Maar draaimolens zijn ook engquote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een heldin Tico!!
Ik kreeg die van mij gister met moeite in de draaimolen
Hij was nogal moe en warm, en de muziek stond erg hard voor een kinderatractie eigenlijk..
Gordels kruisen, dan zitten ze strakkerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
wow wat cool dat ze dat durft zeg!!![]()
Schoonmaken, doe ik ook vaak tussendoor. Soms mag Lennon helpen, soms doe ik het even snel tussendoor. Als Lennon eenmaal goed slaapt tussen de middag, hoort hij ook niets meer en kan ik gerust mn gang. Vaak is dan wel mn zin zoek.
Lennon zit nog voorop de fiets in een bobike zitje. De gordels heb ik strak over zn schouder, maar toch krijgt hij het voor elkaar ze "af te doen". Iemand hier een tip om ze om te laten? Het wordt nu steeds zo'n "gevecht" op de fiets.
Zo ben ik ook begonnen hoor. En steeds op de wc zetten.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
Klinkt als een goed plan met een touwtjeONthoud ik even
Hier loopt een jochie in een boxer. Vandaag geen luier. Punt.
Hij vindt het niet grappigEn af en toe hoor ik: ho! Plas! Schone onneboekje!
En dan kan ik dweilen
Als ik dat probeer, springt Annicka er weer snel vanaf... Zindelijkheid zal nog wel even op zich laten wachten, al zou ze het wél kunnen...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen hoor. En steeds op de wc zetten.
Het begint vaak in de nek, die wordt het eerste blootgesteld aan de zon net als armen / benen. als je lange mouwen/broekspijpen hebt, merk je het daar veel minder snel. In 't gezicht zie je vrijwel nooit iets, omdat die huidoppervlakte constant word blootgesteld aan licht/lucht/water etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Het ziet er inderdaad uit als zonne allergie, maar heeft hij het alleen in zn nek?
ik voegde al snel die disclaimer toequote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef simmu het volgende:
is voor iedereen anders djmo
bij mij start het bij mijn handen en dat blijft het hele voorjaar, zomer en najaar. bij mij is het zo erg dat zelfs in de schaduw blijven niet afdoende is. het geode nieuws: het is wel doenbaar, dus ik trek me er doorgaans weinig van aan
ingrid, anders toch ff mee naar de huisarts gaan?
Die zit vol.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef simmu het volgende:
is voor iedereen anders djmo
bij mij start het bij mijn handen en dat blijft het hele voorjaar, zomer en najaar. bij mij is het zo erg dat zelfs in de schaduw blijven niet afdoende is. het geode nieuws: het is wel doenbaar, dus ik trek me er doorgaans weinig van aan
ingrid, anders toch ff mee naar de huisarts gaan?
http://www.purelijfkracht.nl/cardiflor_zon kreeg er net een mail van vsm over; dit kan wel voor kinderen vanaf 2 jaarquote:Op donderdag 21 april 2011 11:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Die zit vol.
Zoals ik begreep krijg je er toch niks voor.
assistente zei nog dat ik anders morgen de hap moet bellen als het aanhoud.
ik ga die koelinggel oid zo halen, dan door Kim ophalen. En eind vd middag ben ik weer thuis.
Jan heeft sowieso al wel de neiging om (vooral bij een poepluier) zelf z'n luier uit te willen trekken. negen van de tien keer zijn we hem dan voor, maar soms ben ik te laat, en dan heeft hij triomfantelijk óók nog een plas naast z'n uitgetrokken luier gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
Leander vordert nog niet echt.
Nuja, de vooruitgangis: eerst sjouwde hij gewoon door. Nu bevriest hij in zijn beweging en roept hij mij om zijn onderbroek uit te trekkenEn dan zegt hij: ho plas! Moet oppe potje he? Straks plas oppe potje!
En dat na elk plasje 'ergens'
Nuja, hij is zich er nu iig bewust van
ik kreeg die mail net na je vraag hier, moest er meteen aan denken omdat het zo toevallig wasquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Yuk!
DJMO tnx voor de sms. Zag hem nadat ik het toevallig al had gekocht.:D
Kim heeft het ook ineens trouwens.
Heeel herkenbaar, zo gaat het hier minstens 14 uur per dag...quote:Op zondag 24 april 2011 14:32 schreef Stiemie het volgende:
OMG kan iemand mij vertellen hoe ik mijn peuter heel even stil krijg? Gewoon even 2 minuutjes geen geluid alsjeblieft???? Ze kwekt zelfs door als ze alleen op de wc zit![]()
- mama waarom zijn appels rond?
- als we nou op vakantie gaan, is er dan ook zon?
- waarom is er eigenlijk gras?
- wil jij ook een kopje nep-thee?
- hoe maak je eigenlijk vuur?
- vorige keer deed E. zo en toen kwam het precies in mijn oog en blablablablabla etc
en dit is van de laatste 5 minuten ongeveer![]()
Jan wil dus persé een billendoekje hebben om zélf z'n zaakje schoon te boenen. Krijgt hij er geen, dan is het of gillen en spartelen, of met z'n blote handen naar z'n billen graaien (en dus meestal recht in de poep, ik kan niet meteen álle poep weghalen zodra ik z'n luier opendoequote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef Marie79 het volgende:
Sterkte met Seleentje Simmu! Is ze ondertussen al stil?
Die van mij kwekt gelukkig nog niet de hele dag door, maar als hij het doet is het nog wel voor de helft onverstaanbaar...![]()
Maarten heeft de laatste tijd iets nieuws, als hij heeft gepoept en ik ga hem verschonen zegt hij: ikke in de luier kijken, ikke poepies kijkenGelukkig blijft het bij kijken.......
Ja en dan kunnen ze ook verhalen van 4 maanden terug ineens vertellen alsof het net gebeurt is.Of dingen zo vertellen alsof het heeeeeel anders lijkt. "Ja en dan gaat papa mij met de draad van de stofzuiger pijn doen" ehhhh ze ging net op het snoer staan toen hij de stofzuiger tijdens het stofzuigen verplaatstequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe Stiemie, Sasha is exact zo, kletst tegen iedereen, over nieuwe schoenen, nieuwe jas, pleisters, van de trap vallen, splinters etc.![]()
Als dat er echt stond, zou ik haar niet naar die school brengen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Memmel het volgende:
Vandaag lag er een envelop op de mat voor Anna.
"Lieve Anna, op 26 mei is het groot feest. Dan wordt jij vier jaar en kom je bij ons naar school"
*stampvoet*niettus, niet mijn kleine dreuteltje.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef Memmel het volgende:
Wat ontzettend fijn dat je de moeite neemt om speciaal daarvoor in dit topic te posten. Waar zouden we zijn zonder mensen als jij.
Alsjeblieft. Een stempeltje voor jou. Nog vier keer en je krijgt een mooie sticker.
[ afbeelding ]
Oja...het is niet 'als dat er echt stond', maar 'als dat er echt zou staan'.
Leander slaapt al 3/4 jaar niet meer tussen de middagquote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, ligt het spul al op bed?
Kan me voorstellen dat het dan een lange dag is..
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
DJMO: vanaf nu dus verschonen in zijn kamer 's nachts
Wel slim inderdaad.
Tuuuuuut hier. F speelt met auto, Leander pakt hem af. F pakt dan maar een andere auto, Leander pakt hem af. F. mag niet door de deur, niet naar binnen, niet naar buiten (omduwen) en hij houdt geen speelgoed over. En dat ventje is al ziek van een oorontsteking.
Bij elke keer dat ik hem corrigeer gaat Leander keihard brullen en houdt daar de eerste 15 minuten niet meer mee op.
O, en ik ben ziek... Normaal op dit soort dagen ga ik er gewoon met ze uit, maar nu kan ik geen kant op.
SKRIEK
Nee, zeer zeker nietquote:
ik heb Jan twee weken geleden onverwacht een nacht laten logeren ergens. Ik had die dag een migraineaanval en heb toen m'n holte's laten schoonspelen. Vriendin bood aan om hem ook te laten slapen. Hij heeft zich daar als een engel gedragen, zelfs doorgeslapen etc(zonder eigen speen, slaapzak en knuffel, thuis weigert hij in alle toonaarden te gaan pitten zonder ze). Volgende dag wat het meer dan drama thuis, grenzen opzoeken tot 't uiterste etc. Voorlopig dus niet meer uit logeren als 't niet dringend moet om 't een of anderquote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Fijn dat Maarten het leuk vond.
Ik zou niet weten wanneer Annicka uit logeren zou gaan. Misschien als ze 4 of 5 is ofzo? Ik kan het me echt niet voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |