Maar draaimolens zijn ook engquote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een heldin Tico!!
Ik kreeg die van mij gister met moeite in de draaimolen
Hij was nogal moe en warm, en de muziek stond erg hard voor een kinderatractie eigenlijk..
Gordels kruisen, dan zitten ze strakkerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
wow wat cool dat ze dat durft zeg!!![]()
Schoonmaken, doe ik ook vaak tussendoor. Soms mag Lennon helpen, soms doe ik het even snel tussendoor. Als Lennon eenmaal goed slaapt tussen de middag, hoort hij ook niets meer en kan ik gerust mn gang. Vaak is dan wel mn zin zoek.
Lennon zit nog voorop de fiets in een bobike zitje. De gordels heb ik strak over zn schouder, maar toch krijgt hij het voor elkaar ze "af te doen". Iemand hier een tip om ze om te laten? Het wordt nu steeds zo'n "gevecht" op de fiets.
Zo ben ik ook begonnen hoor. En steeds op de wc zetten.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
Klinkt als een goed plan met een touwtjeONthoud ik even
Hier loopt een jochie in een boxer. Vandaag geen luier. Punt.
Hij vindt het niet grappigEn af en toe hoor ik: ho! Plas! Schone onneboekje!
En dan kan ik dweilen
Als ik dat probeer, springt Annicka er weer snel vanaf... Zindelijkheid zal nog wel even op zich laten wachten, al zou ze het wél kunnen...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen hoor. En steeds op de wc zetten.
Het begint vaak in de nek, die wordt het eerste blootgesteld aan de zon net als armen / benen. als je lange mouwen/broekspijpen hebt, merk je het daar veel minder snel. In 't gezicht zie je vrijwel nooit iets, omdat die huidoppervlakte constant word blootgesteld aan licht/lucht/water etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Het ziet er inderdaad uit als zonne allergie, maar heeft hij het alleen in zn nek?
ik voegde al snel die disclaimer toequote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef simmu het volgende:
is voor iedereen anders djmo
bij mij start het bij mijn handen en dat blijft het hele voorjaar, zomer en najaar. bij mij is het zo erg dat zelfs in de schaduw blijven niet afdoende is. het geode nieuws: het is wel doenbaar, dus ik trek me er doorgaans weinig van aan
ingrid, anders toch ff mee naar de huisarts gaan?
Die zit vol.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef simmu het volgende:
is voor iedereen anders djmo
bij mij start het bij mijn handen en dat blijft het hele voorjaar, zomer en najaar. bij mij is het zo erg dat zelfs in de schaduw blijven niet afdoende is. het geode nieuws: het is wel doenbaar, dus ik trek me er doorgaans weinig van aan
ingrid, anders toch ff mee naar de huisarts gaan?
http://www.purelijfkracht.nl/cardiflor_zon kreeg er net een mail van vsm over; dit kan wel voor kinderen vanaf 2 jaarquote:Op donderdag 21 april 2011 11:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Die zit vol.
Zoals ik begreep krijg je er toch niks voor.
assistente zei nog dat ik anders morgen de hap moet bellen als het aanhoud.
ik ga die koelinggel oid zo halen, dan door Kim ophalen. En eind vd middag ben ik weer thuis.
Jan heeft sowieso al wel de neiging om (vooral bij een poepluier) zelf z'n luier uit te willen trekken. negen van de tien keer zijn we hem dan voor, maar soms ben ik te laat, en dan heeft hij triomfantelijk óók nog een plas naast z'n uitgetrokken luier gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
Leander vordert nog niet echt.
Nuja, de vooruitgangis: eerst sjouwde hij gewoon door. Nu bevriest hij in zijn beweging en roept hij mij om zijn onderbroek uit te trekkenEn dan zegt hij: ho plas! Moet oppe potje he? Straks plas oppe potje!
En dat na elk plasje 'ergens'
Nuja, hij is zich er nu iig bewust van
ik kreeg die mail net na je vraag hier, moest er meteen aan denken omdat het zo toevallig wasquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Yuk!
DJMO tnx voor de sms. Zag hem nadat ik het toevallig al had gekocht.:D
Kim heeft het ook ineens trouwens.
Heeel herkenbaar, zo gaat het hier minstens 14 uur per dag...quote:Op zondag 24 april 2011 14:32 schreef Stiemie het volgende:
OMG kan iemand mij vertellen hoe ik mijn peuter heel even stil krijg? Gewoon even 2 minuutjes geen geluid alsjeblieft???? Ze kwekt zelfs door als ze alleen op de wc zit![]()
- mama waarom zijn appels rond?
- als we nou op vakantie gaan, is er dan ook zon?
- waarom is er eigenlijk gras?
- wil jij ook een kopje nep-thee?
- hoe maak je eigenlijk vuur?
- vorige keer deed E. zo en toen kwam het precies in mijn oog en blablablablabla etc
en dit is van de laatste 5 minuten ongeveer![]()
Jan wil dus persé een billendoekje hebben om zélf z'n zaakje schoon te boenen. Krijgt hij er geen, dan is het of gillen en spartelen, of met z'n blote handen naar z'n billen graaien (en dus meestal recht in de poep, ik kan niet meteen álle poep weghalen zodra ik z'n luier opendoequote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef Marie79 het volgende:
Sterkte met Seleentje Simmu! Is ze ondertussen al stil?
Die van mij kwekt gelukkig nog niet de hele dag door, maar als hij het doet is het nog wel voor de helft onverstaanbaar...![]()
Maarten heeft de laatste tijd iets nieuws, als hij heeft gepoept en ik ga hem verschonen zegt hij: ikke in de luier kijken, ikke poepies kijkenGelukkig blijft het bij kijken.......
Ja en dan kunnen ze ook verhalen van 4 maanden terug ineens vertellen alsof het net gebeurt is.Of dingen zo vertellen alsof het heeeeeel anders lijkt. "Ja en dan gaat papa mij met de draad van de stofzuiger pijn doen" ehhhh ze ging net op het snoer staan toen hij de stofzuiger tijdens het stofzuigen verplaatstequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe Stiemie, Sasha is exact zo, kletst tegen iedereen, over nieuwe schoenen, nieuwe jas, pleisters, van de trap vallen, splinters etc.![]()
Als dat er echt stond, zou ik haar niet naar die school brengen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Memmel het volgende:
Vandaag lag er een envelop op de mat voor Anna.
"Lieve Anna, op 26 mei is het groot feest. Dan wordt jij vier jaar en kom je bij ons naar school"
*stampvoet*niettus, niet mijn kleine dreuteltje.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef Memmel het volgende:
Wat ontzettend fijn dat je de moeite neemt om speciaal daarvoor in dit topic te posten. Waar zouden we zijn zonder mensen als jij.
Alsjeblieft. Een stempeltje voor jou. Nog vier keer en je krijgt een mooie sticker.
[ afbeelding ]
Oja...het is niet 'als dat er echt stond', maar 'als dat er echt zou staan'.
Leander slaapt al 3/4 jaar niet meer tussen de middagquote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, ligt het spul al op bed?
Kan me voorstellen dat het dan een lange dag is..
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
DJMO: vanaf nu dus verschonen in zijn kamer 's nachts
Wel slim inderdaad.
Tuuuuuut hier. F speelt met auto, Leander pakt hem af. F pakt dan maar een andere auto, Leander pakt hem af. F. mag niet door de deur, niet naar binnen, niet naar buiten (omduwen) en hij houdt geen speelgoed over. En dat ventje is al ziek van een oorontsteking.
Bij elke keer dat ik hem corrigeer gaat Leander keihard brullen en houdt daar de eerste 15 minuten niet meer mee op.
O, en ik ben ziek... Normaal op dit soort dagen ga ik er gewoon met ze uit, maar nu kan ik geen kant op.
SKRIEK
Nee, zeer zeker nietquote:
ik heb Jan twee weken geleden onverwacht een nacht laten logeren ergens. Ik had die dag een migraineaanval en heb toen m'n holte's laten schoonspelen. Vriendin bood aan om hem ook te laten slapen. Hij heeft zich daar als een engel gedragen, zelfs doorgeslapen etc(zonder eigen speen, slaapzak en knuffel, thuis weigert hij in alle toonaarden te gaan pitten zonder ze). Volgende dag wat het meer dan drama thuis, grenzen opzoeken tot 't uiterste etc. Voorlopig dus niet meer uit logeren als 't niet dringend moet om 't een of anderquote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Fijn dat Maarten het leuk vond.
Ik zou niet weten wanneer Annicka uit logeren zou gaan. Misschien als ze 4 of 5 is ofzo? Ik kan het me echt niet voorstellen.
Ik ben halverwege gestopt met kijken, ik werd er zelf al geïrriteerd door.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
DJMO, waarom stel je een kind zoveel vragen als ie net wakker is en je weet dat het heel logisch is dat een kind op een gegeven moment over zn toeren gaat door zoiets?
Ik zou zelf ook niet blij zijn als iemand me zo zat te sarren smorgens vroeg.
Maakt toch niet uit... Ik vind dat je ze best een beetje mag plagen als ze chago zijn... Ik ga Jen ook vaak plagen of kietelen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef Pvoesss het volgende:
Hier komt de dame zo thuis, Ze wil het liefst wel elke week een nachte naar mijn ouders.
Ze regelt het ook gerust zelf met mijn moeder..![]()
Oma, oma kom je mij zo halen dan kom ik lekker slapen![]()
![]()
De kleine wil ik ook pas laten logeren na de 2jaar net als bij haar.
Maar dan ook alleen als ze er zelf om vragen![]()
Een piano wat leuk!![]()
![]()
X krijgt deze fiets
[ afbeelding ]
En djmo ik snap al dat vragen ook niet echt.
En het nut van enkele vragen ook niet
Wat een mooierdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben vandaag koortsig en helemaal niet lekker dus nu is mijn grote dame dus onverwachts gaan logeren bij mijn ouders... Ze kon bijna niet wachten en ging meteen zelf haar rugzakje inpakkenMaar ik mis d'r nu wel stiekem een beetje
Eigenlijk heel vreemd want anders zou ze nu ook gewoon in bed liggen hier...
O ja en mijn koninginnedagdame was 30 april heel erg in haar nopjes
[ afbeelding ]
Als Koen zo'n bui heeft... negeren en lekker even latenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef DJMO het volgende:
Hij zit nu lief te spelen in de zandbak, maar toen hij net uit bed kwam... was dit mijn peuter:
beetje eentonig filmpje, kan ik ook niets aan doen
Compensatie voor gisteren. Hij werd boos, omdat ik boos werd dat hij de deur dichtgooide met mijn hand ertussen. Krijg ik de opmerking "maar dat wil ik", en haalt hij zo uit. Dat was een vlot enkeltje gang om af te koelenquote:
hihi oepsquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon zat net met mn telefoon te spelen en ik hoor een mannenstem... maar Lennon wilde de telefoon niet afgeven. Toen heb ik hem afgepakt en gekeken wie hij gebeld had... had hij gewoon gebeld naar 112
![]()
Ze zullen daar wel denken...
![]()
Zijn noten/pinda's niet gewoon toegestaan vanaf 2 jaar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef Marie79 het volgende:
Idd een gevalletje oeps
Even een vraagje, vanaf wanneer mag een kind cashewnoten? Wij geven het Maarten nog niet, omdat hij wat mij betreft nog wat jong is daarvoor, maar kan eigenlijk nergens vinden waar staat vanaf wanneer het mag...
Geen idee. Ik vind het een eng idee dat ie er al mee begint dus wacht nog even.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn noten/pinda's niet gewoon toegestaan vanaf 2 jaar?Ergens staat me daar iets van bij
hier is piglet alquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Deepfreeze het volgende:
pinda's geloof ik, als ze hun oor kunnen aanraken met hun hand over hun hoofd.. Als ze dat fysiek kunnen zou de keel ook groot genoeg zijn, mocht er 1 blijven steken..
Ik geloof dat pinda's ook de neiging hebben om extra te blijven plakken in het slijmvlies van de slokdarm (HELP piglet
Chris krijgt noten wel gewoon. Hij kauwt ze goed, en we blijven erbij. Maar ik denk pas vanaf 3 jaar ongeveer.
Nummer_zoveel, wat een avonturen.
QFT!!!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kan hij ook zelf opstappen en stoppen/ remmen enzo?
wow!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even heel bruut zonder bijlezen trots doen op mijn grote vent!
Ik vind het echt heel lastig. Kan me ook gewoon niets bedenken dat vandaag geen drama opleverde.... Ik wil mijn lieve meisje terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hier zijn de dames ook toe aan wat nieuwe impulsen.
De ene dag meer dan de ander,want zij hebben natuurlijk altijd elkaar om te spelen.
Ik herken het zeker,Stiemie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groofs! Wat goed zeg!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geïnspireerd door Sasha heb ik ook de zijwieltjes eraf geschroefd en zie hier het resultaat: Opstappen, fietsen en stoppen, ze doet het gewoon helemaal zelf![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben ook als een dolle hond bij iedereen zo'n loopfietsje aan het promoten. Beetje dimmen mag ik wel, geloof ik.
ik ben ook om hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben ook als een dolle hond bij iedereen zo'n loopfietsje aan het promoten. Beetje dimmen mag ik wel, geloof ik.
Wat goedquote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geïnspireerd door Sasha heb ik ook de zijwieltjes eraf geschroefd en zie hier het resultaat: Opstappen, fietsen en stoppen, ze doet het gewoon helemaal zelf![]()
![]()
![]()
![]()
.
Koen gaat ook als een speer op die loopfiets johquote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben ook om hoorTess krijgt een loopfiets!!
Was vorige nacht niet zo'n succes las ik op twitter?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Vicky het volgende:
super LL!!
Tess slaapt voor de 2e nacht in dr ledikant met 1 zijkant eraf.
uhhh neejquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was vorige nacht niet zo'n succes las ik op twitter?
Hopelijk gaat het vannacht beter.
Bleghquote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh neej![]()
![]()
6x eruit en 2 uur ernaast gezeten
ik denk vanwege de zijkant.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blegh![]()
Komt het doordat je de zijkant eraf gehaald heb of was het puur toeval?
in CP sliepen ze idd goed, samen op 1 kamer. Het zou hier thuis wel kunnen maar danmoet ik ook het een en ander gaan verbouwen. We gaan het nog ff proberen de komende dagen want het slapen ging tot gister echt supergoed. Ik denk dus echt dat het bed nu de "boosdoener" is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Vick... Ze sliepen in centerparks toch best goed? Heb je als eens geprobeerd om Tess gewoon bij Amber te leggen?
daar pas wel een bed in maar dan moet er wel een kast uitquote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Voor zover ik ff in Amber dr kamer heb gekeken past daar prima nog een peuterbed in...
Je kent Jen dr kamer, daar staan zelfs 2 bedden in.
Ik heb uiteindelijk een nieuwe gekocht (na lang wikken, wegen en zoeken) en die was lelijk, maar wel maar 40 euro. Of vind je dat te duur? Ik wilde natuurlijk eigenlijk een toffe houten, maar die waren meer dan 100 euro.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter kan nog niet eens 10 cm fietsen. Ook met zijwielen niet. Ze snapt gewoon die hele trapbeweging niet ofzo?
Ik wil ook een loopfiets voor haar, maar vind ze best duur :-/
Hoezo? Jij geef ttoch geld uit?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
35 euro is nog wel te doen ja voor zo`n fietsje
Ik ga wel ff overleggen met de man
oeh die is leuk! Hij staat bij mijn favorieten! Heb m meteen aan manlief laten zien en die vind 'm ook leuk!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah oké, nee dan is dit niks.
Het is trouwens dees (ik was nu toch al aan het zoeken) en hij kost 35 euro, maar inclusief verzenden 40 euro.
http://www.jobaonlineshop(...)speedy-girl-roze-wit
zoals het hoort.quote:
Whahahaha, ik vond hem verschrikkelijk lelijk echt! Ik viel alleen maar voor de prijs.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh die is leuk! Hij staat bij mijn favorieten! Heb m meteen aan manlief laten zien en die vind 'm ook leuk!
Oh ja, zie je, met zo'n man heb je geen loopfiets nodig!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
manlief gaat morgen de zijwielen en trappers wel van de fiets afhalen die we nu al hebben voor haar. Zou in principe hetzelfde op moeten leveren
mss met een glijbaan eraan? kan ze iig veilig het bed uitkomen als er iets is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Ticootje het volgende:
ja ik heb inderdaad geen ruimte voor leyla dr kleding op die kamer.
Ik wil ook een stapelbed. Maar Jen is nog wat klein voor boven.
Wij hebben een houten. Bij de praxis gekocht voor volgens mij 30 euro.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind 15 euro meer dan genoeg geld eigenlijk
Of ik zou er misschien een moeten lenen ofzo..dat vind ik ook nog wel een optie
ik zou het ook eng vinden. bij jan zou ik er trouwens helemaal niet eens over denken voorlopig, die dondert nu af en toe al uit z'n nest omdat hij zo wild beweegt in z'n slaapquote:
Clever!!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
manlief gaat morgen de zijwielen en trappers wel van de fiets afhalen die we nu al hebben voor haar. Zou in principe hetzelfde op moeten leveren
zo 1 hebben wij ook ongeveer, maar dan met purk van sesamstraat eropquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wij hebben een houten. Bij de praxis gekocht voor volgens mij 30 euro.
[ afbeelding ]
Nee dat eigenlijk helemaal niet. Maar mijn broertje had er vroegah een handje van om altijd uit een stapelbed te vallen, dus dat heeft een soort jeugdtrauma bij mij veroorzaakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef p_iglet het volgende:
Tico slaapt ze zo onrustig dan?
Pepijn ligt al sinds zijn 2e verjaardag in een (half)hoogslaper, en wij hebben zelf ook een hoogslaper, en hij is er nog nooit uitgevallen. Gaat al vanaf het begin prima, ook met half slapend eruit klimmen en bij ons het bed weer in.
Dan zou ik ook nog even wachten inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 07:21 schreef DJMO het volgende:
de zindelijkheidsperikelen sla ik nog een paar maanden over. Hoe graag hij ook op de wc wil plassen elke keer (dat mag hij nog wel, voor we gaan douchen), als hij zonder luier loopt laat hij het lopen waar het staat, luisteren doet hij absoluut niet als ik zeg dat hij naar z'n potje moet, sterker nog, dan gaat hij express staan plassen op de plek waar hij staateen ongelukje vind ik niet erg, maar 10 keer moeten dweilen in een uur vind ik iets teveel van het goede
Tofheidquote:
Dat komt wel goed... ook met jou!!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef Memmel het volgende:
Mijn mupke gaat morgen voor het eerst wennen op school.
Ze heeft een Dora schooltas, een hello kitty drinkbeker, roze gymschoenen met klittenband.
Moet goedkomen toch? Ik heb er hoe dan ook ernstig buikpijn van....
Nee hoor! Ik heb hier vaak zat foto's gezien van 'kijk mijn grote meid daar eens heel stoer met haar tasje naar de ingang van school lopen'.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is het heel raar als ik een foto maak van anna haar eerste schooldag??
het komt wel goedquote:Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef Memmel het volgende:
Mijn mupke gaat morgen voor het eerst wennen op school.
Ze heeft een Dora schooltas, een hello kitty drinkbeker, roze gymschoenen met klittenband.
Moet goedkomen toch? Ik heb er hoe dan ook ernstig buikpijn van....
NEE. Dat zijn juist de foto's die je later dierbaar zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is het heel raar als ik een foto maak van anna haar eerste schooldag??
waarom is dat stom? het is een mijlpaal in haar en jouw leven. best fotowaardig in mijn ogenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Memmel het volgende:
kan ze lettertjes? selene kent al flink wat lettertjes. dan zou je een grote "L" en een grote "R" op de neuzen van de gymschoenen kunnen naaienquote:Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef Memmel het volgende:
Heeft iemand misschien een handige tip om voor een nog niet lezende kleuter links en rechts duidelijk te maken? Anna weet al wel wat links en rechts is, maar met haar schoenen is het wat lastig. En ik moet haar gymschoenen markeren.
Nou dacht ik om op de neuzen een vlinder te tekenen, zodat ze kan zien of ze goed zitten of niet.
Maar ik weet niet of dat gaat lukken. Andere tips zijn welkom!
In Anna d'r belevingswereld zijn dat soort zekerheden er om doorbroken te worden...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef p_iglet het volgende:
En anna leren dat de klittenbandjes altijd van binnen naar buiten dichtgaan?
Spannend hoor je kleine meisje naar school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |