naakt in de tuin.. Als word ik dan wel een kreeft..
het doet maar even pijn aan je ogen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude. Kom ik werkelijk op een fout moment binnenlopen
Even mijn wekelijks hallo hier
En daarna ga je als de bliksem jezelf aankledenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het doet maar even pijn aan je ogen!
ik woon in delfzijl noord.. De ghetto van de ghettoquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En daarna ga je als de bliksem jezelf aankleden! Moeten de vogels wel niet denken
(buren heb je niet in Noord-Groningen. Naast elk huis staat eentje leeg)
Wauw. Spreken ze Nederlands?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik woon in delfzijl noord.. De ghetto van de ghetto
Naja, dat valt ook wel weer mee.. Maar ik heb gewoon buren
Ehm.. tsjah... gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
PatriQue, hoe komt het eigenlijk dat jij zonder accent praat?
Hoe de neuk zijn die Delfzijl terecht gekomen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa... maar de ene buren zijn wel antiliaans.. incluis blerend gedrag!
die heb je hier heul veul.. en turken, en marocs..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe de neuk zijn die Delfzijl terecht gekomen.
Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar je bent gewoon helemaal accentloos voor een streek waar ze toch redelijk boers praten toch?quote:
Dat is ook echt zo'n opmerking van iemand uit het westen. Er is niet zoiets als 'boers'quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar je bent gewoon helemaal accentloos voor een streek waar ze toch redelijk boers praten toch?
Nou, dankje! haha.. en ja.. ze kunnen d'r wat van hier idd!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar je bent gewoon helemaal accentloos voor een streek waar ze toch redelijk boers praten toch?
Ik kom niet uit het westen.. ik kom uit het middenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo'n opmerking van iemand uit het westen. Er is niet zoiets als 'boers'
Er zit zoveel verschil in Twents en Gronings en de vele andere Nederlandse dialecten.
Ja, maar daarom... hoe kom jij accentloos?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dankje! haha.. en ja.. ze kunnen d'r wat van hier idd!
Hoe is het met je Talpa-avontuur?
gewoon.. ik vind 't lelijk.. dus heel erg er op letten... maar het gaat nu gewoon vanzelf.. vroeger altijd luister op tv.. en dan nadoen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar daarom... hoe kom jij accentloos?
Ik moet morgenmiddag langskomen. Vandaag alles uitgewerkt, dus we zullen zien
Okequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewoon.. ik vind 't lelijk.. dus heel erg er op letten... maar het gaat nu gewoon vanzelf.. vroeger altijd luister op tv.. en dan nadoen.haha
Almere is gewoon het westen van het land.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom niet uit het westen.. ik kom uit het midden
Maar idd, ik gooi al die dialecten op 'boers'
M'n moeder wel ja.. en als die dan probeert ABN te praten... verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
En je ouders... praten die dan wel met een accent?
Almere is zo'n plaats die de ene keer onder Noord, dan midden, dan West Nederland valtquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Almere is gewoon het westen van het land.
Grappig welquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
M'n moeder wel ja.. en als die dan probeert ABN te praten... verschrikkelijk
In Laren, ja... ik weet verder ook niet zoveel, maar we zullen zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
En leuk.. met wie heb je een afspraak? naar Laren?
Ok, hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grappig wel
[..]
In Laren, ja... ik weet verder ook niet zoveel, maar we zullen zien
Gewoon het westen, 85% van de inwoners is ex amsterdam!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Almere is zo'n plaats die de ene keer onder Noord, dan midden, dan West Nederland valt
Ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon het westen, 85% van de inwoners is ex amsterdam!
Thanksquote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. ik ga waarschijnlijk toch geen media en entertainment management doen..
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. ik ga waarschijnlijk toch geen media en entertainment management doen..
Nou, het word heel mooi aangeprijst als een opleiding waarbij je allemaal toffe projecten doet, zoals zelf programma's maken enzo(voor school he, dat wel..) maar je mag eerst 3 jaar alleen maar theorie doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo niet?
(Ik wilde dat ook gaan doen na dit jaar)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, het word heel mooi aangeprijst als een opleiding waarbij je allemaal toffe projecten doet, zoals zelf programma's maken enzo(voor school he, dat wel..) maar je mag eerst 3 jaar alleen maar theorie doen
Maar dat is het HBOquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, het word heel mooi aangeprijst als een opleiding waarbij je allemaal toffe projecten doet, zoals zelf programma's maken enzo(voor school he, dat wel..) maar je mag eerst 3 jaar alleen maar theorie doen
Die zijn pas in het 4de jaarquote:
Bummer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is het HBO
[..]
Die zijn pas in het 4de jaar
Je krijgt ook projecten he.. je zult dat dat vast en zeker ook wel doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik ga echt geen 3 jaar theorie stampen... dan sterven m'n hersencellen af.. ik wil wel theorie in de praktijk brengen..
Ljouwertquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Waar wilde je die opleiding gaan doen PatriQue?
Dat is ook gewoon grappig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat 'Ljouwert' en geen 'Leeuwarden'
Ahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat 'Ljouwert' en geen 'Leeuwarden'
Daar doelde ik ook opquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahahet is ook grappig.. vooral met een accent.. haha
Heb je op het MBO iets soortgelijks dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus.. ik weet niet... ik kan het nog niet denk ik.. 3 jaar lang theorie stampen...
Misschien dat ik nog 2 jaar 'n mbo opleiding ga doen.. en daarna verder naar t hbo.
O zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neehee, het was een garpje, het enige mediagerichte op het mbo is tvkijken in de pauze
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neehee, het was een garpje, het enige mediagerichte op het mbo is tvkijken in de pauze
Wat is je vooropleiding?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Beetje aan het rondkijken naar mbo opleiding die binnen 2 jaar klaar kunnen zijn..
Dat is allemaal BBL denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Beetje aan het rondkijken naar mbo opleiding die binnen 2 jaar klaar kunnen zijn..
Geen HBO?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Aha oke.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat niet he?
Maar, waar ik 'n diploma heb.. vmbo-tl.. en verkoopchef (mbo-3)
Zou ik niet doen, werk daarin wordt minder, alles wordt geautomatiseerdquote:
Weetje, je moet doen wat je wilt doen! Volg je droom!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en wat als ik dat nou heel leuk vind?
nu maak je me nieuwsgierig...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik dat na vannacht zou hebben gedaan dan zit ik binnen no time in de bak.
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:12 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik had met mijn team a la Oceans de Nederlandse Bank overvallen. Ging goed, tot mijn wekker ging.
Ik vind het ook leuk hoor administratiequote:Op woensdag 20 april 2011 07:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en wat als ik dat nou heel leuk vind?
Jawel. Ik had al een groot deel op papier staan. Het was nu dus alleen wat uitwerken en er een aantal dingen in verwerken.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah okee. Is het een beetje gelukt met het uitwerken? (lijkt me best lastig om zo compleet mogelijk te zijn)
Je kan het! En als je de nieuwe endemol wordt, dan wil ik je persoonlijke assistente wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Ik had al een groot deel op papier staan. Het was nu dus alleen wat uitwerken en er een aantal dingen in verwerken.
Hoop dat het wat is. Ben er best zenuwachtig voor
Ja snap ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Ik had al een groot deel op papier staan. Het was nu dus alleen wat uitwerken en er een aantal dingen in verwerken.
Hoop dat het wat is. Ben er best zenuwachtig voor
uhuquote:Op woensdag 20 april 2011 08:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan het! En als je de nieuwe endemol wordt, dan wil ik je persoonlijke assistente worden![]()
Ben helemaal zat hierZeg ik tegen mijn leidinggevende welke functie ik wil hebben binnen de organisatie, geloof ze het niet... Hoe bedoel je.... het vertrouwen is weg
Ze vond me niet geloofwaardig overkomen... Ja wat willen ze nouquote:
ah ja, lekker eerlijk ookquote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze vond me niet geloofwaardig overkomen... Ja wat willen ze nouOnze afdeling (administratie) bestaat straks niet meer, omdat alles geautomatiseerd word.... Dus ik kijk verder wat ik zou willen bij de bank, dat is toch logisch?
Zeg ze nog wel, ik snap je niet waarom je het niet hogerop zoekt, want je kan veeeeel meer wat je nu doet. Dan doe ik dat, is het weer niet goed
ik denk niet dat het serieus isquote:Op woensdag 20 april 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat nou paaien om je er straks fatsoenlijk uit te mikken of toch nog serieus?
26 april om 16:00 uur horen we of er iemand uit moet per 1-07-2011 OF dat het nog even verlengd wordt (lees: misbruik maken voor ons om dingen op orde te krijgen)quote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah ja, lekker eerlijk ook
Maar je weet nog steeds niet precies hoe en wat?
lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar ben wel kapot![]()
nog twee dagen bikkelen en dan en ik klaar dit kwartaal
Ik mag vanaf dinsdag denk ik ook onbeperkt van de zon genietenquote:
nee het is echt omgedraaidquote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak jezelf in ieder geval niet gek, misschien was de tijd ertussen wel loos en is het daarom vervroegd. Het is wel logisch dat je van alles bij elke beslissing gaat denken op dit moment. Als ze het maar niet aan je merken.
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan je niet direct vragen of je er uit ligt?
Hoppa.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn collega: Hoe moet ik iemand onthoofden
Ik: met een bijl
Mijn collega: Nee in het systeem, de contactpersoon hoofd maken ipv het kind
Oh, meer mensen met ideeen?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
Ze waren er iig wel serieus geïnteresseerd in. En het was er fakking druk![]()
Oh, ik weet het al. Hij is de derde date van Karim.quote:
Ja, dat is hetquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, ik weet het al. Hij is de derde date van Karim.
Damn gurl!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, ik weet het al. Hij is de derde date van Karim.
Zeker...quote:
Media lijkt me inderdaad heul wat leuker en interessanter.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Applicatieontwikkelaar. Totaal iets anders
Ik denk dat ik vandaag definitief ben overgehaald.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Media lijkt me inderdaad heul wat leuker en interessanter.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik hoorde er al 'harige piemel' in, maar nu kan ik helemaal niet meer normaal naar dat nummer luisteren
Scheren die hap!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik hoorde er al 'harige piemel' in, maar nu kan ik helemaal niet meer normaal naar dat nummer luisteren
Je hebt tenminste wat te doenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
pffffffffff moet een verslagje gaan schrijven nog van dinsdag, maar geen inspiratie, maar moet er thuis ook aan werken
Eerst je verslag, dan de leuke dingenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik wil series kijkenOf lekker een filmpje
En misschien wel vroeg gaan slapen
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst je verslag, dan de leuke dingen
Dan ga je slapen en doe je het morgen. Ook goedquote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Jaa maar me ogen vallen bijna dicht
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ga je slapen en doe je het morgen. Ook goed
Op UPCquote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gewoon El Classico kan kijken
4x in 2 weken tegen elkaarquote:Op woensdag 20 april 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op UPC
Ja is een spannende wedstrijd
Volgende week en de week erop ookquote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gewoon El Classico kan kijken
4x in 18 dagenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, 3 weken was het... niet 2 weken
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
ben toch nog even de wedstrijd aan het afkijken
Dat heb je toch snel gedaan. Had dus eigenlijk best gisteravond nog gekundquote:Op donderdag 21 april 2011 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Benny ik heb inmiddels mijn eerste verslagje af![]()
Nu nog 1, maar zit nu even helemaal alleen, dus ik heb de radio uit, lekker stil en rustig nog, en gaan met die banaan
Dit weekend nog wel wat dingentjes doen, maar he! Dat kan in de tuin
ja dat is waar, maar als ik moe ben komt er niks uit me handenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb je toch snel gedaan. Had dus eigenlijk best gisteravond nog gekund
Vertel...quote:Op donderdag 21 april 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar als ik moe ben komt er niks uit me handen
Ow en ik heb gedroomdOver jou en patrique
Nou jij was dus programma baas geworden, en jij had mij en Patrique aangenomen om een nieuw programma te presenteren... Ik was de nieuwe Wendy alleen dan 10 keer leuker, en Patrique was een beetje de Carloquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou jij was dus programma baas geworden, en jij had mij en Patrique aangenomen om een nieuw programma te presenteren... Ik was de nieuwe Wendy alleen dan 10 keer leuker, en Patrique was een beetje de Carlo
Ik ben gewoon lachend wakker geworden
Wat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuk programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |