Daar zou ik m'n dode orka nog niet overheen laten gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ]
Handjes bofe de dekes hoor dames xD
Lays Superchips.quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n dode orka nog niet overheen laten gaan.
Ah fuck nee. Je bent een vriend van een vriend van mij naar het schijntquote:
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah fuck nee. Je bent een vriend van een vriend van mij naar het schijnt
faalquote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef Geelman het volgende:
[youtube]oqktBwboq[/youtube]
Ts luistert wel naar spange beats!
goeie linkquote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef Geelman het volgende:
[youtube]oqktBwboq[/youtube]
Ts luistert wel naar spange beats!
IK BEN WHEEL OUD GENOEEG VOOR DE DISQUO! HET IS ZO!quote:
quote:
Hard ja.quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die dit niet zouden petsen
[ afbeelding ]
Wedden dat ze dan tussen 1 en 3,6 sec. het huis heeft verlaten? XDquote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Sealnova het volgende:
Koop een zwart busje en ga voor haar huis staan.
Wel bazenmuziekquote:
Viespeuk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef JaimyLee het volgende:
Waarom word er trouwens derus en vas muziek van mijn hyves gepost en niet mijn filmpje van toen ik 5 was
Inderdaad, alweer een tijdje geleden ditquote:
Ik lach me kapot over wat er allemaal gepost word hahahahhaquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Lakitu het volgende:
Eerste hyves topic waar de TS totaal geen problemen heeft met dat er pics gepost wordenBAUSS
quote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef JaimyLee het volgende:
Waarom word er trouwens derus en vas muziek van mijn hyves gepost en niet mijn filmpje van toen ik 5 was
Ik voeg graag fok!kers toe en overdrijf soms een beetjequote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef sc00p het volgende:
Waarom voeg je me toe als vriend? Dit is trouwens helemaal geen bazentopic..
Niemand wil jou in je onderbroek in de sneeuw zien.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef JaimyLee het volgende:
het valt me trouwens op dat na meer dan 100 posts de foto dat ik in mn onderbroek in de sneeuw nog neit gepost is, maar wel een foto van mn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Tom Cruise hoofdquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Die met zwart haar is wel lekker
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Had iemand al gekrabbeld dat Jaimy verliefd op Nina is? (Behalve ik dan).
quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:
Me too, topic ook even gekrabbeld.quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zie!quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mooi, ik heb je trouwens als vriendje toegevoegd.
Levensgevaarlijk lelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ik zie!
Waarom durft niemand behalve ik en TS met zijn echte hyves te posten daar? Zijn jullie nou zo lelijk?
Mensen die gaan lopen trollen zonder relhyvesquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ik zie!
Waarom durft niemand behalve ik en TS met zijn echte hyves te posten daar? Zijn jullie nou zo lelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |