Stiemie, hoe gaat het nu met de bloedneuzen?
Yade heeft gelukkig geen nee-buien, maar ze kan wel vreselijk brutaal zijn de afgelopen tijd. Antwoorden als "Omdat ik dat zeg." of "Doe jij maar!" of "Houd je mond." O.o Gisteren maakte ze het zo bont, twee keer vlak achter elkaar bij de deur, en toen heb ik haar naar boven gebracht, met kleding en al op dr bed gezet, zonder knuffels en 5 minuten laten zitten. Ze had toen wel door dat de grens bereikt was, want daarna was ze een engeltje.
DJMO! Wat een super toffe zandbak trouwens! Onze tuin was erg veel volwassen tuin. Maar mijn lieve schoonvader heeft ons terras samen met Knut, in formaat laten verdubbelen. Dus nu kan Yade lekker rondbanjeren. Ze heeft zo'n blauwe schelp, met zand en spulletjes en als het warm is vullen we de deksel met water. Ze is gek op een teiltje met water, afwasmiddel erin, afwasborstel en dan haar keukengerei af te wassen.

En we hebben een vaatwasser.

Oh ja, en het maffe kind kan gewoon opa schrijven. "Rondje... Rondje met een streepje en een rondje met een staartje!" Ze is trouwens bijna jarig, 18 mei drie en we weten niet wat we moeten geven.

Iemand nog ideeen? Ze krijgt al een fiets en een doktersset (ze wil altijd naar je hard luisteren en met een platte hand op je buik tikken en alle andere dingen die de dokter doet, doen) knutselspullen, een barbie (in haar taart) en nu weten we het niet meer.

We wilde eerst zo'n kindercamera doen, maar die zijn me een partij duur. Kan ik net zo goed een goedkope aanschaffen, ze doet toch wel voorzichtig.